Die Koreaanse beklimt bergen zoekt watervallen op loopt over lava, zendt haar drone in de lucht ... maar is daarom ook best ofquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Zo heb ik streams gekeken van IShowSpeed die door Europa reist. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Ik denk omdat hij een van de best bekeken youtubers is en eigenlijk alleen maar wat rond rent en schreeuwt. Het gaat eigenlijk nergens over.
Dat was Peter Heerschop.quote:
Thanks Saar.quote:
Heeft zn straf uitgezeten en doorquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
half huilende volleyballert,
weet nog steeds niet wat ik er van moet denken
Dit was zijn teamgenoot.quote:
En Douwe Bob.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was zijn teamgenoot.
Maar goed, Annemieke van Vleuten is er
jaja weet hetquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was zijn teamgenoot.
Maar goed, Annemieke van Vleuten is er
Die acht ja 👍 geen super gesprek maar niet gęnantquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:40 schreef chufi het volgende:
@:pullup heb je je mensen nu al teruggekeken?
War bedoelen ze met *jouw mensen*?quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Die acht ja 👍 geen super gesprek maar niet gęnant
Heb je de tafelscene nog gezien >quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Die acht ja 👍 geen super gesprek maar niet gęnant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |