Typisch. En helemaal met je eens. Gl en d66 gedrag. Doorgaans ook erg milieubewust maar elk kwartaal vertrekken vanaf Schiphol. Kutvolkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:42 schreef MultiBanaan het volgende:
https://www.vice.com/nl/a(...)over-seks-in-jamaica
Samenvatting artikel: links blank meisje gaat op vakantie naar Jamaica, maakt een film over hoe ze zich laat palen door een grote bonkige donkere Jamaicaan, komt oudere blanke mevrouw tegen daar die zich ook tegoeddoet aan de geneugten des levens daar, legt mevrouw even haarfijn uit dat het eigenlijk niet in de haak is wat ze doet, maar dat ze precies hetzelfde doet is even niet relevant
Hoe hypocriet kan je zijnHet politiek incorrect noemen dat je je door iemand van een andere cultuur laat naaien
Linkse wokies hebben tegenwoordig ook al een mening over met wie je naar bed gaat
Maar als ze het zelf doen is het natuurlijk anders, want zij zijn zo zelfbewust dat ze wel door hebben hoe "problematisch" het is
Hint: let op trefwoorden als 'problematisch' en 'exotisme' en 'kunstmeisje'quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik heb dat hele kut artikel gelezen en nergens staat iets over haar stemgedrag, dus waarom je "links" in de tt en op zet is me een raadsel.
Ik denk dat je gewoon een mongool bent TS.
Hahahahah dit artikel begint met; lange man, ik hou ervan. Inspiratie voor nieuwe topicsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:42 schreef MultiBanaan het volgende:
Samenvatting artikel: links blank meisje gaat op vakantie naar Jamaica, maakt een film over hoe ze zich laat palen door een grote bonkige donkere Jamaicaan, komt oudere blanke mevrouw tegen daar die zich ook tegoeddoet aan de geneugten des levens daar, legt mevrouw even haarfijn uit dat het eigenlijk niet in de haak is wat ze doet, maar dat ze precies hetzelfde doet is even niet relevant
Hoe hypocriet kan je zijnHet politiek incorrect noemen dat je je door iemand van een andere cultuur laat naaien
Linkse wokies hebben tegenwoordig ook al een mening over met wie je naar bed gaat
Maar als ze het zelf doen is het natuurlijk anders, want zij zijn zo zelfbewust dat ze wel door hebben hoe "problematisch" het is
Ik weet dat het jeukt maar hou je in Jantje, hou je inquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:47 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hahahahah dit artikel begint met; lange man, ik hou ervan. Inspiratie voor nieuwe topics
Ja als zij niet links is dan is Jesse Klaver een rechts-extremist. Wat is dit voor domme opmerking dan? Linkser ga je ze niet vinden. Vreselijk mens ook overigens, typisch woke hypocriet. Jaaa ik ging eerst overleggen met Amanda of ik me moet laten nemen want het is cliché? Ze had allang besloten dat ze zich ging laten neuken. En ook alsof zij dat alleen beslist. Ik zou haar niet eens hoevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:47 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hint: let op trefwoorden als 'problematisch' en 'exotisme' en 'kunstmeisje'
Hahahahah ja echt he. Alsof zij het even bepaalt. Zo neerbuigend, is het geen cliché als ik hem neuk? Alsof hij niks te zeggen heeft want ze is indd godsgruwelijk lelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
Moet daar echt een artikel over geschreven worden? De sexuele exploits van een dom kind die overkomt alsof er geen actieve breincel in haar hersenpan zit.
Moet ik me wel laten neuken want het is wel een cliche een blanke vrouw met een donkere man
Tyft op wijf
Overigens is ze ook tering lekijk
als manlet ben je gwn fuckedquote:Hoe ontmoette je Andre?
Tijdens het uitgaan. Ik zag hem gelijk al – hij is heel lang en ik houd van lang.
hoertjequote:Eigenlijk had ik me juist voorgenomen om op Jamaica geen seks te hebben, en ik hield de boot met Andre best lang af. Toen hij iets had van 'laat dan maar', werd ik weer geïnteresseerder.
Slide in haar DM misschien?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:42 schreef Playboy69 het volgende:
heeft iemand het wachtwoord voor me voor de private video op vimeo?
of hoe kan ik in contact komen met haar
Goeie, en als je een lange zwarte kerel bent mag je haar ook nog neuken, moet je het wel okay vinden dat er ook een dikke vette camera op staatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Slide in haar DM misschien?
https://www.instagram.com/laraverheijden
Volledig tijdloos artikel, nog helemaal rullevant voor de huidige gang van zakenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:29 schreef Tourniquet het volgende:
13 december 2017, lekker actueel ook.
Goed punt, daar zou ik zo een apart klaagtoppa over kunnen maken, sterker nog, hou de nieuwe toppas in de gatenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:47 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Typisch. En helemaal met je eens. Gl en d66 gedrag. Doorgaans ook erg milieubewust maar elk kwartaal vertrekken vanaf Schiphol. Kutvolk
Wij snappen de leef. Rechts zijn en jacht op pussy en geldquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:20 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Goed punt, daar zou ik zo een apart klaagtoppa over kunnen maken, sterker nog, hou de nieuwe toppas in de gaten
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:42 schreef MultiBanaan het volgende:
Hier met die link, ik eet dat soort shit op als zoete koekquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:25 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Doet me denken aan een documentaire paar jaren geleden van een groep Duitse vrouwen die ook zoiets deden in een ontwikkelingsland. Eén van de vrouwen kreeg toen spijt en wilde niet meer terwijl de anderen doorgingen en zich lieten verwennen terwijl ze zag dat de jonge mannen het eigenlijk niet wilden.
Maar zo ieder zijn smaak denk ik
Dat kan wel zo zijn, maar de link of bron weet ik niet meer. Als je op een paar trefwoorden zoekt, die je zelf denk ik wel kan zien, kan je resultaat krijgenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:35 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hier met die link, ik eet dat soort shit op als zoete koek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |