Maar om nou zelf in een babybedje te passen moet je wel echt klein zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien is ie zelf niet zo groot
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heerlijk op mijn balkon, boekje, beentjes omhoog, kop thee
Word weer een beetje mezelf
Echt? Wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:48 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ja ik word papa en ja ik ben ook klein
Wat leeeeuuuuk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:48 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd manquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:48 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen ook beoordelen op zoiets arbitrair als lengte... Dat is echt nonsens...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En zo zie je maar, lengte zegt niet alles
Moet denken aan een bepaald topic dat nu dicht is...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen ook beoordelen op zoiets arbitrair als lengte... Dat is echt nonsens...
Oooooh wacht eens even, zelfs ik was daar gemeenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet denken aan een bepaald topic dat nu dicht is...
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh wacht eens even, zelfs ik was daar gemeensnap hem
Ja, eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen ook beoordelen op zoiets arbitrair als lengte... Dat is echt nonsens...
Hahahaha jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eens
Maar ik refereerde inderdaad naar de vele gesloten topics
Hihi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
(als ik elke keer dat ik "haha"-typ ook dat geluid zou maken, zouden de buren echt denken dat ik gestoord benook al lach ik vaak hardop in mijn eentje; maar niet zo vaak als ik dat typ
) (compleet random even)
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verdorie, nu dus wel een hardop "haha" in huize CotS
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt? Wat leuk! Gefeliciteerdik ben blij voor jullie
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat leeeeuuuuk!![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!
Dank dank!quote:
Paarsgepunte lansjes werken ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En zo zie je maar, lengte zegt niet alles
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:06 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Paarsgepunte lansjes werken ook.
* Brengt een maaltijd naar Teganquote:
Indisch.quote:
Koud biertje erbij. Komt goed.quote:
Begin januari. Wordt een spannend O&Nquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Wanneer wordt de baby verwacht?
Als de geboorte op 1 januari is, viert iedereen de verjaardag!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:42 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Begin januari. Wordt een spannend O&N
Nicequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:42 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Begin januari. Wordt een spannend O&N
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:21 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Fok!sters volblaffen is altijd al een hobby geweest…
En soms schiet je raak!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:21 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik ben te laat zeker?quote:
Gefeliciteerd ❤️quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:21 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik was zelfs te laat voor m'n eigen verjaardagquote:
Camera's installerenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:30 schreef DrMarten het volgende:
Weer ff 2 dagen GTST meegemaakt op werk. Een van mijn collega's is zichzelf verschrikkelijk onmogelijk aan het maken met manipulatief gedrag. Het is werkelijk een soap.
Ben benieuwd of we nog collega's zijn als ik weer terug ben van vakantie.
Boel staat compleet op ontploffen en ik ben er dan niet om met popcorn van de zijkant toe te kijken
Kunnen wij ook meegenieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |