Ja, is het de moeite waard?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Dank allen!
We hebben ons vandaag prima vermaakt op Vlieland…
Voor één dagje wel (als je de reistijd er voor over hebt).quote:
We zijn tot het einde van de bewoonde wereld gefietst (Restaurant Het Posthuys) en zijn daarna via de duinen aan de noordkant van het eiland teruggefietst naar die bewoonde wereld.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:02 schreef brother52 het volgende:
Is er nog wat over van het schietkamp op Vlieland of hebben ze dat nu helemaal plat gegooid?
Het terrein ligt (lag?) nog een paar kilometer verder maar daar zijn inderdaad niet veel paden. Bij het kamp was nog een weg naar het strand en dat was het ook wel. Iets voorbij het posthuys heb je de kroonspolder en dat is nog wel de moeite waard. Vooral een erg mooi gebied om vogels te spotten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn tot het einde van de bewoonde wereld gefietst (Restaurant Het Posthuys) en zijn daarna via de duinen aan de noordkant van het eiland teruggefietst naar die bewoonde wereld.
Ik heb geen borden gezien van een militair oefenterrein, er zijn in dat deel ook nauwelijks begaanbare (fiets)paden…
De te besteden uren waren relatief schaars.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het terrein ligt (lag?) nog een paar kilometer verder maar daar zijn inderdaad niet veel paden. Bij het kamp was nog een weg naar het strand en dat was het ook wel. Iets voorbij het posthuys heb je de kroonspolder en dat is nog wel de moeite waard. Vooral een erg mooi gebied om vogels te spotten.
Dacht dat er aan het begin van de avond ook nog een boot ging maar dat is blijkbaar alleen vanuit Harlingen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De te besteden uren waren relatief schaars.
Pas om 10.45u kom je met de boot aan, rond 11.00u hadden we onze fietsen en om 14.00u stond er bezoek aan de zeewierkaasboer, naast de vuurtoren bij Oost-Vlieland, op het programma. En om 16.50u ging de laatste boot alweer terug.
Dus ja, keuzes, keuzes…
Correct, we hebben het maximale uit de dag op Vlieland gehaald.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dacht dat er aan het begin van de avond ook nog een boot ging maar dat is blijkbaar alleen vanuit Harlingen.
Op de heenweg de sneldienst nemen is ook geen optie meer. Die doet er langer over dan de normale dienst en je kunt dan niet eens aan dek zitten.
Het is maar goed dat het eiland niet zo groot isquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, we hebben het maximale uit de dag op Vlieland gehaald.
Het waren 6 mooie uren…
Klinkt als een pittige maar leuke dag.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor één dagje wel (als je de reistijd er voor over hebt).
Het eiland is relatief klein en heeft maar één dorp met veel (dure) toeristenwinkeltjes.
De natuur is er wel mooi met veel vennetjes en vogels in de duinpannen...
Een eiland verder naar rechts is ook wel de moeite waard maar dan heb je aan een dag niet genoeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klinkt als een pittige maar leuke dag.
Ga er toch eens over nadenken
Lekker de deur uit en wandelen dan. Dat is veel belangrijker.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:24 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag,
Na weer een uitputtende en emotionele dag op werk wil ik alleen maar de deur uit om te gaan wandelen. Ik vrees dus dat ik er niet bij ben vanavond @:Melting
Jammer Melting, maar ik was uiteindelijk ook pas om 20.40 thuis, dus ik had niet lang meer kunnen genieten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:24 schreef Melting het volgende:
En toen was het al gedaan voor vandaag.
Wellicht tot zaterdag.
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
@:tjoent , hoe gaat het met jou en met de levende have in jouw tuin? Ik heb weer egels in de tuin (zeer luidruchtig aanwezig zelfs) en ik moest aan jou denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met ondergetekende :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou alles goed hoop ik? En met de rest van dit zooitje ongeregeld![]()
Groetjes![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:03 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hoihier is het dit jaar rustig met de egels helaas. Terwijl ik min of meer een egel- wellnesscentrum voor ze had gemaakt.
[ afbeelding ]
Er zitten wel weer o.a. jonge boommarters in de tuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met ondergetekende :Aloha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou alles goed hoop ik? En met de rest van dit zooitje ongeregeld![]()
Groetjes
Wat vervelend om te horen dat je medisch gezever hebt. Hoop dat het snel beter gaat.![]()
En mooi om de boommarter te zien.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |