Voetbal mag je ook zelf een moment kiezen in de hele wedstrijdquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:33 schreef Nober het volgende:
Waarom mag je hier wel de hele wedstrijd wisselen en bij voetbal niet?
jijquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:34 schreef Tjacka het volgende:
Wie is de mooiste hockeyster van #TEAMNL
Ik vraag dit voor een vriend.
De laatste keer dat Nederland alles met twee vingers in de neus won, mazzelde GB er nog een doelpunt in in de olympische finale om het goud weg te kapen. Thuisvoordeel was sterk die dag.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:35 schreef tompsv18 het volgende:
Dat dameshockey is niet echt spannend he. Nederland wint toch alles. Ach om 18u 3x3 basketbal.
16?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:34 schreef Tjacka het volgende:
Wie is de mooiste hockeyster van #TEAMNL
Ik vraag dit voor een vriend.
Die Nederlandse selectie was gewoon te oud en een hoop wilde voor derde keer goud gaan ofzo gelukkig hebben ze er van geleerd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De laatste keer dat Nederland alles met twee vingers in de neus won, mazzelde GB er nog een doelpunt in in de olympische finale om het goud weg te kapen. Thuisvoordeel was sterk die dag.
Was in Rioquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De laatste keer dat Nederland alles met twee vingers in de neus won, mazzelde GB er nog een doelpunt in in de olympische finale om het goud weg te kapen. Thuisvoordeel was sterk die dag.
Op de BBC werd toen steeds gezegd dat de wedstrijd net FC Barcelona tegen de amateurs was.. en toen wonnen de amateurs.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een zeldzaam voorbeeld van de BBC dat een kutvergelijking maakt en nog een soort van gelijk heeft ook.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op de BBC werd toen steeds gezegd dat de wedstrijd net FC Barcelona tegen de amateurs was.. en toen wonnen de amateurs.Dat was erg zuur toen.
Is dat Joosje Burg?quote:
The strenght of the team is the team...quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Matla is nog niet fenomenaal dit toernooi.
Namen weet ik niet. Alleen krullenbol Verschoor en Matla herken ik misschien ook nog.quote:
Ik kan me vaag herinneren dat er in 2021 toch wat meer gestreden moest worden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Nederlandse selectie was gewoon te oud en een hoop wilde voor derde keer goud gaan ofzo gelukkig hebben ze er van geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |