Zaterdag 27 juli 12:45 uur: Nederland - Zuid-Afrikaquote:De selectie
Doel: Pirmin Blaak (Oranje-Rood)
Verdediging: Lars Balk (Kampong), Justen Blok (Rotterdam), Jip Janssen (Kampong), Joep de Mol (Oranje-Rood), Floris Wortelboer (Bloemendaal)
Middenveld: Seve van Ass (HGC), Jorrit Croon (Bloemendaal), Jonas de Geus (Kampong), Floris Middendorp (Amsterdam), Derck de Vilder (Kampong)
Aanval: Thierry Brinkman (Bloemendaal), Koen Bijen (Den Bosch), Thijs van Dam (Rotterdam), Tjep Hoedemakers (Rotterdam), Duco Telgenkamp (Kampong)
Tussen de drollen.quote:
En ook nog groen op dat moment, dus 11 tegen 9quote:
quote:
quote:
Matige cumbek.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Verkeerde tabblad open. Volleybal.
Eurosport.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:47 schreef Szura het volgende:
Jaaaaaaaaaa
Die Belgische commentator werkt op m’n zenuwen
Dat lijkt mij ook wel. Dit was dom.quote:
Die mogen ze niet terugwisselen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:52 schreef H.Vviv het volgende:
België zonder keeper een strafcorner tegen
Mag nooit gewisseld worden tijdens een corner.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:53 schreef kilon het volgende:
[..]
Die mogen ze niet terugwisselen?
Nooit eerder gezien haha
Als deze valt wel jaquote:
quote:
Heb jij een bijnaam?quote:
Red Lions ook nogquote:
Herman van Karajan.quote:
Dat was wel wat vreemd ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leek me nog wat te vroeg om te juichen hoor.
Naar Sporza zappen = fappenquote:
Spelen toch tegen de winnaar NED - AUS?quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:05 schreef kilon het volgende:
Die helft van de bracket is helemaal open gegooid
Oh ik dacht India. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spelen toch tegen de winnaar NED - AUS?
quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spelen toch tegen de winnaar NED - AUS?
Heuj!quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Zo, ook meteen weer kaartjes voor de halve finales mannen beschikbaar
Tja, of voor allebei kopen, want als je wacht tot dat wel bekend is, zijn alle kaartjes al wel weg.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heuj!
Gekke Belgen die halve finale kaartjes kopen voor ze weten welke van de twee wedstrijden ze moeten hebben
Ik heb hetzelfde gedaan bij waterpolo, daar niet vanquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:28 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Tja, of voor allebei kopen, want als je wacht tot dat wel bekend is, zijn alle kaartjes al wel weg.
Als je dat niet doet loop je het risico dat er geen kaartjes meer beschikbaar zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heuj!
Gekke Belgen die halve finale kaartjes kopen voor ze weten welke van de twee wedstrijden ze moeten hebben
Ik bij de vrouwen halve finalesquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gedaan bij waterpolo, daar niet van
Ik denk niet dat dat een probleem gaat zijn nu.,quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je dat niet doet loop je het risico dat er geen kaartjes meer beschikbaar zijn.
Ga je nu 1 van de 2 nog verkopen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gedaan bij waterpolo, daar niet van
Idem. Maar ik ga gewoon naar alle twee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik bij de vrouwen halve finales
Is wel het plan. Is voor de mannen, dus ga er wel van uit dat je die makkelijk kwijt raakt. Anders pak ik ze beiden wel mee. Voor de vrouwenfinale heb ik alleen de finale zelf omdat ik zo veel vertrouwen heb in Nederlandquote:
Mwoah, denk dat er ook best wat Spanjaarden die kaartjes willen overkopen nuquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een probleem gaat zijn nu.,
Die wachtrij is iets langer dan ie de hele dag geweest is tot nu toe jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat er ook best wat Spanjaarden die kaartjes willen overkopen nu![]()
De site loopt iig steeds vast, dus er zullen veel mensen verkopen/kopen nu.
Dan gaat het helemaal los op de resell website.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Mooi dat de vervelende Belgen eruit liggen, maar ik ben bang dat wij vanavond ook een teleurstelling te verwerken krijgen
Ik heb niet veel te vertellen over deze wedstrijdquote:
Ik ook niet hoor. Op de tribune zit het ook niet bomvol.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb niet veel te vertellen over deze wedstrijd
Voller dan tijdens die 'onweer'pot.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Op de tribune zit het ook niet bomvol.
Mij leek het stick afhouden van Australië, maar het blijft altijd spannend hoe de scheids/var het ziet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Best wel raar als ze dan nu niet ook die bolle kant terugkijken.. maar gelukkig zijn ze 'm kwijt. Discutabele beslissing wel wat mij betreft, had m ook wel kunnen geven.
Kappen met die shit jaaquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben echt een Henk Grol vandaag
Godverdomme![]()
Ik heb net de 1-0 laten gebeuren op die manier, moet ik daarmee kappen dan?quote:
Akkoord. Ga door dan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net de 1-0 laten gebeuren op die manier, moet ik daarmee kappen dan?
Niet voor 2 weken eten in de vriezer hebbenquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:26 schreef Nattekat het volgende:
Ah, ik heb nog nasi in de koelkast. Mijn probleem is opgelost.
Zullen we voortaan iets meer vroeger op de dag doen zodat niet alles tegelijk rond etenstijd is? Dank.
Ik heb nog een bakje macaroni in de vriezer, maar die bewaar ik liever voor noodgevallen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:28 schreef kilon het volgende:
[..]
Niet voor 2 weken eten in de vriezer hebben
Ik moet morgen ook weer boodschappen doen.
Even Sjostrom goud zien ophalen en daarna 1500 meter en de wisselslagestafettes.quote:
1500m koningsnummergenotquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even Sjostrom goud zien ophalen en daarna 1500 meter en de wisselslagestafettes.
Niet de leukste zwemsessie, om het voorzichtig te stellen.
Voor wie?quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Dit is minimaal geel hoor, wat een achterlijke actie
maar het is geen vrijworstelen of judoquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:33 schreef kilon het volgende:
als je maar niet geblesseerd bent. Groen kan je wel hebben.
Gemiste kans om dat in de tijd van Roelof Luinge nog niet te hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Microfoon bij de scheids mogen ze bij het voetbal ook wel doen.
Dat is de "bogan" look die hedentendaags helemaal hot en happening is. Soort rage, net als bepaalde kapsels in (Zuid) Korea en Japan helemaal "in" zijn voor heren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom heeft eigenlijk iedere nog levende Aussie de combinatie snor + mat in de nek?
hoe bedoel je? Kopecky heeft bronsquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef Nattekat het volgende:
En deze dag wordt slechter en slechter voor België![]()
![]()
dan moet je nog een jaar wachten ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |