Ach Amerika zit eraan te komenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:49 schreef VoMy het volgende:
Ik ga voor het eerst in mijn leven basketbal kijken om te zien hoe Jokic de Amerikanen naar huis stuurt.
De tale Kanaäns is uitermate geschikt voor hel, verdoemenis, erfzonde en al die andere flauwekul.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waarom quoten uit die verschrikkelijk ouderwetse SV trouwens?
Lafbekquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Kijk, je kan hier natuurlijk op vele manieren interpreteren, zo kan ik moeiteloos beloven nooit meer in het 2024 Hockey OS topic te posten.
En ontvang ik graag de felicitaties voor deze fabeltastische anti-jinx.
Dan zal ik er daarom wel zo'n schijthekel aan hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:23 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De tale Kanaäns is uitermate geschikt voor hel, verdoemenis, erfzonde en al die andere flauwekul.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is dat met het gejammer en knarsen der tanden?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ach Amerika zit eraan te komen
Hoe kan dit?quote:
Liefde voor het vaderland, een steunbetuiging en nog echt patriottisme wordt blijkbaar niet door iedereen gewaardeerd. Meer kan ik er niet over zeggen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe kan dit?
Heel OS wordt vol gebaggerd met de grootste onzin en Mani heeft een ban te pakken?
Dit bewijst waarom modereren op dit kutforum (behalve in WLR!) een shitbaantje is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe kan dit?
Heel OS wordt vol gebaggerd met de grootste onzin en Mani heeft een ban te pakken?
Hij ging hier niet meer posten als Nederland met strafcorners won. Volledig terecht dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe kan dit?
https://www.fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hey, ik heb voor het eerst in 100 jaar een note en die gaat werkelijk nergens over. Vast door Nattekrant gegeven.
Jeetje, wat een flauwe note.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hey, ik heb voor het eerst in 100 jaar een note en die gaat werkelijk nergens over. Vast door Nattekrant gegeven.
Posten namens een gebande, ik ga dit even achter de schermen melden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[ x ]
(Dit is mogelijk externe input).
Ik heb ooit 1 note ontvangen, voor het quoten van Barney, volledig onterecht.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
quote:
Ik bedoelde deze, Mattheüs 25:30. Die slaat op minstens het halve peloton.quote:En werpt den onnutten dienstknecht uit in de buitenste duisternis; daar zal wening zijn en knersing der tanden.
Zak in elkaar johquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 note ontvangen, voor het quoten van Barney, volledig onterecht.
quote:
Richteren 16:21quote:Toen grepen hem de Filistijnen, en groeven zijn ogen uit; en zij voerden hem af naar Gaza, en bonden hem met twee koperen ketenen, en hij was malende in het gevangenhuis.
Mijn enige noot is dan weer een variant op deze zinquote:
Mijn meeste notes betreffen ook kritiek op nattekrant maar geen idee wie die heeft gegevenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die post over insert ziekte Duitsland en nog wat termen ging er lichtelijk over. (neem aan dat het die was)quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe kan dit?
Wel weer genoten van het basketbal, ik was met een maat en ik zei 'nog even kijken of het daar spannend is' stond Servië met 15 punten voor ofzo. Helaas uiteindelijk toch USA die het redde.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ach Amerika zit eraan te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |