Ik neem gewoon mijn verlies. Ik zie het ook als het risico van het vak. Verrassingspakket was hier wel erg letterlijk. En 6 euro, swa...quote:Op maandag 20 januari 2025 16:36 schreef Felixa het volgende:
Dan kun je je geld terugkrijgen via de TGTG-app.
Fantastisch ontbijt voor een gezin!quote:Op maandag 20 januari 2025 14:04 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
afgelopen zaterdag pakketje bij Backwerk gehaald, broodjes zaak.
Best goed,
croissant
Kaasstengel
Broodje eiersalade
Broodje filetamericain met ei
pistoletje brie met tomaat en sla
nog een broodje met iets, weet niet meer.
en een koffiebroodje ofzo
Wel ff gemeld bij tgtg? Zodat anderen het leed bespaard blijft?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:56 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik neem gewoon mijn verlies. Ik zie het ook als het risico van het vak. Verrassingspakket was hier wel erg letterlijk. En 6 euro, swa...
Lesje geleerd: niet meer daar naar toegaan. Gewoon weer richting Hoogvliet en Dirk.
Ja, dat wel. Voorlopig even geen tgtg meer. Bij de supermarkten kreeg ik altijd wel een mooi pakket. Sommige dingen gebruikte ik niet, maar dat weet je van te voren. Soms zat er een leuke verrassing bij, die ik totaal niet verwacht bij zoiets, zoals een stuk kaas, of een pakje biefstuk. En de nodige groente. Ach, misschien volgende week wel weer.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wel ff gemeld bij tgtg? Zodat anderen het leed bespaard blijft?
Voor de beste moet je altijd heel vroeg zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:03 schreef junkiesietze het volgende:
Yes gister weer een Mr fillet pakket kunnen scoren om vandaag op te halen.
Is een populair pakket want hij is elke dag binnen een minuut uitverkocht
Hopelijk krijg ik weer kluifjes, die waren fucking lekker.
nee daar zou ik ook niet blij van wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:37 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens wat proberen. Maar op Facebook heb je ook diverse groepen over TGTG.
Dan kom je dit tegen..
[ link | afbeelding ]
Wel merkwaardige producten van een keurslager? :S
Allemaal troep. Dat komt je duur te staan qua gezondheidquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vandaag opgehaald bij de Spar van het tankstation.
Schat van een medewerker![]()
Kwam met twee tasjes aanlopen, waar de zakken chips de boventoon voerden. Maakte meteen excuus dat dit minder gevarieerd was dan normaal. Tja, dat hoort bij TGTG dus daar doe ik niet moeilijk over.
Toen begon hij te twijfelen of dit 1 of 2 pakketten waren.
Uiteindelijk mocht ik kiezen uit de twee tassen en dan vulde hij aan.
Ik koos voor de tas met de meeste variatie en de minste chips.
‘Pak er daar nog maar een zak chips bij. En wilt u nog een appelflap of gevulde koek?’ Gevulde koek graag.
Toen kwam er nog een cookie bij.
En zo liep ik de winkel uit met:
- twee 200 grams zakken naturel chips
- twee dubbelchocolate koekjes
- vier onbelegde zachte broodjes
- een gevulde koek
‘Ik hoop dat ik u nu blij heb gemaakt’.
Dat heb je zeker, alleen al door de service![]()
Kosten: 4,99 euro
Met alle TGTG besparingen laat ik in ieder geval een vette erfenis naquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Allemaal troep. Dat komt je duur te staan qua gezondheid
@:onlogisch wat jij
Heyyyquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met alle TGTG besparingen laat ik in ieder geval een vette erfenis na
soms komen mensen die pakketten niet ophalen, dan is het toch fijn dat je iig de beste producten hebt kunnen weggeven.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef Fok-it het volgende:
Als je mag kiezen welke producten je wilt meenemen is de hele essentie van too good to go toch ook weg
Ik lees niks raars.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:43 schreef junkiesietze het volgende:
bij de kipwinkel waar ik nu steeds pakketten probeer te scoren doen ze vet raar als ik een pakket kom ophalen.
-hallo ik kom mijn too good to go halen
-ohja ik ga even voor je kijken, NOG NIET SWIPEN HOOR.
-ok..
-hier is je pakket, nu mag je swipen.
Waar slaat dit op? als ze geen pakketten hebben dan zou dat 's middags toch gemeld moeten worden via de app, en dan krijg je je geld terug.
Stel ik kom er een halen en ze hebben niks klaarstaan, sturen ze me dan weg zonder pakket? ik snap er niks van
gelukkig is dat nog niet voorgekomen
nou bij andere winkels kom ik binnen, laat mn telefoon zien, swipe, en dan gaan ze mn pakket halen.quote:
Kan ook gewoon zijn dat ze het nog niet hebben klaargezet. Heb ik ook een keer bij de Hema gehad, waren ze er nog niet aan toegekomen het klaar te zetten, toen zeiden ze 'zoek maar voor 15 euro aan taarten uit'quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:51 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nou bij andere winkels kom ik binnen, laat mn telefoon zien, swipe, en dan gaan ze mn pakket halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |