Je kan ze na de eerste 3 zinnen letterlijk invullen. Het is net Thijsje Zonneveldquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas nog maar zelden
Maar als ze raak zijn dan zijn ze wel goed raak
Pietertje speelde te veel Football Manager je kan het ver schoppen op die manier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan die artikelen zo’n beetje parafaseren en dan de blits ermee maken op een internetforum.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Pietertje speelde te veel Football Manager je kan het ver schoppen op die manier.
Nog vlaggetjes?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Blijven hangen bij OS.
Maar die geile beertjes kon ik niet meer aan.
Baanwielrennen terugkijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanavond niet meer. Geloof ik.
We kunnen dus op tijd naar bed
Is wel leuk, voorkomt ook dat je in elkaar gerost wordt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo pauper
Hij plaatste Football Manager speelsessie in dagboekvorm met keke Photoshops op manutd.nl.quote:
Zolang we er niet met 6-0 afgaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twente is niet best he?
(Oordeel op 4 minuten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |