Ik vrees van nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon netjes toestemming gevraagd
Als er één sport is waar het geld van het judo wel naartoe mag, is dat het zwemmen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:12 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
estafettes is NL altijd niet zo goed in, het is echt uitzonderlijk als we eens een keer 4 toppers tegelijk hebben. die grote landen hebben een veel bredere vijver om uit te vissen voor dit soort nummers.
Jacco terughalenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er één sport is waar het geld van het judo wel naartoe mag, is dat het zwemmen.
Denk dat het probleem hem niet echt zit in de coaching van talent dat er is.quote:
Ik weet niet ... Australie doet het waanzinnig goed, leidt het zwemmedaille klassement, en er zal wel een reden zijn dat Australie hem overgenomen heeft destijds en we ook nauwelijks meer wat presteren?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat het probleem hem niet echt zit in de coaching van talent dat er is.
Is het dat het talent dat we hebben gewoon niet wereldtop is? Of denk je dat er ook mentaal wat te winnen valt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat het probleem hem niet echt zit in de coaching van talent dat er is.
Er is niet genoeg om talent tot ontwikkeling te laten komen in Nederland. Er is net genoeg om de top te ondersteunen, maar er is een reden dat er bijna geen top is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:24 schreef kilon het volgende:
[..]
Is het dat het talent dat we hebben gewoon niet wereldtop is? Of denk je dat er ook mentaal wat te winnen valt?
Ik hoop wel dat er in de komende cyclus een paar talenten komen bovendrijven.
Dat viel mij ook al op inderdaad. Werd eerder al een keer door de vingers gezien dit toernooi.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:21 schreef wimderon het volgende:
Waarom is Frankrijk niet DQ op de mixed estafette? Marchand kwam pas na 18 meter boven ofzo
Man met de hamer na 65 meterquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:27 schreef Szura het volgende:
Even scrollen voor weer een Toussaint-interview
https://nos.nl/liveblog/2(...)et-nederlands-record
Moet hij zelf wetenquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:54 schreef Burnett het volgende:
Caeleb Dressel kan trouwens de tweede Olympische sporter met 10 gouden medailles worden vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |