abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214814376
twitter

Vlees = slecht.

Begrijp dat nou eens!!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_214814377
twitter

Dat dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_214814379
Die comments..
pi_214814739
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 13:05 schreef Candymannetje het volgende:
Mooi stukje over dit onderwerp.
https://deanderekrant.nl/(...)bevolking-2024-08-25
[..]

Mooi stukje compleet subjectieve bias.
Conscience do cost.
pi_214814766
quote:
8s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 08:59 schreef ems. het volgende:

[..]
Mooi stukje compleet subjectieve bias.
En hier ook, alleen maar afzeiken en verder niks toevoegen.
pi_214814776
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 09:05 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En hier ook, alleen maar afzeiken en verder niks toevoegen.
Ik applaudisseer je post juist omdat het precies illustreert waar dit topic over gaat. Subjectieve nieuwsmedia die je een bepaalde mengen proberen op te dringen.
Conscience do cost.
pi_214814785
quote:
8s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 09:07 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik applaudisseer je post juist omdat het precies illustreert waar dit topic over gaat. Subjectieve nieuwsmedia die je een bepaalde mengen proberen op te dringen.
Er is een verschil tussen nieuwsfeiten brengen en een agenda opdringen.
pi_214814794
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 09:08 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Je lijkt het verschil tussen opinie en nieuws niet te kennen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214814811
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 09:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je lijkt het verschil tussen opinie en nieuws niet te kennen?
Ook een opinie kan je onderbouwen met nieuws.
pi_214815212
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 09:15 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ook een opinie kan je onderbouwen met nieuws.
Maar dat blijft een circel redenatie en dus slechts een mening (opinie). en geen verslaglegging en of feiten
pi_214815566
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 10:09 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Maar dat blijft een circel redenatie en dus slechts een mening (opinie). en geen verslaglegging en of feiten
En waarom kunnen er geen feiten in een opiniestuk staan?
pi_214815989
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 10:56 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En waarom kunnen er geen feiten in een opiniestuk staan?
Er kunnen zeker feiten in een opinie stuk staan. waar ontken ik dit.

Elke opinie trekt een conclusie en die conclusie hoeft geen feit nog waarheid tebevatten. Ookal is hij gebasseerd op 'feiten'.

voorbeeld:

"Ik vind dinsdagen echt slecht voor het mileu, want vandaag schijnt de zon wel erg fel" .
pi_214816294
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 11:46 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Er kunnen zeker feiten in een opinie stuk staan. waar ontken ik dit.

Elke opinie trekt een conclusie en die conclusie hoeft geen feit nog waarheid tebevatten. Ookal is hij gebasseerd op 'feiten'.

voorbeeld:

"Ik vind dinsdagen echt slecht voor het mileu, want vandaag schijnt de zon wel erg fel" .
Nou best, jou feestje om maar on topic te blijven.
Welke conclusie uit het stuk komt niet overeen met de feiten?
pi_214816499
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 12:31 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Nou best, jou feestje om maar on topic te blijven.
Welke conclusie uit het stuk komt niet overeen met de feiten?
Het hele stuk. is precies zoals mijn korte zinnetje doet.

"Nederlandse overheid zet, meestal in de aanloop naar grote beleidswijzigingen, psychologische oorlogvoeringsstrategieën in om het gedrag van burgers te beïnvloeden en krijgt daarbij alle medewerking van de reguliere media."

Om vervolgens te beginnen over spyops navo...en terrorisme bespreiding hielp dus... maar goed de reden dat dit soort dingen niet gepubliceerd worden komtdus door de extreem slechte kwaliteit van de onderbouwing en is een schakel van "zie je wel, want..." gebeurtenissen om een mening neer te valideren ipv te bewijzen. Precies zoals mijn zin over dinsdagen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Korenfok op 27-08-2024 13:06:07 ]
pi_214816608
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 12:58 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Het hele stuk. is precies zoals mijn korte zinnetje doet.

"Nederlandse overheid zet, meestal in de aanloop naar grote beleidswijzigingen, psychologische oorlogvoeringsstrategieën in om het gedrag van burgers te beïnvloeden en krijgt daarbij alle medewerking van de reguliere media."

Om vervolgens te beginnen over spyops navo...en terrorisme bespreiding hielp dus... maar goed de reden dat dit soort dingen niet gepubliceerd worden komtdus door de extreem slechte kwaliteit van de onderbouwing en is een schakel van "zie je wel, want..." gebeurtenissen om een mening neer te valideren ipv te bewijzen. Precies zoals mijn zin over dinsdagen.
Prima, jou zin over dinsdagen kan ik makkelijk ontkrachten want morgen schijnt de zon ook.
Dus feit klopt niet bij jou opinie.
Nou jij dan over dat artikel.
pi_214816638
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 13:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Prima, jou zin over dinsdagen kan ik makkelijk ontkrachten want morgen schijnt de zon ook.
Dus feit klopt niet bij jou opinie.
Nou jij dan over dat artikel.
Nee, want dinsdagen zijn niet het zelfdeals zaterdagen. Veel meer auto's op de weg en dus veelmeer uitstoot en ook meer verkeersongevallen. Veel mensen die opwarming van de aarde ontkennen, rijden met hun auto op dinsdagen dan op zondagen en vooral als de zon velbrand.

Dus je kunt het niet ontkrachtigen omdat je nooit een werkbare hypothese kunt formuleren. ook al blijkt vanuit toeval; dinsdagen hebben minder zondagen en rijden er over het algmeen minder auto's dan op maandagen. zegt dit niks over mijn opinie.

Hij zal eerst die zin: "Nederlandse overheid zet, meestal in de aanloop naar grote beleidswijzigingen, psychologische oorlogvoeringsstrategieën" moeten bewijzen. doet hij niet, zijn bewijzen zijn vooral deze dingen zijn ook gebeurt zie je wel.

[ Bericht 10% gewijzigd door Korenfok op 27-08-2024 13:32:46 ]
pi_214816682
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 13:14 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Hij zal eerst die zin: "Nederlandse overheid zet, meestal in de aanloop naar grote beleidswijzigingen, psychologische oorlogvoeringsstrategieën" moeten bewijzen. doet hij niet, zijn bewijzen zijn vooral deze dingen zijn ook gebeurt zie je wel.
Als je dit nou nog niet in de gaten hebt dan heeft het geen zin om verder te praten.
Corona en de oorlog in Oekraine waren echt zeer goede voorbeelden hoe de overheid de media gebruikt om maatregelen door te voeren en het publiek klaar te stomen voor volgende maatregelen.
En nee ik ga geen voorbeelden noemen want die zijn al tig keer besproken.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:32:40 #173
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214816770
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 13:19 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als je dit nou nog niet in de gaten hebt dan heeft het geen zin om verder te praten.
Corona en de oorlog in Oekraine waren echt zeer goede voorbeelden hoe de overheid de media gebruikt om maatregelen door te voeren en het publiek klaar te stomen voor volgende maatregelen.
Welke volgende maatregelen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_214816794
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 13:19 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Precies zoals ik stel hij roept dingen die passen bij jou overtuigingen. Maar als jij nu het model van escaltie er naast zou leggen, dan zie je een natuurlijk en ongunstig verloop. als we zijn onderbouwingen analyseren is het precies zoals ik hier boven doe. Nu zijn wij beiden niet overtuigd van mijn dinsdagen gelul. Dus zijn de denkfouten makkelijk te herkennen.....

[ Bericht 2% gewijzigd door Korenfok op 27-08-2024 13:44:23 ]
pi_214817127
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 13:34 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Precies zoals ik stel hij roept dingen die passen bij jou overtuigingen. Maar als jij nu het model van escaltie er naast zou leggen, dan zie je een natuurlijk en ongunstig verloop. als we zijn onderbouwingen analyseren is het precies zoals ik hier boven doe. Nu zijn wij beiden niet overtuigd van mijn dinsdagen gelul. Dus zijn de denkfouten makkelijk te herkennen.....
Joh er zijn meerdere WOB verzoeken die zijn verhaal ondersteunen.
Dat jij dat niet weet komt waarschijnlijk doordat je geen interesse hebt in het onderwerp anders hadden we heel dit gesprek niet gehad.
pi_214817172
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 14:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Joh er zijn meerdere WOB verzoeken die zijn verhaal ondersteunen.
Dat jij dat niet weet komt waarschijnlijk doordat je geen interesse hebt in het onderwerp anders hadden we heel dit gesprek niet gehad.
zijn mening isdat overheid iets doet en media weinig er tegen doet. maar dat bewijst hij niet. Hij bewijst niet dat de overheid het doet. Zijn voorbeelden zijn aannames met andere contexten, waarin het geen hij zegt de overheid doet niet eens gebeuren plus de Aanbeveling van de wob (niet zelfde als een conclusie) is dat overheid meer in moet zetten om ethische discussie te fasciliteren.
pi_214817209
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 14:14 schreef Korenfok het volgende:

[..]
zijn mening isdat overheid iets doet en media weinig er tegen doet. maar dat bewijst hij niet. Hij bewijst niet dat de overheid het doet. Zijn voorbeelden zijn aannames met andere contexten, waarin het geen hij zegt de overheid doet niet eens gebeuren plus de Aanbeveling van de wob (niet zelfde als een conclusie) is dat overheid meer in moet zetten om ethische discussie te fasciliteren.

Omdat het al lang bewezen is, het zijn geen aannames maar bewezen feiten.
pi_214817230
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 07:07 schreef ludovico het volgende:
[ x ]

Vlees = slecht.

Begrijp dat nou eens!!
Klopt. Heel slecht.

Kamerbrief over huidige situatie eiwittransitie in Nederland

quote:
Minister Adema (LNV) informeert de Tweede Kamer over de resultaten van 2 monitors die de consumptie, het aanbod en de verkoopverhouding van plantaardige en dierlijke eiwitten bij supermarktketens in beeld hebben gebracht
https://www.rijksoverheid(...)ansitie-in-nederland
pi_214817414
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 14:16 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Omdat het al lang bewezen is, het zijn geen aannames maar bewezen feiten.
geef die bewijzen eens. sorry dit is BNW, dus je hoeft je stelling niet te onderbouwen.
pi_214817473
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 14:42 schreef Korenfok het volgende:

[..]
geef die bewijzen eens. sorry dit is BNW, dus je hoeft je stelling niet te onderbouwen.
Je mag het wel vragen natuurlijk :)
Het is in BNW regelmatig voorbij gekomen maar ik heb echt geen zin om alles op te zoeken en ik heb het ook niet opgeslagen.
Kom eens wat vaker hier kijken, komen best interessante artikelen voorbij ^O^
pi_214819913
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 09:08 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En hetgeen waar jij het mee eens bent zijn ongetwijfeld allemaal feiten en alles waar je het niet mee eens bent is een agenda opdringen ;)
Conscience do cost.
pi_214820260
quote:
8s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 19:58 schreef ems. het volgende:

[..]
En hetgeen waar jij het mee eens bent zijn ongetwijfeld allemaal feiten en alles waar je het niet mee eens bent is een agenda opdringen ;)
Welnee, niemand heeft de wijsheid in pacht.
pi_214822418
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 14:18 schreef Nober het volgende:

[..]
Klopt. Heel slecht.

Kamerbrief over huidige situatie eiwittransitie in Nederland
[..]
https://www.rijksoverheid(...)ansitie-in-nederland
What the fuck,

Dit is gewoon niet ok wat mij betreft, zijn ze knettergek?

Wordt dit nog besproken in de media of durven ze zelf ook niet uit te komen voor deze manipulatieve doelstellingen?

Je zult minder vlees eten! (wtf?) zegt Big Brother.
pi_214822451
Facebook gaf ook toe dat ze zich bezigen met censuur.

Die gedragsbeinvloeding ligt er wel heel dik bovenop en is een breach of the cobstitution, ook in dit land.
pi_214830448
https://www.nu.nl/stiksto(...)tofcrisis.html#nujij

Bijzondere discussie altijd die stikstof meuk.

Dat dogmatische geloof, zo sterk overtuigd allemaal dat we alles moeten opofferen om de uitstoot te doen zakken, zonder ooit een duidelijk kosten/baten verhaal te horen of zien.

Hoe kan dat?
  donderdag 29 augustus 2024 @ 11:11:50 #186
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214832191
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 08:06 schreef ludovico het volgende:
Facebook gaf ook toe dat ze zich bezigen met censuur.

Die gedragsbeinvloeding ligt er wel heel dik bovenop en is een breach of the cobstitution, ook in dit land.
Nibba we hebben geen constitution doe es ff normaal man

We wonen niet in Amerika

En als het je hier niet bevalt verhuis je toch :W
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')