SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh Remco![]()
Kopecky had de sprint nooit gewonnen als ze gaten was gaan dichtrijden. Ze gokten allemaal dat iemand anders het doet en dat je dan goud wint. En ze schatten allemaal goed in dat als ze zelf gaten dicht gingen rijden ze de sprint zouden verliezen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:12 schreef kilon het volgende: Dit is allemaal de schuld van Kopecky. Vos was de hele tijd aan het strijden vooraan. Zodra Faulkner en Kopecky erbij zijn (met Kopecky alleen in het wiel) doet Kopecky niks meer. Tja
Erg grappige situatie, komt niet vaak voor zo'n groepje met drie gelijkwaardige sprinters waardoor de vierde niet-sprinter toevallig in het voordeel is![]()
![]()
Ach, als je toch al kansloos verloren hebt, waarom nog je best doen voor een leuke tijd?quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het was toch echt aan Kopecky om Faulkner terug te halen. Maar ze is zo gewend dat anderen alles voor haar oplossen dat het waarschijnlijk niet eens in haar opkwam.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Je zal maar direct na de finish geconfronteerd worden met die kop van Han Cock
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Matige keuze om het slot hier op Eurosport te kijken.
Werd helemaal gek van de Oeioeioei'sWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Kopecky had gewoon duidelijk de benen niet vandaag
Was geen pure lafheid, hoewel ze uiteraard ook vrij laf isMja![]()
Volgend jaar mag Lotte gewoon gaan knechten voor vd Breggenquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:14 schreef TAmaru het volgende: [..] ik had niet gedacht dat ze nog iets kon na die kopbeurten voor Kopecky. ik dacht dat ze voor een ander contract bij SD-Worx aan het rijden was ofzo. zag haar totaal niet op een andere plek dan vierde eindigen.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda![]()
Nou op naar het hockey en zwemmen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit inderdaad, waarom zou Vos werken voor goud voor Kopecky?quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was toch echt aan Kopecky om Faulkner terug te halen. Maar ze is zo gewend dat anderen alles voor haar oplossen dat het waarschijnlijk niet eens in haar opkwam.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Derde Spelen op rij niet de verwachte winnaar.
2016 - crash Annemiek, Van der Breggen wint
2021 - Oostenrijkse amateur wint
2024 - Faulkner, wie?![]()
heel stilletjes vooralquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nu al zwemmen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou op naar het hockey en zwemmen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
MAGA aidsquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon prachtige overwinning van Amerikaanse. Een neutrale wielerliefhebber moet hiervan kunnen genieten![]()
Over 15 minuten gaan we los ja. (50 en 1500, daarna om 19.25 nog de 2 estefettes)quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:16 schreef Pedroso het volgende:
Je zal maar direct na de finish geconfronteerd worden met die kop van Han Cock
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |