Dit dus, het staat met name verdedigend prima. Voorin mogen Forbs en Akpom echt wieberen, maar dat zal nog wel gebeuren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Vorig seizoen hadden we dit 100% verloren.
Probleem is dat als je Bergwijn en Forbs beide verkoopt je alleen nog maar Godts daar hebt, dat is te weinig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, het staat met name verdedigend prima. Voorin mogen Forbs en Akpom echt wiebelen, maar dat zal nog wel gebeuren.
Nouja die twee zijn prima voor de bank, maar ze moeten wel z.s.m. uit de basis. Ben benieuwd of Farioli iemand gaat zijn die lachwekkend lang aan eerder gemaakte keuzes vasthoudt (typisch trainers trekje), wmb is al vanaf wedstrijd 1 duidelijk dat Godts meer brengt dan Forbs bijv. En mag hopen dat Rasmussen niet meer de voorkeur boven Berghuis krijgt (tenzij Berghuis er echt met de pet naar gooit natuurlijk).quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Probleem is dat als je Bergwijn en Forbs beide verkoopt je alleen nog maar Godts daar hebt, dat is te weinig.
En eigenlijk heb je nog een rechtsbuiten nodig zodat je Berghuis op het middenveld kan krijgen.
Dus en een linksbuiten en een rechtsbuiten halen binnen 2 weken die ook nog een directe versterkingen zijn, samen met nog een verdediger, lijkt me tikkeltje ambitieus.
Beetje hetzelfde als met Fitz-Jim, spelen in een systeem waarbij hun zwakheden minder aanwezig zijn. Blijf ze beiden nog steeds te licht voor de basis vinden maar dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er trouwens met die Baas aan de hand, die gaat ineens met sprongen vooruit op deze positie. Voor Kaplan ook wel weer lullig ergens, maar goed.
Lees je half of wil je alleen lezen wat je wilt lezen? Of gaat het om je one liner. Het ging over Traore niet over Forbs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Forbs een behendige dribbelaar?.
Dat ligt dan vooral aan jouw gebrek aan voetbalkennis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lees je half of wil je alleen lezen wat je wilt lezen? Of gaat het om je one liner. Het ging over Traore niet over Forbs.
Het is een heel stuk lastiger te benoemen waarom Ramos verdedigend een klasse apart was ten opzichte van andere verdedigers. Dan bijvoorbeeld bij Messi ten opzichte van andere aanvallers.
Punt was dat aanvallers makkelijker te beoordelen zijn dan verdedigers.
Een goede verdediger voorkomt situaties en een aanvallend creërt ze. De een is veel zichtbaarder dan de andere en dus makkelijker te beoordelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ligt dan vooral aan jouw gebrek aan voetbalkennis.
Die zal wel weer auw hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:31 schreef TheVulture het volgende:
Waar is Amourricho Van Dongen eigenlijk gebleven
Wolven hebben maar een beperkt gezichtsvermogen. Ik denk dat Carlos lekker ruikt ofzo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wolverhampton gaat Pedro Neto voor zestig meloen verkopen aan Chelsea.
En volgens Fabrizio willen de Wolves dan bieden op Forbs![]()
![]()
.
Ik breng hem op de fiets. Pedro Neto is nu definitief verkocht zie ik. Laten we hopen dat Wolves een mooi bod gaat doen op Forbs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
![]()
.
Minimaal 20 he. Tegen Go Ahead heeft hij een goede pot gespeeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:33 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ik breng hem op de fiets. Pedro Neto is nu definitief verkocht zie ik. Laten we hopen dat Wolves een mooi bod gaat doen op Forbs.
40 miljoen, koopje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
![]()
.
Die levert wel meer dan 5 mil op. Die is vast ook homegrownquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:08 schreef Tjacka het volgende:
ANNOUNCE: FORBS VOOR 5 MILJOEN NAAR WOLVERHAMPTON WONDERS
Alles boven de 10 miljoen is al voldoende wat mij betreft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die levert wel meer dan 5 mil op. Die is vast ook homegrown
Als ze 60 mln krijgen voor weet ik veel wie lijkt 20 voor Forbs me een prima inzetquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:15 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Alles boven de 10 miljoen is al voldoende wat mij betreft.
Dat de scouts van de Wolves het me eens zijn verhoogd de kans aanzienlijk dat ik gelijk heb ;-).quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
![]()
.
Hij ging als de brandweerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:33 schreef Wotte het volgende:
Hebben we het hier eigenlijk al gehad over hoe verassend goed Youri Baas gisteren was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |