Mooi stukje compleet subjectieve bias.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:05 schreef Candymannetje het volgende:
Mooi stukje over dit onderwerp.
https://deanderekrant.nl/(...)bevolking-2024-08-25
[..]
En hier ook, alleen maar afzeiken en verder niks toevoegen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Mooi stukje compleet subjectieve bias.
Ik applaudisseer je post juist omdat het precies illustreert waar dit topic over gaat. Subjectieve nieuwsmedia die je een bepaalde mengen proberen op te dringen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En hier ook, alleen maar afzeiken en verder niks toevoegen.
Er is een verschil tussen nieuwsfeiten brengen en een agenda opdringen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik applaudisseer je post juist omdat het precies illustreert waar dit topic over gaat. Subjectieve nieuwsmedia die je een bepaalde mengen proberen op te dringen.
Je lijkt het verschil tussen opinie en nieuws niet te kennen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen nieuwsfeiten brengen en een agenda opdringen.
Ook een opinie kan je onderbouwen met nieuws.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je lijkt het verschil tussen opinie en nieuws niet te kennen?
Maar dat blijft een circel redenatie en dus slechts een mening (opinie). en geen verslaglegging en of feitenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ook een opinie kan je onderbouwen met nieuws.
En waarom kunnen er geen feiten in een opiniestuk staan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:09 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Maar dat blijft een circel redenatie en dus slechts een mening (opinie). en geen verslaglegging en of feiten
Er kunnen zeker feiten in een opinie stuk staan. waar ontken ik dit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En waarom kunnen er geen feiten in een opiniestuk staan?
Nou best, jou feestje om maar on topic te blijven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:46 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Er kunnen zeker feiten in een opinie stuk staan. waar ontken ik dit.
Elke opinie trekt een conclusie en die conclusie hoeft geen feit nog waarheid tebevatten. Ookal is hij gebasseerd op 'feiten'.
voorbeeld:
"Ik vind dinsdagen echt slecht voor het mileu, want vandaag schijnt de zon wel erg fel" .
Het hele stuk. is precies zoals mijn korte zinnetje doet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nou best, jou feestje om maar on topic te blijven.
Welke conclusie uit het stuk komt niet overeen met de feiten?
Prima, jou zin over dinsdagen kan ik makkelijk ontkrachten want morgen schijnt de zon ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:58 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Het hele stuk. is precies zoals mijn korte zinnetje doet.
"Nederlandse overheid zet, meestal in de aanloop naar grote beleidswijzigingen, psychologische oorlogvoeringsstrategieën in om het gedrag van burgers te beïnvloeden en krijgt daarbij alle medewerking van de reguliere media."
Om vervolgens te beginnen over spyops navo...en terrorisme bespreiding hielp dus... maar goed de reden dat dit soort dingen niet gepubliceerd worden komtdus door de extreem slechte kwaliteit van de onderbouwing en is een schakel van "zie je wel, want..." gebeurtenissen om een mening neer te valideren ipv te bewijzen. Precies zoals mijn zin over dinsdagen.
Nee, want dinsdagen zijn niet het zelfdeals zaterdagen. Veel meer auto's op de weg en dus veelmeer uitstoot en ook meer verkeersongevallen. Veel mensen die opwarming van de aarde ontkennen, rijden met hun auto op dinsdagen dan op zondagen en vooral als de zon velbrand.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Prima, jou zin over dinsdagen kan ik makkelijk ontkrachten want morgen schijnt de zon ook.
Dus feit klopt niet bij jou opinie.
Nou jij dan over dat artikel.
Als je dit nou nog niet in de gaten hebt dan heeft het geen zin om verder te praten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:14 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Hij zal eerst die zin: "Nederlandse overheid zet, meestal in de aanloop naar grote beleidswijzigingen, psychologische oorlogvoeringsstrategieën" moeten bewijzen. doet hij niet, zijn bewijzen zijn vooral deze dingen zijn ook gebeurt zie je wel.
Welke volgende maatregelen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als je dit nou nog niet in de gaten hebt dan heeft het geen zin om verder te praten.
Corona en de oorlog in Oekraine waren echt zeer goede voorbeelden hoe de overheid de media gebruikt om maatregelen door te voeren en het publiek klaar te stomen voor volgende maatregelen.
En nee ik ga geen voorbeelden noemen want die zijn al tig keer besproken.
Precies zoals ik stel hij roept dingen die passen bij jou overtuigingen. Maar als jij nu het model van escaltie er naast zou leggen, dan zie je een natuurlijk en ongunstig verloop. als we zijn onderbouwingen analyseren is het precies zoals ik hier boven doe. Nu zijn wij beiden niet overtuigd van mijn dinsdagen gelul. Dus zijn de denkfouten makkelijk te herkennen.....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als je dit nou nog niet in de gaten hebt dan heeft het geen zin om verder te praten.
Corona en de oorlog in Oekraine waren echt zeer goede voorbeelden hoe de overheid de media gebruikt om maatregelen door te voeren en het publiek klaar te stomen voor volgende maatregelen.
En nee ik ga geen voorbeelden noemen want die zijn al tig keer besproken.
Joh er zijn meerdere WOB verzoeken die zijn verhaal ondersteunen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:34 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Precies zoals ik stel hij roept dingen die passen bij jou overtuigingen. Maar als jij nu het model van escaltie er naast zou leggen, dan zie je een natuurlijk en ongunstig verloop. als we zijn onderbouwingen analyseren is het precies zoals ik hier boven doe. Nu zijn wij beiden niet overtuigd van mijn dinsdagen gelul. Dus zijn de denkfouten makkelijk te herkennen.....
zijn mening isdat overheid iets doet en media weinig er tegen doet. maar dat bewijst hij niet. Hij bewijst niet dat de overheid het doet. Zijn voorbeelden zijn aannames met andere contexten, waarin het geen hij zegt de overheid doet niet eens gebeuren plus de Aanbeveling van de wob (niet zelfde als een conclusie) is dat overheid meer in moet zetten om ethische discussie te fasciliteren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Joh er zijn meerdere WOB verzoeken die zijn verhaal ondersteunen.
Dat jij dat niet weet komt waarschijnlijk doordat je geen interesse hebt in het onderwerp anders hadden we heel dit gesprek niet gehad.
Omdat het al lang bewezen is, het zijn geen aannames maar bewezen feiten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:14 schreef Korenfok het volgende:
[..]
zijn mening isdat overheid iets doet en media weinig er tegen doet. maar dat bewijst hij niet. Hij bewijst niet dat de overheid het doet. Zijn voorbeelden zijn aannames met andere contexten, waarin het geen hij zegt de overheid doet niet eens gebeuren plus de Aanbeveling van de wob (niet zelfde als een conclusie) is dat overheid meer in moet zetten om ethische discussie te fasciliteren.
Klopt. Heel slecht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 07:07 schreef ludovico het volgende:
[ x ]
Vlees = slecht.
Begrijp dat nou eens!!
https://www.rijksoverheid(...)ansitie-in-nederlandquote:Minister Adema (LNV) informeert de Tweede Kamer over de resultaten van 2 monitors die de consumptie, het aanbod en de verkoopverhouding van plantaardige en dierlijke eiwitten bij supermarktketens in beeld hebben gebracht
geef die bewijzen eens. sorry dit is BNW, dus je hoeft je stelling niet te onderbouwen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat het al lang bewezen is, het zijn geen aannames maar bewezen feiten.
Je mag het wel vragen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:42 schreef Korenfok het volgende:
[..]
geef die bewijzen eens. sorry dit is BNW, dus je hoeft je stelling niet te onderbouwen.
En hetgeen waar jij het mee eens bent zijn ongetwijfeld allemaal feiten en alles waar je het niet mee eens bent is een agenda opdringenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen nieuwsfeiten brengen en een agenda opdringen.
Welnee, niemand heeft de wijsheid in pacht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:58 schreef ems. het volgende:
[..]
En hetgeen waar jij het mee eens bent zijn ongetwijfeld allemaal feiten en alles waar je het niet mee eens bent is een agenda opdringen
What the fuck,quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt. Heel slecht.
Kamerbrief over huidige situatie eiwittransitie in Nederland
[..]
https://www.rijksoverheid(...)ansitie-in-nederland
Nibba we hebben geen constitution doe es ff normaal manquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:06 schreef ludovico het volgende:
Facebook gaf ook toe dat ze zich bezigen met censuur.
Die gedragsbeinvloeding ligt er wel heel dik bovenop en is een breach of the cobstitution, ook in dit land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |