Ja, al staat Westerbork ook op de planning. En om dat nu als 'leuk' te bestempelen...quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oh leuk! Daar zijn veel leuke dingen te doen. Veel plezier
Ja oké, maar Drenthe is meer dan dat alleenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, al staat Westerbork ook op de planning. En om dat nu als 'leuk' te bestempelen...
Nee, dat weet ikquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja oké, maar Drenthe is meer dan dat alleen
Arme Koen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Had jouw bijvrouw moeten worden.
Je bent niet de enige die veel te laat tot dat besef komt. Zonde hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Had jouw bijvrouw moeten worden.
Ja, met jou toch?quote:
... En alle hoeken van de slaapkamer?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dan had ik namelijk al de halve wereld gezien
Ontspannen, leuk en lekker.quote:
Onbekend fenomeen.quote:
Had je maar mijn bijvrouw moeten worden.quote:
Geen idee of Koen zo isquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... En alle hoeken van de slaapkamer?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had je maar mijn bijvrouw moeten worden.
Totdat het tegendeel bewezen is.quote:
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die veel te laat tot dat besef komt. Zonde hoor.
Uiteraard.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Koen moet dan wel eerst even scheiden.
One moment.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Koen moet dan wel eerst even scheiden.
Ik kom er aan!quote:
Hebbertquote:
Jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Wel tijd voor he?quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben zo blij vandaag met dit lekkere weer
Ik heb de keuze uit twee kantoren. De ene heeft geen klimaatbeheersing enkel een raam dat open en dicht kan. Andere kantoor staat de klimaatbeheersing op standje koelkast. Daar krijgen ze het niet voor elkaar om het goed in te regelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |