Ben om dit soort redenen wel gestopt met Too good to go, want hier ziet bijv. geen volwaardige voeding bij die ik in mijn mond zou stoppen. Het is gewoon zwaar ongezond.quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:29 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
7 pakken vla
sinaasappelsap
pakje kipfilet
coleslaw met rozijnen
pakje boter
humus
3 magnetron maaltijd
-witlofstampot 2x
- foe yong hai
afbakbroodje
boerenzult
kip sriracha
7.50
Die je via de app kunt bestellen of wat er in de winkel ligt bij groenten en brood?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:22 schreef Zelva het volgende:
Albert Heijn stopt met de Overblijvers
Appquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die je via de app kunt bestellen of wat er in de winkel ligt bij groenten en brood?
Nu kan je zelf items kiezen met 40% korting. Dus voor wat je eerst kreeg voor 5 euro, waarvan 80% bruikbaar was, betaal je nu 30 euro. Is ook niet echt interessant meer. Juist omdat het ook vaak van die niche dingen waren als vage soorten vega meuk en dergelijke die al behoorlijk duur waren.quote:
Sommige to go's doen het weer via too good to goquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:22 schreef Zelva het volgende:
Albert Heijn stopt met de Overblijvers
Koop eigenlijk nooit paketten van een Supermarkt, de bakkerij of een taart-pakket van de HEMA zijn hier favoriet en zolang die er zijn prima.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:42 schreef junkiesietze het volgende:
ik kijk nog welleens in de app, maar er gaan meer winkels weg dan dat er bijkomen bij TGTG.
Nu maar de AH laatste kans in de gaten houden en speurtochten doen door de winkel opzoek naar de gelabelde producten
Taart pakket? die hadden ze bij mij hema nietquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:50 schreef tcr het volgende:
[..]
Koop eigenlijk nooit paketten van een Supermarkt, de bakkerij of een taart-pakket van de HEMA zijn hier favoriet en zolang die er zijn prima.
Zag nu wel hier in de stad een nieuwe rubriek:
Verassingstafel
Mijn inziens een beetje niet wat TGTG voor is en gezien de tijden niks voor mij. Maar TGT breidt nog steeds uit.
Helemaal in het begin was er nog op een redelijk tijdstip hoge korting, maar nu eigenlijk pas na 20.00 uur en dan nog heb je geen garantie dat het er ook nog ligt. Er klopt vaak niets van...misschien dat het verstopt wordt in de winkel, bij iemand anders in de winkelwagen ligt, gejat of door het personeel achter gehouden?quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:42 schreef junkiesietze het volgende:
ik kijk nog welleens in de app, maar er gaan meer winkels weg dan dat er bijkomen bij TGTG.
Nu maar de AH laatste kans in de gaten houden en speurtochten doen door de winkel opzoek naar de gelabelde producten
Ook maar één van de Hema's in de stad die het heeft en snel uitverkocht. Score van 4,6. De 10 minuten fietsen meer dan waard.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Taart pakket? die hadden ze bij mij hema niet
Hema bied hier nooit meer iets aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |