Kunnen wij ook meegenieten.quote:
Precies. Denken in oplossingen.quote:
Lekker.quote:
Ik ga iig mensen vragen mij per app op de hoogte te houden, ook al zit ik ergens op een bergweide van het uitzicht te genietenquote:
Dit soort werkdrama wil je toch juist niet meekrijgen als je vakantie hebt?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga iig mensen vragen mij per app op de hoogte te houden, ook al zit ik ergens op een bergweide van het uitzicht te genieten
Nouja ik ga ook altijd wel goed op roddelsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit soort werkdrama wil je toch juist niet meekrijgen als je vakantie hebt?
Lekker feeden op tragedies van anderen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is de beste wijze om te genieten van office dramalamadingdongquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga iig mensen vragen mij per app op de hoogte te houden, ook al zit ik ergens op een bergweide van het uitzicht te genieten
Dit wel aangezien ze mij er ook zijdelings bij aan het betrekken is zonder mij daar in te kennen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel, maar die hoor ik dan allemaal wel als ik weer terug ben. Vakantie is vakantie, dan wil ik echt even niks van mijn werk horenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja ik ga ook altijd wel goed op roddels
Dan snap ik het wel. Goeie soap voor ons welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel aangezien ze mij er ook zijdelings bij aan het betrekken is zonder mij daar in te kennen.
Alleen iedereen die er van hogeraf iets van moet vinden is pas terug van vakantie als ik weg ben.
Lekker slapen danquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moggûh
deze morgen voelt niet goed... wil slapen
Wat gaan we doen?quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Klapband, dus afspraak gaat niet door... tijd voor koffie
Ik denk aan je vanaf mijn ligbed.quote:
Zwaar irritantquote:
koffie is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zwaar irritant
Naja, afspraak naar maandag.
Nu koffie en over een half uur maar gaan borduren, eens proberen of dat lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |