Dit is een retorische vraag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:58 schreef AgnesGru het volgende:
Worden wij straks genaaid door de Britse jury?
De jury is het vast niet met je eensquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:00 schreef franklop het volgende:
Kijk zonder geluid, maar zag toch wel wat niet-synchone zaken zeg maar.
George?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:02 schreef Pino112 het volgende:
Ene Russell zit in de jury, vermoeden van Brits
quote:
Nu zag ik er ook eenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zag net een klein foutje.
Het is ook hoop hoor, ik heb 0 verstand hiervanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als jij het zegt, ik heb geen idee
We hebben een PLAKquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:06 schreef DeLuna het volgende:
Zal wel net niet genoeg zijn ondanks prachtig
Rondere pakkenedquote:
Brexit voor alle sportenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:08 schreef VoMy het volgende:
Genaaid door die kut Britten. Kut volk. Kut eiland.
Misschien minder fouten qua synchroon, dus betere uitvoeringquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:09 schreef Fodio het volgende:
Maar waren de Britten dan wel beter dan (voor jullie gevoel)?
Leken wel aliens.quote:
Ik vond de Britten wel goed synchroon en zag wat foutjes bij Nederland. Maar ik heb er geen verstand van dus misschien hoorde dat wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:09 schreef Fodio het volgende:
Maar waren de Britten dan wel beter dan (voor jullie gevoel)?
Ze winnen op beide onderdelen van ons.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien minder fouten qua synchroon, dus betere uitvoering
Ok fair enough, Brons is echt wel goed .. ik ben trots op ze!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze winnen op beide onderdelen van ons.
Ik weet niet hoe een verschil van 0.14 te zien is. Het zal pure willekeur zijn dat zo allebei de kanten op kan vallen op iedere dag lijkt me.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze winnen op beide onderdelen van ons.
Het is alleen wel jammer dat het waarschijnlijk bij de NOS veel te weinig aandacht krijgtquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het echt zo leukze hebben het zo verdiend
scoren ook een stuk lager maar nog steeds genoeg voor het goud.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lage moeilijkheidsscore van China.
Daarvoor hadden ze ingeleverd op moeilijkheidsgraad.quote:
Jawel. Maar niet veel. Kan je oefenen he.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoeven die meiden geen adem te halen?
Bij de Nederlandse tweeling hebben ze van 2 minuut 49 seconden, 37 seconden de tijd om adem te halenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoeven die meiden geen adem te halen?
Ik vind het knap. Ik kan wel een tijdje (althans vroeger, kon ik het beter) mijn adem inhouden, maar om dan ook nog zo actief te bewegen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet veel. Kan je oefenen he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |