SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Dat weten we nu ook welquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:34 schreef Mestreech1990 het volgende:
Bodo/Glimt komt uit de koker voor een eventuele volgende rode. We krijgen in ieder geval tegenstanders van een redelijk niveau. Mochten we dit niet overleven, weten we in ieder geval waar we staan.
Ben je dronken?quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:34 schreef Mestreech1990 het volgende:
Bodo/Glimt of Jagiellonia komen Bialystok uit de koker voor een eventuele volgende rode.
Mochten we dit niet overleven, weten we in ieder geval waar we staan.
Verliezen van Panathinaikos is in jouw ogen dus einde Europees avontuur?quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Veel beter dan niveau Panathinaikos of Bøde moet het ook niet worden voor het huidige Ajax als je nog verder wilt komen.
Wat ik bedoel is dat je voor wat leuke resultaten in Europa niet teams van veel hoger niveau dan dit moet treffen. Of dat nou deze ronde is of de volgende.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Verliezen van Panathinaikos is in jouw ogen dus einde Europees avontuur?
Nouja RC Lens schat ik hoger in dan die twee teams.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat je voor wat leuke resultaten in Europa niet teams van veel hoger niveau dan dit moet treffen. Of dat nou deze ronde is of de volgende.
Van Panathinaikos krijg ik ook geen hoogte hoor. Paar jongens die WE kennen, maar hoe goed die nog zijn weet niemand.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Lens is wel einde verhaal ja. Voor BOEDE Glimt niet zo bang, die veegden we zelfs vorig seizoen nog van de mat.
Aangepast. Typfoutje kan gebeurenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:13 schreef Document1 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat hij dat doet.
Als Brubbie geen troll is van een Feyenoorder post ik nooit meer op dit forum.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |