Een hele zin zomaar in de TTquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:45 schreef Lienekien het volgende:
Goh, het lukt je eindelijk om ‘geschoren’ goed te schrijven.
Nou, aan de eis van een volledige zin voldoet de TT natuurlijk niet, maar het is een keurige TT.quote:
Je hebt geen hobby’s meer nodig!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:51 schreef IkEetSlakken het volgende:
Ik scheer mijn benen ook. Ook mn oksels en verder alles waar haar groeit. Nooit klachten gehad
Zoveel werk is dat nou ook weer niet....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt geen hobby’s meer nodig!
Ook je hoofd, wenkbrowsers en wimpers?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:51 schreef IkEetSlakken het volgende:
Ik scheer mijn benen ook. Ook mn oksels en verder alles waar haar groeit. Nooit klachten gehad
Nee dat dan weer net niet... Hoofd haar wel gemillimeterd. Dat dan weer welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ook je hoofd, wenkbrowsers en wimpers?
Anushaar?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:10 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Nee dat dan weer net niet... Hoofd haar wel gemillimeterd. Dat dan weer wel
En snelle jongensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:55 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind het niet om aan te gluren. Volgens mij is dat typisch iets voor nichten.
Heb je niet zo'n unit voor je kop? En daarna lekker insmeren met olie voor nog meer glansquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:10 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Nee dat dan weer net niet... Hoofd haar wel gemillimeterd. Dat dan weer wel
Die baard moet er wel af, hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n unit voor je kop? En daarna lekker insmeren met olie voor nog meer glans![]()
[ afbeelding ]
Ja, als jij je vervelende vriendjes gaat ophalen ben ik weg.quote:
Haha ja dat heb ik ook idd voor de vakanties.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n unit voor je kop? En daarna lekker insmeren met olie voor nog meer glans![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |