Spannendquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jawel, water en bootjes en spartelend water.
baguetje, koffie een crosaintje en lekker in de zon zitten terwijl anderen zwemmenquote:
Kan Sherrun even uitrusten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:32 schreef franklop het volgende:
Australiaantje pakt een andere lijn en de kop
in het midden zwemmen krijgt je voeten in je gezichtquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik vraag een expert. @:Coco is het beter om bij openwater zwemmen op kop te zwemmen of kun je beter achter iemand aan zwemmen?
Maar ze moet daar rechtdoor ipv naar linksquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:32 schreef TheVulture het volgende:
Australische geeft d'r finishtactiek al prijs
Alles voor haar hondje!quote:
Ik zou hier toch echt uitstappenquote:
Daar kunnen we 'waarschijnlijk' wel een streep door zetten, hoor ik van Jeroen.quote:
Maar daarom zwemmen zij daar en zit jij thuis op de bank.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou hier toch echt uitstappen
Dan doen we dat!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar kunnen we 'waarschijnlijk' wel een streep door zetten, hoor ik van Jeroen.
Echt hequote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar kunnen we 'waarschijnlijk' wel een streep door zetten, hoor ik van Jeroen.
Da's waarquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar daarom zwemmen zij daar en zit jij thuis op de bank.
Dat krijg je toch al binnen dus of daar nu een gelletje tussen zit maakt dan ook niet meer uitquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:39 schreef heywoodu het volgende:
Lekker je gelletje met wat Seinerioolwater erbij
Is misschien eigenlijk wel fijn voor de smaak inderdaad, even iets wat nog niet eerder al eens is gegeten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat krijg je toch al binnen dus of daar nu een gelletje tussen zit maakt dan ook niet meer uit
Van Rouwendaal zei na de training weinig te merken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat krijg je toch al binnen dus of daar nu een gelletje tussen zit maakt dan ook niet meer uit
Trainingskamp gehad in de Gangnes waardoor dit voor haar nu gewoon een heerlijk schoon bad is?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Van Rouwendaal zei na de training weinig te merken.
Zou mij niks verbazen als haar trainer het trainingsbad al eens heeft volgegooid met het een en ander
alles voor een gouden medaille hequote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:39 schreef heywoodu het volgende:
Lekker je gelletje met wat Seinerioolwater erbij
12 keer goud vandaag!quote:
Duurt nog even hoor deze race.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:45 schreef Em31 het volgende:
Ja hallo. Australië heeft wel genoeg goud hoor.
Traint samen met Van Rouwendaal hoorde ik, dus vast welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:47 schreef TheVulture het volgende:
Kan die Australische een beetje finishen? mocht het nodig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |