9 vd 10x is hij zelf de oorzaak.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
Bij Mario is altijd wel wat te doen.
Dat weten wij ,maar Muttie niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
9 vd 10x is hij zelf de oorzaak.
Datquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
9 vd 10x is hij zelf de oorzaak.
Daar voel je niks van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:08 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Toppertje die Biles maar wel een ukkie
En wij maar lachen.quote:
Jaquote:
Hij is ok best lief.quote:
Dat Mutti ineens in zijn kamer stondquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is ok best lief.
Maar idd wat heb ik vaak gelachen.
Mes in de radiator,
beeldscherm kaput.
DT doen in een ander forum.
etc.
Verkeerde jas...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is ok best lief.
Maar idd wat heb ik vaak gelachen.
Mes in de radiator,
beeldscherm kaput.
DT doen in een ander forum.
etc.
En zijn boekjes had weggegooid.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:22 schreef maily het volgende:
[..]
Dat Mutti ineens in zijn kamer stond
Sein Handy verlieren beim Festivalquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verkeerde jas...
De lijst is lang.
Eerlijk is eerlijk,ik heb dat vroeger ook allemaal meegemaakt.quote:
Dat is wat anders lieve Saar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Af en toe verlies ik mijn hoofd.
Verstrooid.
Dat was mijn bijna dood ervaring.quote:
iets teveel ...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was mijn bijna dood ervaring.
Ow wacht. Ik raak wel eens dingen kwijt. Als ik ze niet nodig heb komen ze boven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wat anders lieve Saar.
Ik verloor mijn hoofd in wat anders.
Ik vind ook wel eens dingen die ik een week eerder nodig had.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ow wacht. Ik raak wel eens dingen kwijt. Als ik ze niet nodig heb komen ze boven.
Door het ijs gezakt en kon er niet meer uitkomen.Dacht echt dit was het dan.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ow wacht. Ik raak wel eens dingen kwijt. Als ik ze niet nodig heb komen ze boven.
Ben ik nu heel scherp op.Als Soul iets kwijt is weet ik waar het ligt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind ook wel eens dingen die ik een week eerder nodig had.
ah ok ... dat blijft gevaarlijk iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Door het ijs gezakt en kon er niet meer uitkomen.Dacht echt dit was het dan.
Van de tram gevallen in De Panne.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Door het ijs gezakt en kon er niet meer uitkomen.Dacht echt dit was het dan.
Gefaald.quote:
Op tijd gered door de pliesie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
ah ok ... dat blijft gevaarlijk idd
wees blijquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op tijd gered door de pliesie.
Ben ik ook wel.quote:
Drugs?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
Kleding,
phones,
fietsen,
zelfs schoenen raakte ik kwijt.
Gaat om FF dit keer.quote:
Dat was wel de oorzaak ja.Ben er niet trots op ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|