abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214593188
https://www.vice.com/nl/a(...)over-seks-in-jamaica

Samenvatting artikel: links blank meisje gaat op vakantie naar Jamaica, maakt een film over hoe ze zich laat palen door een grote bonkige donkere Jamaicaan, komt oudere blanke mevrouw tegen daar die zich ook tegoeddoet aan de geneugten des levens daar, legt mevrouw even haarfijn uit dat het eigenlijk niet in de haak is wat ze doet, maar dat ze precies hetzelfde doet is even niet relevant

Hoe hypocriet kan je zijn :') Het politiek incorrect noemen dat je je door iemand van een andere cultuur laat naaien :') Linkse wokies hebben tegenwoordig ook al een mening over met wie je naar bed gaat :') Maar als ze het zelf doen is het natuurlijk anders, want zij zijn zo zelfbewust dat ze wel door hebben hoe "problematisch" het is
  Moderator dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:43:24 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_214593201
Pleonasme in de TT
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_214593232
Ik heb dat hele kut artikel gelezen en nergens staat iets over haar stemgedrag, dus waarom je "links" in de tt en op zet is me een raadsel.

Ik denk dat je gewoon een mongool bent TS.
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:47:16 #4
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_214593259
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 11:42 schreef MultiBanaan het volgende:

Samenvatting artikel: links blank meisje gaat op vakantie naar Jamaica, maakt een film over hoe ze zich laat palen door een grote bonkige donkere Jamaicaan, komt oudere blanke mevrouw tegen daar die zich ook tegoeddoet aan de geneugten des levens daar, legt mevrouw even haarfijn uit dat het eigenlijk niet in de haak is wat ze doet, maar dat ze precies hetzelfde doet is even niet relevant

Hoe hypocriet kan je zijn :') Het politiek incorrect noemen dat je je door iemand van een andere cultuur laat naaien :') Linkse wokies hebben tegenwoordig ook al een mening over met wie je naar bed gaat :') Maar als ze het zelf doen is het natuurlijk anders, want zij zijn zo zelfbewust dat ze wel door hebben hoe "problematisch" het is
Typisch. En helemaal met je eens. Gl en d66 gedrag. Doorgaans ook erg milieubewust maar elk kwartaal vertrekken vanaf Schiphol. Kutvolk
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_214593265
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 11:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik heb dat hele kut artikel gelezen en nergens staat iets over haar stemgedrag, dus waarom je "links" in de tt en op zet is me een raadsel.

Ik denk dat je gewoon een mongool bent TS.
Hint: let op trefwoorden als 'problematisch' en 'exotisme' en 'kunstmeisje'
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:47:55 #6
376238 jantjevertonghen
pi_214593270
quote:

Hahahahah dit artikel begint met; lange man, ik hou ervan. Inspiratie voor nieuwe topics
pi_214593335
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 11:47 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Hahahahah dit artikel begint met; lange man, ik hou ervan. Inspiratie voor nieuwe topics
Ik weet dat het jeukt maar hou je in Jantje, hou je in
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:08:02 #8
376238 jantjevertonghen
pi_214593654
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 11:47 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Hint: let op trefwoorden als 'problematisch' en 'exotisme' en 'kunstmeisje'
Ja als zij niet links is dan is Jesse Klaver een rechts-extremist. Wat is dit voor domme opmerking dan? Linkser ga je ze niet vinden. Vreselijk mens ook overigens, typisch woke hypocriet. Jaaa ik ging eerst overleggen met Amanda of ik me moet laten nemen want het is cliché? Ze had allang besloten dat ze zich ging laten neuken. En ook alsof zij dat alleen beslist. Ik zou haar niet eens hoeven
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:18:11 #9
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214593811
Moet daar echt een artikel over geschreven worden? De sexuele exploits van een dom kind die overkomt alsof er geen actieve breincel in haar hersenpan zit.

Moet ik me wel laten neuken want het is wel een cliche een blanke vrouw met een donkere man :')

Tyft op wijf

Overigens is ze ook tering lekijk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:20:24 #10
376238 jantjevertonghen
pi_214593838
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
Moet daar echt een artikel over geschreven worden? De sexuele exploits van een dom kind die overkomt alsof er geen actieve breincel in haar hersenpan zit.

Moet ik me wel laten neuken want het is wel een cliche een blanke vrouw met een donkere man :')

Tyft op wijf

Overigens is ze ook tering lekijk
Hahahahah ja echt he. Alsof zij het even bepaalt. Zo neerbuigend, is het geen cliché als ik hem neuk? Alsof hij niks te zeggen heeft want ze is indd godsgruwelijk lelijk.
pi_214593914
13 december 2017, lekker actueel ook.
pi_214593960
Dat kind heeft ook een kop alsof ze aan het treacher collins syndroom lijdt.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_214594044
heeft iemand het wachtwoord voor me voor de private video op vimeo?

of hoe kan ik in contact komen met haar
pi_214594085
quote:
Hoe ontmoette je Andre?
Tijdens het uitgaan. Ik zag hem gelijk al – hij is heel lang en ik houd van lang.
als manlet ben je gwn fucked

quote:
Eigenlijk had ik me juist voorgenomen om op Jamaica geen seks te hebben, en ik hield de boot met Andre best lang af. Toen hij iets had van 'laat dan maar', werd ik weer geïnteresseerder.
hoertje

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2024 12:49:20 ]
pi_214594118
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 12:42 schreef Playboy69 het volgende:
heeft iemand het wachtwoord voor me voor de private video op vimeo?

of hoe kan ik in contact komen met haar
Slide in haar DM misschien?
https://www.instagram.com/laraverheijden
pi_214595826
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 12:51 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Slide in haar DM misschien?
https://www.instagram.com/laraverheijden
Goeie, en als je een lange zwarte kerel bent mag je haar ook nog neuken, moet je het wel okay vinden dat er ook een dikke vette camera op staat
pi_214595862
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 12:29 schreef Tourniquet het volgende:
13 december 2017, lekker actueel ook.
Volledig tijdloos artikel, nog helemaal rullevant voor de huidige gang van zaken
pi_214596059
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 11:47 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Typisch. En helemaal met je eens. Gl en d66 gedrag. Doorgaans ook erg milieubewust maar elk kwartaal vertrekken vanaf Schiphol. Kutvolk
Goed punt, daar zou ik zo een apart klaagtoppa over kunnen maken, sterker nog, hou de nieuwe toppas in de gaten
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:27:03 #19
376238 jantjevertonghen
pi_214596164
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 15:20 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Goed punt, daar zou ik zo een apart klaagtoppa over kunnen maken, sterker nog, hou de nieuwe toppas in de gaten
Wij snappen de leef. Rechts zijn en jacht op pussy en geld
pi_214599063
quote:

_O- _O- _O-
Doet me denken aan een documentaire paar jaren geleden van een groep Duitse vrouwen die ook zoiets deden in een ontwikkelingsland. Eén van de vrouwen kreeg toen spijt en wilde niet meer terwijl de anderen doorgingen en zich lieten verwennen terwijl ze zag dat de jonge mannen het eigenlijk niet wilden.

Maar zo ieder zijn smaak denk ik :P
pi_214599194
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 18:25 schreef stokj het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Doet me denken aan een documentaire paar jaren geleden van een groep Duitse vrouwen die ook zoiets deden in een ontwikkelingsland. Eén van de vrouwen kreeg toen spijt en wilde niet meer terwijl de anderen doorgingen en zich lieten verwennen terwijl ze zag dat de jonge mannen het eigenlijk niet wilden.

Maar zo ieder zijn smaak denk ik :P
Hier met die link, ik eet dat soort shit op als zoete koek
pi_214599223
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 18:35 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Hier met die link, ik eet dat soort shit op als zoete koek
Dat kan wel zo zijn, maar de link of bron weet ik niet meer. Als je op een paar trefwoorden zoekt, die je zelf denk ik wel kan zien, kan je resultaat krijgen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')