Zaterdag 27 juli 12:45 uur: Nederland - Zuid-Afrikaquote:De selectie
Doel: Pirmin Blaak (Oranje-Rood)
Verdediging: Lars Balk (Kampong), Justen Blok (Rotterdam), Jip Janssen (Kampong), Joep de Mol (Oranje-Rood), Floris Wortelboer (Bloemendaal)
Middenveld: Seve van Ass (HGC), Jorrit Croon (Bloemendaal), Jonas de Geus (Kampong), Floris Middendorp (Amsterdam), Derck de Vilder (Kampong)
Aanval: Thierry Brinkman (Bloemendaal), Koen Bijen (Den Bosch), Thijs van Dam (Rotterdam), Tjep Hoedemakers (Rotterdam), Duco Telgenkamp (Kampong)
Als het nu mis gaat, weet ik je te vindenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:53 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zei toch dat het een makkie zou zijn? Hmm, misschien kan ik het best nu maar boodschappen doen, dit wordt toch niet meer spannend.
Wij hadden het er anders ook behoorlijk lastig mee in de poulequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hier hebben de Red Lions dus van verloren
Mex wint altijd met dit potje toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Mex waterpolo is gaan kijken om dit niet aan te hoeven zien
Spanje is niets. Hoe die van België gewonnen hebben is me een waar raadsel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:53 schreef Em31 het volgende:
Dit is wel lekker zegmannen van te voren moeilijk in te schatten en nu waarschijnlijk straks ‘gewoon’ finale
Neuh, maar ik ging even een powernapje doen. Echt geen enkele sport is spannend op dit moment. Ook de andere teamsportwedstrijden zijn duidelijk beslist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Mex waterpolo is gaan kijken om dit niet aan te hoeven zien
Denk dat het desondanks wel pijn doetquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mex wint altijd met dit potje toch?
Ok, dan is het wel heel erg triest gesteldquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ging even een powernapje doen. Echt geen enkele sport is spannend op dit moment. Ook de andere teamsportwedstrijden zijn duidelijk beslist.
Zo maar schoonspringen dan
Ik ga ook even een siësta houden, was weer veel te vroeg wakker vanochtend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ging even een powernapje doen. Echt geen enkele sport is spannend op dit moment. Ook de andere teamsportwedstrijden zijn duidelijk beslist.
Nou ja, daar wordt het alleen spannend welke Chinese er wintquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie weet haalt Praasterink wel brons!!1!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, daar wordt het alleen spannend welke Chinese er wint
Heeft de NOS al geroepen dat dit een medaillekans is?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie weet haalt Praasterink wel brons!!1!
GB sprong ook al ruim 40 punten beter dan de rest van het veld in de halve finalequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie weet haalt Praasterink wel brons!!1!
Dit was Hoedemakers weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volle ziekenboeg op deze manier voor de vinale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |