Zaterdag 27 juli 12:45 uur: Nederland - Zuid-Afrikaquote:De selectie
Doel: Pirmin Blaak (Oranje-Rood)
Verdediging: Lars Balk (Kampong), Justen Blok (Rotterdam), Jip Janssen (Kampong), Joep de Mol (Oranje-Rood), Floris Wortelboer (Bloemendaal)
Middenveld: Seve van Ass (HGC), Jorrit Croon (Bloemendaal), Jonas de Geus (Kampong), Floris Middendorp (Amsterdam), Derck de Vilder (Kampong)
Aanval: Thierry Brinkman (Bloemendaal), Koen Bijen (Den Bosch), Thijs van Dam (Rotterdam), Tjep Hoedemakers (Rotterdam), Duco Telgenkamp (Kampong)
Eens.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:53 schreef butz0rs het volgende:
Waarom heeft hockey geen VAR? Dat zou al deze foute beslissingen kunnen voorkomen
Hebben ze wel, maar je moet het zelf aanvragen (of de scheids als hij twijfelt). En als je dat fout doet dan verlies je die mogelijkheid.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:53 schreef butz0rs het volgende:
Waarom heeft hockey geen VAR? Dat zou al deze foute beslissingen kunnen voorkomen
Er is een VAR, maar die wordt niet meer ingezet als beide teams hem verneukt hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:53 schreef butz0rs het volgende:
nvmquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hebben ze wel, maar je moet het zelf aanvragen. En als je dat fout doet dan verlies je die mogelijkheid.
AUS gaat voor de "if you can't beat them, kill them" strategie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:55 schreef Nattekat het volgende:
WE worden wel één voor één uitgeschakeld zo
quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een VAR, maar die wordt niet meer ingezet als beide teams hem verneukt hebben.
Dat is geen VAR, dat is een scheids die op een schermpje kijkt en zodra beide teams een rood stipje hebben gaat ie de kroeg in om zich te bezatten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hebben ze wel, maar je moet het zelf aanvragen (of de scheids als hij twijfelt). En als je dat fout doet dan verlies je die mogelijkheid.
Dan heb je meteen toekomstperspectief na je sport carrière.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
"Het lijkt verrekt veel op stofzuigen, hè?!"
"Everything in Australia wants to kill you" is wel weer van toepassing zo.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
AUS gaat voor de "if you can't beat them, kill them" strategie.
Van? en doeiquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:58 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne avond nog, ik ga zo even naar een concertje. Ik ga mijn laptop alvast opruimen maar kijk het potje nog wel af.
ik zag de editquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Godzijdank is het 2-0 en niet 1-0. Spanning zou anders om te snijden zijn.
Veel plezier.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:58 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne avond nog, ik ga zo even naar een concertje. Ik ga mijn laptop alvast opruimen maar kijk het potje nog wel af.
echt welquote:
Mag ik toch wel hopenquote:
Die zijn helemaal niet nodig zijn de Duitsers er nog inzittenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:10 schreef Em31 het volgende:
Wel lekker dat je nu in ieder geval niet van de Belgen kan verliezen
Die helpen de moffen altijd alleen maar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:21 schreef kilon het volgende:
Je kan die Argentijnen ook niks toevertrouwen
Het is allemaal wat zeg.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef Nattekat het volgende:
En deze dag wordt slechter en slechter voor België![]()
![]()
Die Eline mag mij wel chokenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vermoed een flinke choke vandaag
Maar wat is sterker? De Spaanse of de Nederlandse choke?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vermoed een flinke choke vandaag
Inderdaad, die zien het alweer helemaal goed komenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:47 schreef Szura het volgende:
Het vertrouwen op de NOS is me veel te groot
Niemand vertrouwt de NOSquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:47 schreef Szura het volgende:
De vrouwen hebben het morgen moeilijker denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:47 schreef Szura het volgende:
De indekact, ook hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb besloten dat ik deze wedstrijd juich voor Spanje.
Gewoon even lekker recalcitrant doen. Winnen gaan ze toch niet.
Die is flink aan het soppen op dat hockeylulletje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die Eline mag mij wel choken
Nederland is toch gewoon ruim favoriet?quote:
Ze hoopt hem nog een keer te spreken "zou leuk zijn", gelukkig is het een waterveld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is flink aan het soppen op dat hockeylulletje.
FOK!Stok?quote:
Ready to goquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:53 schreef SonicVolcano het volgende:
All in
No regrets
Altijd zo awkward dat random Engels tussendoor.
Als dagjesmens zeg ik ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland is toch gewoon ruim favoriet?
Als je maar glijmiddel gebruikt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ding moet uit z'n lijden verlost worden
Hij was ooit met Annanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had altijd verwacht dat bij Max Caldas nog wel een paar lijken uit de kast zouden vallen tijden de meto periode.
Staan meteen met 2-0 achter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom zingen de Spanjaarden niet mee?
Allemaal Catalanen zeker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom zingen de Spanjaarden niet mee?
Ik zou ook bij hem niet in het vliegtuig stappen nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had altijd verwacht dat bij Max Caldas nog wel een paar lijken uit de kast zouden vallen tijden de meto periode.
Je verlangt bijna naar Memphis, Denzel en Quilindschy.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Jip, Seve, Jorrit Jan Willem, Justen, Tjep, Pirmin, Duco.
Geen Roderick?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:58 schreef Koffieplanter het volgende:
DIe is er spontaan lesbisch van gewordenquote:
Hele normale namen hier in het Gooi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Die ouders houden denk ik van skiënquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pirmin vind ik dan nog wel een vreemde eend in de bijt.
Vernoemd naar Zurbriggen ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ouders houden denk ik van skieën
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pirminiusquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pirmin vind ik dan nog wel een vreemde eend in de bijt.
vernoemd naar zijn Friese grootvader.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tjep niet lijkt mij, dat is hier 'normaal'. Nou ja eigenlijk ook niet.
Dt klinkt als random namen in een gemiddeld Brownies met Downies restaurant.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja ik heb het geluid ook aanstaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
vernoemd naar zijn Friese grootvader.
Nu wil ik jou horen zingenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:01 schreef Felagund het volgende:
Hopelijk kunnen ze beter hockeyen dan zuiver zingen.
Bij Duco denk ik meer aan een bouwmarktquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Dt klinkt als random namen in een gemiddeld Brownies met Downies restaurant.
4-5-1 schieten van afstand?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Louis heeft de tactiek bepaald, dit kan niet meer mis.
Ik kan zowel niet hockeyen als niet zingen helaas.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan zowel niet hockeyen als niet zingen helaas.
Chantal Janzen kent nog wel iemand waarvoor dit geldt!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:01 schreef Felagund het volgende:
Hopelijk kunnen ze beter hockeyen dan zuiver zingen.
Over acts gesproken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chantal Janzen kent nog wel iemand waarvoor dit geldt!
Chantal, Fatima of allebei?quote:
Chantal Janzenquote:
Chantal. Echt één van de meest neppe mensen op teevee, en dat zegt wat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chantal, Fatima of allebei?
Dit is beiden niet waar. Tenzij je verlamd bent en/of geen stem hebt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan zowel niet hockeyen als niet zingen helaas.
Daar mist het woord goed idd, stop de tijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is beiden niet waar. Tenzij je verlamd bent en/of geen stem hebt.
Of je het goed kunt is weer een tweede.
Kanoën*quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is intussen ook bezig met vooruit roeien. Ter info
House of the Dragon?quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:11 schreef Slobeend het volgende:
Wie was eigenlijk de voorganger van Philip Kooke als hockeycommentator? Ik kan me alleen maar Kooke sinds jaar en dag herinneren.
John van Vliet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend, maar kan niet op de naam komen.
Hans Brianquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend, maar kan niet op de naam komen.
Die zit nu iedere OS als persmannetje bij NL geloof ikquote:
Vertelquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet nog de laatste keer dat het 1-0 stond in een wedstrijd tussen Nederland en Spanje.
Hij doet ook nog steeds hockey bij Ziggo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Die zit nu iedere OS als persmannetje bij NL geloof ik
Hans Brian? R.i.p.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:11 schreef Slobeend het volgende:
Wie was eigenlijk de voorganger van Philip Kooke als hockeycommentator? Ik kan me alleen maar Kooke sinds jaar en dag herinneren.
Hans Brian.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:11 schreef Slobeend het volgende:
Voor jou mss interessant FRA tegen SPA dames handbal kwartfinales.quote:
Bij het handbal ligt Spanje er al uitquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:19 schreef Salina het volgende:
[..]
Voor jou mss interessant FRA tegen SPA dames handbal kwartfinales.
Anders: dalijk de beste basketbalspeler ter wereld tegen de Aussies 14.30.
Waar niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij het handbal ligt Spanje er al uit
Als je Spanje nog een keer wel succes wil zien hebben, kan ik waterpolo aanraden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heren handbal, waterpolo en voetbal.quote:
Vergissing, grapje. FRA tegen DUI.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan de vinale daar wél halenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je Spanje nog een keer wel succes wil zien hebben, kan ik waterpolo aanraden.
Ze zijn nu bezig met hun laatste winst van dit toernooi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan de vinale daar wél halen
Basketbal vrouwen doen ze ook nog meequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heren handbal, waterpolo en voetbal.
Moet Worthy de Jong nu alweer?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:19 schreef Salina het volgende:
Anders: dalijk de beste basketbalspeler ter wereld tegen de Aussies 14.30.
Gaat nog geheel volgens het draaiboekquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen werd het al vrij snel 2-0, en uiteindelijk won Nederland.
Is het in het 'echt' ook zo'n enorme paardenlul?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
Jacques Brinkman, daar heb ik nog wel eens een biertje van gedronken.
Die verkocht biertjes bij de lokale brasserie in Bloemendaal?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
Jacques Brinkman, daar heb ik nog wel eens een biertje van gedronken.
Op weg naar 5-1 en revanchequote:
Was hij niet degene die zelf bier ging brouwen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die verkocht biertjes bij de lokale brasserie in Bloemendaal?
De vorige keer verloor de ploeg die 2-0 voor stond!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er waren mensen bang dat Nederland dit niet ging winnen.
Ik vond zijn ipa erg moutig. Hij was het er niet mee eens, maar wel op een beleefde manier. Ik vond hem netjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het in het 'echt' ook zo'n enorme paardenlul?
Nee, Nederland wonquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De vorige keer verloor de ploeg die 2-0 voor stond!
Bij Landgoed Staverden. Een aanrader als je in de buurt bent, al is de brouwerij tegenwoordig niet meer actief.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die verkocht biertjes bij de lokale brasserie in Bloemendaal?
Vraag maar aan Spanjequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:29 schreef franklop het volgende:
Bij handbal kan je een voorsprong van 3 punten niet weggeven hoorde ik. Hoe zit dat met hockey?
Daar is het standaardquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:29 schreef franklop het volgende:
Bij handbal kan je een voorsprong van 3 punten niet weggeven hoorde ik. Hoe zit dat met hockey?
Niet hoppig genoeg? Ik had bij hem juist wel een vrij uitgesproken bier verwacht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond zijn ipa erg moutig. Hij was het er niet mee eens, maar wel op een beleefde manier. Ik vond hem netjes.
Had hij nou maar hoed gehetenquote:
Dan zou die het nog wel kunnen repareren.quote:
Afnemen was beter geweest.quote:
Er moet minimaal een marge van 4 punten zijn, dan pas kan het op slotquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Belangrijk nu dat ze blijven doorhockeyen en niet de wedstrijd op slot proberen te zetten
Daar is het ook nog wel te vroeg voor ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Belangrijk nu dat ze blijven doorhockeyen en niet de wedstrijd op slot proberen te zetten
Er is maar één MVP.quote:
Nee, want de scheidsrechter zegt 8 keer dat het zijn video is.quote:
Ogen dicht?quote:
Dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, geen challengemogelijkheid meer voor de scheids.
quote:
Niet opgelet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik dacht dat Spanje hem had aangevraagd
Guys, guys this is my call. This is my call. GO AWAY GO AWAY MY CALLquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik dacht dat Spanje hem had aangevraagd
Ik ben al 10 dagen nonstop sport aan het kijken op allerlei schermen, het verval zet inquote:
Je hoeft niet te kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:44 schreef TAmaru het volgende:
ik heb wel een dilemma vandaag, want ik houd niet van handbal, hockey en waterpolo.
Gewoon kijken. Ik heb niks met 3x3 basketbal, maar ik heb er absoluut van genoten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:44 schreef TAmaru het volgende:
ik heb wel een dilemma vandaag, want ik houd niet van handbal, hockey en waterpolo.
Mooi naar buiten dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:44 schreef TAmaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |