Het is hier nu binnen 24, dat is 2,5 graad koeler dan vorige week om 8:00 dus ik klaag niet. Alhoewel het thuis een stuk koeler is en ik daar grote ventilatoren heb.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb de keuze uit twee kantoren. De ene heeft geen klimaatbeheersing enkel een raam dat open en dicht kan. Andere kantoor staat de klimaatbeheersing op standje koelkast. Daar krijgen ze het niet voor elkaar om het goed in te regelen
Ik heb het raam open gezet om wat warme lucht binnen te krijgenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is hier nu binnen 24, dat is 2,5 graad koeler dan vorige week om 8:00 dus ik klaag niet. Alhoewel het thuis een stuk koeler is en ik daar grote ventilatoren heb.
Nou de nog steeds 30,5 graad in mijn slaapkamer mag van mij wel wat minder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het nog wel meevallen. Had erger verwacht, zo op de bovenste verdieping zonder airco.
Ik zit nu ook gigantisch te zweten hier. Maar net gefietst. Het is geen weer om te fietsen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou de nog steeds 30,5 graad in mijn slaapkamer mag van mij wel wat minder.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn oom is overleden. Toen had ik nog maar enkel mijn moeder en broer. Ik ben bang nu... heb eigenlijk alleen goed contact met mijn moeder. De familie dunt zo wel hard uit. Zeker omdat mijn moeder ook zo ziek is
Maastricht?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nu ook gigantisch te zweten hier. Maar net gefietst. Het is geen weer om te fietsen.
Maar wel in de allermooiste boekenwinkel ever geweest!
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn oom is overleden. Toen had ik nog maar enkel mijn moeder en broer. Ik ben bang nu... heb eigenlijk alleen goed contact met mijn moeder. De familie dunt zo wel hard uit. Zeker omdat mijn moeder ook zo ziek is
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wegstoppen hoeft niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je
merk dat ik best wel in de war ben ervan
Naja, wegstoppen en doorgaan
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als je het wegstopt komt het later 10x zo hard terug. Laat het er gewoon zijn. Dat magquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je
merk dat ik best wel in de war ben ervan
Naja, wegstoppen en doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |