Die Koreaanse beklimt bergen zoekt watervallen op loopt over lava, zendt haar drone in de lucht ... maar is daarom ook best ofquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Zo heb ik streams gekeken van IShowSpeed die door Europa reist. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Ik denk omdat hij een van de best bekeken youtubers is en eigenlijk alleen maar wat rond rent en schreeuwt. Het gaat eigenlijk nergens over.
Dat was Peter Heerschop.quote:
Thanks Saar.quote:
Heeft zn straf uitgezeten en doorquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
half huilende volleyballert,
weet nog steeds niet wat ik er van moet denken
Dit was zijn teamgenoot.quote:
En Douwe Bob.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was zijn teamgenoot.
Maar goed, Annemieke van Vleuten is er
jaja weet hetquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was zijn teamgenoot.
Maar goed, Annemieke van Vleuten is er
Die acht ja 👍 geen super gesprek maar niet gęnantquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:40 schreef chufi het volgende:
@:pullup heb je je mensen nu al teruggekeken?
War bedoelen ze met *jouw mensen*?quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Die acht ja 👍 geen super gesprek maar niet gęnant
Heb je de tafelscene nog gezien >quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Die acht ja 👍 geen super gesprek maar niet gęnant
Neequote:
Atleten die ik begeleidde en nu op de spelen zijnquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
War bedoelen ze met *jouw mensen*?
Ken jij Mislintat nog? Het 'vriendje' van Hendrikx?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Atleten die ik begeleidde en nu op de spelen zijn
Haha 😝 wat is ie nu aan het verprutsen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken jij Mislintat nog? Het 'vriendje' van Hendrikx?
Die ze bij Dortmund toch terughaalden?
https://www.voetbalprimeu(...)russia-dortmund.htmlquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha 😝 wat is ie nu aan het verprutsen?
Tsjaquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)russia-dortmund.html
Benieuwd welke club nu zo dom gaat zijn ..........quote:
Oh.. ehm.. ik weet echt niks merk ik.. ben je coach in n sport?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Atleten die ik begeleidde en nu op de spelen zijn
Vaker in 40+ komen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh.. ehm.. ik weet echt niks merk ik.. ben je coach in n sport?
Hoeveel goud hebben we !?? en dankzij ?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh.. ehm.. ik weet echt niks merk ik.. ben je coach in n sport?
Jij ook.quote:
I dont knowquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel goud hebben we !?? en dankzij ?
Ongeveer 600 ton,quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel goud hebben we !?? en dankzij ?
Zijn naam is klein,zijn daden benne groot.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ongeveer 600 ton,
dankzij Piet Hein?
Maar wat heeft ie gewonnen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn naam is klein,zijn daden benne groot.
De zilvervloot.quote:
quote:
Ik weet nog dat mijn geschiedenis leraar er trots over praatte.quote:De buit bestond uit 177.000 pond zilver, 66 pond goud, duizend parels, 37.375 huiden, 361 kisten suiker en 3000 zakken indigo en cochenille, zeer waardevolle kleurstoffen die ongeveer een derde van de waarde van de buit vertegenwoordigden. Daarnaast waren er kleinere partijen zijde, muskus, amber en bezoar en vele sieraden.
Volgens googlequote:
quote:De buit bestond uit 177.000 pond zilver, 66 pond goud, 1.000 parels, 37.375 huiden, 361 kisten suiker, 3.000 zakken indigo en cochenille, kleinere partijen zijde, muskus, amber en bezoar en vele sieraden.
Zou ie nu niet meer durvenquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nog dat mijn geschiedenis leraar er trots over praatte.
Wat een baasjes zijn het ook.quote:
We hadden ineens genoeg om die kut Spanjaarden ons land uit te flikkeren.quote:
Alfa.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden ineens genoeg om die kut Spanjaarden ons land uit te flikkeren.
Plofkraak?quote:
Hij had meegevaren?quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nog dat mijn geschiedenis leraar er trots over praatte.
quote:
Goedemorgen HC.quote:
Ook weer vroeg wakker.quote:
HC is ook best lief soms.quote:Op maandag 5 augustus 2024 04:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Soms heb je iemand heel erg lief nodig
Jij ook.quote:
Hoe gaat het met je pootje?quote:
Je hebt nog 4 jaar tot de volgende OS.quote:Op maandag 5 augustus 2024 04:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doet het nog als ik er niks mee doe.
Jaquote:
Taiwanroodkeelniltavaquote:
Phoenicurus frontalisquote:
Kuhis Loriquote:
Vini solitariaquote:
Tweekleurige mierpitta.quote:
Ook een mooie vogel.quote:
Straks zitten ze weer te kotsenquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:08 schreef pullup het volgende:
Ze hebben weer in dat poepwater gezwommen zie ik
@chufiquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:08 schreef pullup het volgende:
Wel kort..quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:08 schreef pullup het volgende:
Ja ik dacht dat daar nog wel wat van te zien zou zijn toen ik inschakelde maar ze zaten al op de fietsquote:
Straks zijn ze aan de race.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:08 schreef pullup het volgende:
Ik begreep al dat de Belgen al niet hebben kunnen racen omdat ze daar aan zatenquote:
Heer Domni.quote:
Quequote:Op maandag 5 augustus 2024 08:16 schreef D. het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren 13000 stapoen behangkrabben gedaan
En nu wil je een medaille?quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:16 schreef D. het volgende:
Goedemorgen!
Daar ligt ‘in de poep’ nog wat genuanceerderquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik begreep al dat de Belgen al niet hebben kunnen racen omdat ze daar aan zaten
Van de bijna 14000 stappen op mijn stappenteller heb ik er zo’n 13000 gemaakt met behangverwijderenquote:
O dat zijn er heel watquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:16 schreef D. het volgende:
Goedemorgen!
Altijd mooi die vogels die Pullup plaatstquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoveel verschillende vogels, met prachtige kleuren
Bijna een Chinese muur gestript dusquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:20 schreef D. het volgende:
[..]
Van de bijna 14000 stappen op mijn stappenteller heb ik er zo’n 13000 gemaakt met behangverwijderen
Was die behangen dan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijna een Chinese muur gestript dus
Nu niet meerquote:
Ik ben dan ook al halverwegequote:Op maandag 5 augustus 2024 08:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijna een Chinese muur gestript dus
Hoe lang is die muur dan wel n iet?quote:
Nog eens zo langquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe lang is die muur dan wel n iet?
Af en toe lees je dat er weer een paar km Chinese muur is herontdekt op een afgelegen locatie.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe lang is die muur dan wel n iet?
Hoeveel stappen heb jij nodig om 5 meter af te leggen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nog eens zo lang
Heb nu nog een meter of 5 te doen, met hindernissen
Nog 5 meter, dan is het een beste muur als je al een stuk gedaan hebtquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nog eens zo lang
Heb nu nog een meter of 5 te doen, met hindernissen
quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Af en toe lees je dat er weer een paar km Chinese muur is herontdekt op een afgelegen locatie.
Zie b.v.:
https://scientias.nl/26-kilometer-chinese-muur-gevonden/
En dan kan D. weer komen opdraven om behang te verwijderen![]()
Dat verschiltquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoeveel stappen heb jij nodig om 5 meter af te leggen?
Het is een kamer, dus meerdere murenquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog 5 meter, dan is het een beste muur als je al een stuk gedaan hebt
Trouwen de muur hier in de kamer is ook 8.25 lang
A zo ja dat kan ook. Als je klaar bent ik moet hier ook nog een stukjequote:
Ik ben er nu al klaar meequote:Op maandag 5 augustus 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo ja dat kan ook. Als je klaar bent ik moet hier ook nog een stukje
Een stukje hebben ze van dolman gedaan dat andere stuk moet ik zelf
Jemig D. Heb je niet een klein beetje energie over. Het is maar een super klein muurtje boven de tegel in de keuken, ik denk zo 4 banenquote:
In de keuken zou ik stucenquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig D. Heb je niet een klein beetje energie over. Het is maar een super klein muurtje boven de tegel in de keuken, ik denk zo 4 banen![]()
Nee geintje ik moet even wachten op de verzekering hoeveel ik vergoed krijg en dan kan ik een klusjes man zoeken om wat dingetjes te doen hier
Dat heb ik nooit gedaan, Behangen welquote:
Tja je moet af en toe je zelf kietelenquote:
Goedemorgen Dees.quote:
Alleen maar Fresh ervoor gezet.quote:
nee hoor helemaal niet, ik hoop dat het snel woensdag is, dan kan daarna het herstelel beginnen en kan eindelijk het gips eraf, want af en toe voelt het alsof er een mieren nest onder zit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja je moet af en toe je zelf kietelen
Maar hoe gaat het nu met je Deisyy, zie je tegen woensdag op
O jeuk, ellendig is dat hequote:Op maandag 5 augustus 2024 09:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet, ik hoop dat het snel woensdag is, dan kan daarna het herstelel beginnen en kan eindelijk het gips eraf, want af en toe voelt het alsof er een mieren nest onder zit.
Ik wacht nog steeds op je PM.quote:
dat beslissen ze pas tijdens de operatie, hoe ze het gefixt kunnen krijgen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jeuk, ellendig is dat he
Hoef je na de operatie geen gips meer> Zal wel een mooi bouwpakket zijn
Snap ik, je wilt het liefst zo snel mogelijk weer je normale dingen kunnen doenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat beslissen ze pas tijdens de operatie, hoe ze het gefixt kunnen krijgen.
ik hoop dat er geen gips meer om hoeft want dan kan ik al snel met fysio beginnen en anders moet ik 3-4 weken wachten totdat het gips eraf mag.
komt eraan.quote:
Hoe lief ik ben en dan in dichtvorm.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
komt eraan.
wat moest er ook alweer in staan?
ik zou over 2 weken naar italie, dat heb ik geannuleerd, heb het geld alweer terug om de rekening, dat ging bijzonder vlug.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, je wilt het liefst zo snel mogelijk weer je normale dingen kunnen doen
Had je nog een vakantie gepland staan?
Ai dat is wel heel jammer,waar zouden jullie heen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zou over 2 weken naar italie, dat heb ik geannuleerd, heb het geld alweer terug om de rekening, dat ging bijzonder vlug.
hoe is het met jou?
O dat is wel balen zeg. wel fijn dat je het allemaal zo snel geregeld hebt gekregenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zou over 2 weken naar italie, dat heb ik geannuleerd, heb het geld alweer terug om de rekening, dat ging bijzonder vlug.
hoe is het met jou?
dat was niet wat ik beloofd hadquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe lief ik ben en dan in dichtvorm.
Gardameerquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ai dat is wel heel jammer,waar zouden jullie heen?
dat duurt inderdaad wel erg lang, blijkbaar verschilt dat met de ene of andere verzekeringsmaatschappij.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel balen zeg. wel fijn dat je het allemaal zo snel geregeld hebt gekregen
Ik zit nog steeds op de verzekering te wachten, krijg woensdag pas bericht hoeveel ze gaan vergoeden voor het laminaat en hoeveel ik krijg om iemand in te huren die de dingen voor mij kan doen. Dan zijn we drie weken verder
Met het been gaat het wel iedere dag iets beter, maar bekken en heup is echt kudt is ook wel iets minder maar nog even goed flink pijnlijk
Ik wacht rustig af.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat was niet wat ik beloofd had
[ afbeelding ]
Nee, nog niet. Ik moest van de invallende arts wachten op mijn eigen HA.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat duurt inderdaad wel erg lang, blijkbaar verschilt dat met de ene of andere verzekeringsmaatschappij.
is er nog een foto oid van je heup gemaakt?
Hoop dat je boogje snel hersteld en dan nog iets anders boeken.quote:
dat begrijp ik:Dquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik moest van de invallende arts wachten op mijn eigen HA.
Ze hebben wel urina en zo nagekekenmaar dat was allemaal goed
Het enige wat kan is dat er een scheurtje in zit, maar daar kunnen ze toch niets aan doen.
En als ik dan denk dat ik op de tafel moet klimmen op mijn rug moet liggen en er weer af moet komen bedank ik voor de eer
Ik ben een half uur bezig om uit bed te komen
ja hoor, dat komt wel goed.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop dat je boogje snel hersteld en dan nog iets anders boeken.
Het is geen pretje en de parcetamol doet geen fuckquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat begrijp ik:D
wel balen hoor, lijkt me ontzettend pijnlijk, dus ik hoop dat het spoedig hersteld. drink/eet extra zuivel, eet noten, zaden en groente en zorg voor genoeg vit c , dat bevordert de genezing.
bedankt Dot, jij ook veel sterkte met allesquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is geen pretje en de parcetamol doet geen fuck
Hopelijk zijn we er allebei snel boven op Deisyy
Mocht ik je niet meer zien heel veel sterkte woensdag en heb je niet al te veel last na de operatie
Ik moet ook iemand even op reis sturen.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
bedankt Dot, jij ook veel sterkte met alles
gaat soul op vakantie?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet ook iemand even op reis sturen.
Ja,beter van wel even.Dat gekloot met die buur zit haar niet lekker.quote:
dus moet je voor jezelf zorgen, succes.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,beter van wel even.Dat gekloot met die buur zit haar niet lekker.
Dat is geen probleem Dees.Ik red me wel.Maar Soul heeft het even lastig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dus moet je voor jezelf zorgen, succes.
Okquote:Op maandag 5 augustus 2024 04:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Soms heb je iemand heel erg lief nodig
Het is wel een compliment.quote:
Je weet wie het post.quote:
Mooie kleurige ook nogquote:
ik zag vanmorgen de estafette van femke bol (beter laat dan nooit)quote:
Die heb ik ondertussen al met commentaar in vele talen teruggekekenquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen de estafette van femke bol (beter laat dan nooit)
dat was ongelooflijk om te zien
quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heb ik ondertussen al met commentaar in vele talen teruggekeken
Ja dat was wel grappigquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Femke was op de brommerquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen de estafette van femke bol (beter laat dan nooit)
dat was ongelooflijk om te zien
Ik heb ‘m nog niet gezien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Kna je hem uitzoeken, ik vond die Braziliaan het leukst Weet niet of die hier tussen staatquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ‘m nog niet gezien.
Welke was het leukst?
Dat was een 'Bergkamp, Bergkamp, Bergkamp'jequote:Op maandag 5 augustus 2024 12:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Kna je hem uitzoeken, ik vond die Braziliaan het leukst Weet niet of die hier tussen staat
Fenkie boo, fenkie boo!!, FENKIE BOO, FENKIE BOOOOOOO
O geen idee, ik ga even kijken en als het zo is zal ik het achter even vragen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:36 schreef mario390 het volgende:
@:Dotteke ben ik nog niet vrij? klopt toch wat niet
Dat is hem gisteren ook al 100x gezegd en Dees verwijderd de reacties.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O geen idee, ik ga even kijken en als het zo is zal ik het achter even vragen.
O oke, had niets gelezen zag een mention en heb gewoon gereageerdquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is hem gisteren ook al 100x gezegd en Dees verwijderd de reacties.
nee du met de gummischuh als ze 5.aug zeggen klopt het nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is hem gisteren ook al 100x gezegd en Dees verwijderd de reacties.
Man3 wat een zeurpiet ben je weerquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee du met de gummischuh als ze 5.aug zeggen klopt het niet
Waarom krijg ik hier een roadrunner gevoel bij?quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:17 schreef pullup het volgende:
Zo hoort het als men een kuil voor zichzelf aan het graven is
[ x ]
In ieder geval zilverquote:
quote:
Dat dus.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ... wildwatervaren is leuker ...
Jepquote:
Ik was 3 weken aan huis gekluisterd.quote:
Ja,het was echt afzien en lijden voor jou.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was 3 weken aan huis gekluisterd.
een standaardquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is dat rode ding die ze bij de start gebruiken?
Maar waarom dan alleen bij de binnenste?quote:
Omdat die de sprint aan moet zetten in het 1e rondjequote:Op maandag 5 augustus 2024 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar waarom dan alleen bij de binnenste?
Duidelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat die de sprint aan moet zetten in het 1e rondje
quote:
Dat ligt aan hemzelf.quote:
Zullen we een Poll aanmaken?quote:
Nee,doe ik niet aan mee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we een Poll aanmaken?
Wat voor Pool wil je?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we een Poll aanmaken?
Noord of Zuid.quote:
Tegenpool natuurlijk.quote:
Slave to the music.quote:
Mooi gespeeld.quote:
Die is ook leuker.quote:
Ik denk.. hoe vind jij dat toch allemaal.... maar je had je webcam nog aan, en die heb ik gehacked... nu snap ik hetquote:
Geniaal.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk.. hoe vind jij dat toch allemaal.... maar je had je webcam nog aan, en die heb ik gehacked... nu snap ik het
[ afbeelding ]
Ik mis nog een paar messen.quote:
Messen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mis nog een paar messen.
Check de radiator.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Messen?Dat heb ik gemist.
Lang verhaal kort: Mario gooide ooit een mes in zijn CV na een verloren DT.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal de draad kwijt
Radiator lek, mutti boos.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: Mario gooide ooit een mes in zijn CV na een verloren DT.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah.,. die stond ook nog op je harde schijf
[ afbeelding ]
Ja posts komen niet door.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:03 schreef Domnivoor het volgende:
Krijgen jullie ook een ‘503 Service Unavailable’ te zien?
Het is weer dikke stront in een trechter.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:03 schreef Domnivoor het volgende:
waar?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:03 schreef Domnivoor het volgende:
lijkt Parijs welquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is weer dikke stront in een trechter.
Was net even als je iets wilde posten.quote:
Poepzwemmen.quote:
Quotes zijn traag en DM gaat ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was net even als je iets wilde posten.
Dat ben ik al gewend.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Quotes zijn traag en DM gaat ook niet.
Ik zal stoppen met hacken... moest via de FOK server anders kon ik de laptop van Mario niet leegtrekken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Quotes zijn traag en DM gaat ook niet.
De derde is een vrouw volgens mij.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
waren de Amerikanen ook nog met 3 mannen ipv 2 om 2
Ah ok ... niets van gemerkt was ff etenquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zal stoppen met hacken... moest via de FOK server anders kon ik de laptop van Mario niet leegtrekken.
ok als jij het zegtquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De derde is een vrouw volgens mij.
quote:
Ik ben een badeend.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zo werkt dat niet meer tegenwoordig hč! Het is hoe diegene zich identificeert.
met een Amerikaans paspoort neem ik aanquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zo werkt dat niet meer tegenwoordig hč! Het is hoe diegene zich identificeert.
Ja maar het herinnerd mij ook weer aan het overlijden van mijn moeder.quote:
Dat mag ook best even.Dikke knuf freon.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar het herinnerd mij ook weer aan het overlijden van mijn moeder.
Maak het een mooie herinnering!quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar het herinnerd mij ook weer aan het overlijden van mijn moeder.
Eerst ff koude schotel eten met BBVLquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
Moet er wel nog even gepost worden.
wie?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
En door.![]()
![]()
Ik wil jullie een naamtopic geven.
Wat vindt je van Els en GJ?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst ff koude schotel eten met BBVL
Jij ,Sbe en Goa.quote:
GJ alleen al maakt geweldige TV ! EN Els doet er niet veel voor onderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |