9 vd 10x is hij zelf de oorzaak.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
Bij Mario is altijd wel wat te doen.
Dat weten wij ,maar Muttie niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
9 vd 10x is hij zelf de oorzaak.
Datquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
9 vd 10x is hij zelf de oorzaak.
Daar voel je niks van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:08 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Toppertje die Biles maar wel een ukkie
En wij maar lachen.quote:
Jaquote:
Hij is ok best lief.quote:
Dat Mutti ineens in zijn kamer stondquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is ok best lief.
Maar idd wat heb ik vaak gelachen.
Mes in de radiator,
beeldscherm kaput.
DT doen in een ander forum.
etc.
Verkeerde jas...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is ok best lief.
Maar idd wat heb ik vaak gelachen.
Mes in de radiator,
beeldscherm kaput.
DT doen in een ander forum.
etc.
En zijn boekjes had weggegooid.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:22 schreef maily het volgende:
[..]
Dat Mutti ineens in zijn kamer stond
Sein Handy verlieren beim Festivalquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verkeerde jas...
De lijst is lang.
Eerlijk is eerlijk,ik heb dat vroeger ook allemaal meegemaakt.quote:
Dat is wat anders lieve Saar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Af en toe verlies ik mijn hoofd.
Verstrooid.
Dat was mijn bijna dood ervaring.quote:
iets teveel ...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was mijn bijna dood ervaring.
Ow wacht. Ik raak wel eens dingen kwijt. Als ik ze niet nodig heb komen ze boven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wat anders lieve Saar.
Ik verloor mijn hoofd in wat anders.
Ik vind ook wel eens dingen die ik een week eerder nodig had.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ow wacht. Ik raak wel eens dingen kwijt. Als ik ze niet nodig heb komen ze boven.
Door het ijs gezakt en kon er niet meer uitkomen.Dacht echt dit was het dan.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ow wacht. Ik raak wel eens dingen kwijt. Als ik ze niet nodig heb komen ze boven.
Ben ik nu heel scherp op.Als Soul iets kwijt is weet ik waar het ligt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind ook wel eens dingen die ik een week eerder nodig had.
ah ok ... dat blijft gevaarlijk iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Door het ijs gezakt en kon er niet meer uitkomen.Dacht echt dit was het dan.
Van de tram gevallen in De Panne.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Door het ijs gezakt en kon er niet meer uitkomen.Dacht echt dit was het dan.
Gefaald.quote:
Op tijd gered door de pliesie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
ah ok ... dat blijft gevaarlijk idd
wees blijquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op tijd gered door de pliesie.
Ben ik ook wel.quote:
Drugs?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
Kleding,
phones,
fietsen,
zelfs schoenen raakte ik kwijt.
Gaat om FF dit keer.quote:
Dat was wel de oorzaak ja.Ben er niet trots op ofzo.quote:
Ik toon ze overal wegens mijn lengte.quote:
En je drinkt geen bier denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Van de tram gevallen in De Panne.
Maar dingen als mario nog nooit meegemaakt denk ik.
Voordeel is dat ik op mezelf woon.
Nou ja zeg.quote:
quote:
Proost freon.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was wel de oorzaak ja.Ben er niet trots op ofzo.
Het janken erover is fraaiquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
Hahaaa.![]()
![]()
![]()
Arnold Kartens op non actief gesteld.
Tsja,weer wat anders dan treintjes.quote:
Waar,ik hoor het net? Raisa helemaal in de war?quote:
Die stond te trappelen om weer op te dravenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar,ik hoor het net? Raisa helemaal in de war?
Twitter stond er al vol meequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar,ik hoor het net? Raisa helemaal in de war?
Die vreet 50 kilo voer per week.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:31 schreef pullup het volgende:
Iedereen een Kaukasische herdershond
[ x ]
Oepsie hahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vreet 50 kilo voer per week.![]()
Maar ik zal Soul even vragen.
Heb je al een Vespa gewonnen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
derby wac vs klgfurt stand 3:0 50 min gespelt
Wat erin gaat komt er ook weer uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vreet 50 kilo voer per week.![]()
Maar ik zal Soul even vragen.
Met water ja?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben thuis ik had met water gedoucht
Er gaat een hele wereld voor mij open.quote:
Heer GOAquote:
okquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
derby wac vs klgfurt stand 3:0 50 min gespelt
Lekker zwemen.quote:
quote:
Homo.quote:
Wowquote:
Jij gaf het stokje niet.quote:
In vorm voor wat? Goed genoeg om zelfstandig naar de wc te kunnen?quote:
Klaar voor een date met Mario?quote:
Ik heb hem voor jou bewaardquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klaar voor een date met Mario?
Ben jij ook in vorm Mario?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb gemist maar in duitse tv was en zendung over frieseland
1500 van de 10kampquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:23 schreef pullup het volgende:
Ook weer een prachtige race deze 100 m
We kijken Olympische Spelenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb gemist maar in duitse tv was en zendung over frieseland
Waarom was je nu weer woest?quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:56 schreef mario390 het volgende:
wenn ein schiff vorüberfährt ,...makt het tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
weg fernbedienungquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom was je nu weer woest?
Zat die niet tussen je billen?quote:
Bij Humberto waren ze ook even in beeld.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 04:31 schreef FreshFruit het volgende:
Snoop was bij het dressuur.
[ afbeelding ]
Heer Killem.quote:
Ja hoor,prima dutje gedaan.Jij dan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 05:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoi FF
Heb jij nogniet geslapen?
Ik al uurtje of 4quote:Op zondag 4 augustus 2024 05:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor,prima dutje gedaan.Jij dan?
Geen last meer van muggen?quote:
Ze simpel kan het zijn.quote:
Ik vind dit zo zo leuk,Snoop in tenue bij OS dressuur.quote:
Ehm..quote:Op zondag 4 augustus 2024 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dit zo zo leuk,Snoop in tenue bij OS dressuur.
Hij doet verslag voor een Amerikaans TV station.Op zijn manier.quote:
Ohquote:Op zondag 4 augustus 2024 05:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij doet verslag voor een Amerikaans TV station.Op zijn manier.
Geen vakantie?quote:
Ik wist het.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist het.![]()
Ik bedoel vrij van werk.
Een mummie is pas....quote:Op zondag 4 augustus 2024 05:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Je weet t maar nooit
Ingewikkeld
Klopt helemaal,de kunst is om het aan te gaan en er van te leren.quote:
Grapjas. Dat gaat vaak niet op. Kan helaas niet uitweiden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 05:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt helemaal,de kunst is om het aan te gaan en er van te leren.
Ik ben nu juist serieus.quote:
Hoeft ook niet.En het gaat wel op.quote:Op zondag 4 augustus 2024 05:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Grapjas. Dat gaat vaak niet op. Kan helaas niet uitweiden.![]()
Geen idee wat dat betekentquote:Op zondag 4 augustus 2024 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.En het gaat wel op.
Tis ook wat met jou.quote:
??quote:Op zondag 4 augustus 2024 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tis ook wat met jou.![]()
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt altijd wel weer licht.
Kijk maar naar buiten.quote:
Tja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 05:56 schreef FreshFruit het volgende:
En over complex gesproken,weet dat je niet de enige bent.
Je kan niet verwachten dat het naar jou toe komt.Hulp willen is wel vragen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 05:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja.
Dat helpt weinig als er geen hulp is.
Prachtige aanname van jequote:Op zondag 4 augustus 2024 05:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan niet verwachten dat het naar jou toe komt.Hulp willen is wel vragen.
Ik spreek uit ervaring.quote:
Je wil niks zeggen dus moet ik wel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 06:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook ff
Je trekt de verkeerde conclusie
Primaquote:Op zondag 4 augustus 2024 06:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je wil niks zeggen dus moet ik wel.
Kan je het alleen oplossen?quote:
Het is geen aanval trouwens,probeer je te begrijpen.quote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 4 augustus 2024 06:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je het alleen oplossen?
Je mag altijd een DM sturen,kan niet reageren.
Goedemorgen Belgje.quote:
Owquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Belgje.![]()
Omdat ik een DM vakantie heb.
Heb je lekker geslapen leave?quote:
Goedemorgen.Op zondag geen Skûtsjes.quote:
Beelden van eerder natuurlijk... sws nog veels te vroegquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.Op zondag geen Skûtsjes.
Jij bent een wijze man,Wat vindt je van deze?quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Beelden van eerder natuurlijk... sws nog veels te vroeg
Was een leuke overwinning.quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaat nog wel ff duren..quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent een wijze man,Wat vindt je van deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grou wint op eigen terrein.quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja slaap je nu wel beter?quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De mijne viel af en toe stil, vandaar een cpap.
Achter de waaierquote:
Zag van de week ergens dat er een kippenras is die zijn pikzwart, met zwarte eieren en zelfs het bloed is bijna zwart met een vleugje rood... Schijnt een dure kip te zijnquote:
Zal eens zoekenquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zag van de week ergens dat er een kippenras is die zijn pikzwart, met zwarte eieren en zelfs het bloed is bijna zwart met een vleugje rood... Schijnt een dure kip te zijn![]()
Goedemorgen
Ja zekerquote:
Qua gedrag ook, naar mijn (inclusieve) meningquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
Wel lekker rustig zo zonder die hele pride parade op de gracht hier
Loopt een beetje de spuigaten uit de laatste jaren qua drukte zeg
Zou het eigeel dan ook eizwart zijn?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zeker
Beetje een griezel ergens ook
Ja al die knokpartijtjes van dronken lui leek me ook vaker voorkomen dan normaal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Qua gedrag ook, naar mijn (inclusieve) mening
Is dat die schutter? Die is wel bangelijk ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Turkse James Bond bedankt de wereld![]()
[ x ]
Moet je maar niet in 020 gaan wonen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
Wel lekker rustig zo zonder die hele pride parade op de gracht hier
Loopt een beetje de spuigaten uit de laatste jaren qua drukte zeg
Slotgracht er omheen is weer eens nodig jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je maar niet in 020 gaan wonen.
Met ophaalbrug.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Slotgracht er omheen is weer eens nodig ja
Ik woon in 020 aan de gracht , maar geen bootje gezien hierquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je maar niet in 020 gaan wonen.
Femke mee bezig toch? Las ergens dat ze van de toeristen af wil? Of alleen van de zuipende Engelse lichte zeden observeerders ?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Slotgracht er omheen is weer eens nodig ja
Pciesquote:
Zo kan het dus ook.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon in 020 aan de gracht , maar geen bootje gezien hier
Ja loopt ze al wat jaartjes te propageren ondertussenquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Femke mee bezig toch? Las ergens dat ze van de toeristen af wil? Of alleen van de zuipende Engelse hoerenlopers?
Femke Bol?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Femke mee bezig toch? Las ergens dat ze van de toeristen af wil? Of alleen van de zuipende Engelse lichte zeden observeerders ?
Van jou zeker.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Die loopt alleen maar weg van alles en iedereen !
Gelukkig maar, ik kan met het moment namelijk nog herinneren in de 2de kamer toen ze haar ziel verkocht voor de burgermeester post.quote:
Ik had toen zelfs op haar gestemd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik kan met het moment namelijk nog herinneren in de 2de kamer toen ze haar ziel verkocht voor de burgermeester post.
En die hoerenwolkenkrabber lijkt me ook geen goed idee... toch?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:56 schreef pullup het volgende:
Toch blij met Femke hoor maar dit met die toeries reguleren schiet niet op
Ja,die heeft wel vaker gelijk gehad.quote:
Wat is dat dan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En die hoerenwolkenkrabber lijkt me ook geen goed idee... toch?
Ze wil toch de hele rosse buurt opdoeken en verplaatsen naar één of andere nog te bouwen sex-paradijs-flat?quote:
Bordeel in Zuid.quote:
Wat weet u van wiet?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zolang ze maar van de wiet blijven.
Ja dat van dat proberen op te doeken wist ik wel. Waarheen is een beetje een probleem dan jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze wil toch de hele rosse buurt opdoeken en verplaatsen naar één of andere nog te bouwen sex-paradijs-flat?
Hoe heet dat eigenlijk in Belgie?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zolang ze maar van de wiet blijven.
Jij weet dit gewoon ook.quote:
Geen ideequote:Op zondag 4 augustus 2024 11:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe heet dat eigenlijk in Belgie?
Plezantkruid?
Ja die willen het nietquote:
Ja die plannen zijn nog wel in een heel pril stadiumquote:
Wat raar.quote:
Wat heb ik genoten van de 8 ,en die stuurdame droegen ze op handen,zij is de baas.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die plannen zijn nog wel in een heel pril stadium
Een van die mannen vroeg in onze app of het niet teveel opviel dat ze allemaal knetterzat waren aan tafel bij Dionnequote:Op zondag 4 augustus 2024 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat heb ik genoten van de 8 ,en die stuurdame droegen ze op handen,zij is de baas.
Vraagjequote:Op zondag 4 augustus 2024 11:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Een van die mannen vroeg in onze app of het niet teveel opviel dat ze allemaal knetterzat waren aan tafel bij Dionne
![]()
Hij werd gerust gesteld dat het helemaal niet opviel haha
Heb het overigens zelf nog niet gezien
NPO,moet je echt even checken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Een van die mannen vroeg in onze app of het niet teveel opviel dat ze allemaal knetterzat waren aan tafel bij Dionne
![]()
Hij werd gerust gesteld dat het helemaal niet opviel haha
Heb het overigens zelf nog niet gezien
Niet uit de acht zelf, wel met eentje uit de dubbelvierquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraagje
Heeft die stuurvrouw iets met 1 van die roeiers?
Was een vraag wat ze allemaal roept tijdens een race.Dat hielden ze liever binnenboots.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet uit de acht zelf, wel met eentje uit de dubbelvier
Eeeuh..quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet uit de acht zelf, wel met eentje uit de dubbelvier
Is ook weer niet heel bijzonder haha.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een vraag wat ze allemaal roept tijdens een race.Dat hielden ze liever binnenboots.
Alle nummers waar je dubbel voor zet zijn met 2 riemen per persoonquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh..
Hoe zit dat eigenlijk.. dubbel vier is toch ook 8? Maar ze zijn met z'n vieren?
quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Alle nummers waar je dubbel voor zet zijn met 2 riemen per persoon
2 meter+ en 1.58quote:
Ga ik doenquote:
Totaal niet chanant,het ging nog even over een broer die niet geselecteerd was.En over de bootsoudste,Opa.Ze vierden hun overwinning.Dikke prima.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga ik doen
Was het wat genant of niet? Meningen in mijn apps zijn wat verdeeld
Vooral het afscheid voordat ze weer gingen feesten liep wat uit de hand met 1.58 op de rug liggend op de grote tafel van Dionnequote:Op zondag 4 augustus 2024 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga ik doen
Was het wat genant of niet? Meningen in mijn apps zijn wat verdeeld
Heb je het stukje bij Humberto ook gezien met de bitterballen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral het afscheid voordat ze weer gingen feesten liep wat uit de hand met 1.58 op de rug liggend op de grote tafel van Dionne
Ja met Tess, vanochtend ff opgezochtquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je het stukje bij Humberto ook gezien met de bitterballen?
Nopequote:Op zondag 4 augustus 2024 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je het stukje bij Humberto ook gezien met de bitterballen?
Dat kleding merk?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kennen jullie dit?
[ afbeelding ]
T shirts.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kennen jullie dit?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |