Dit. Dit is toch gewoon zielig. Elke dag met tegenzin gaan werken vanwege het salaris.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:13 schreef Discombobulate het volgende:
Het enige positieve aan m'n werk is de seconde dat ik weer de deur uit ga als ik klaar ben.
Dit ook ja. Kan alleen maar bij kleine familiebedrijven denk ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
1. Salaris
2. 4 dagen per week thuiswerken
3. Nauwelijks werkdruk
4. Veel verlof
5. Leuk team
6. Veel doorgroeimogelijkheden
7. Nooit een probleem om studie of cursus te volgen
8. Veel aandacht voor personeel en bijvoorbeeld mensen die uitvallen (zelf nooit meegemaakt maar zie dit om me heen)
9. Erg flexibel wat betreft spontaan vakantie plannen of rest van de dag vrij nemen
Maar wel het risico om neergeschoten dan wel een mes over je keel te krijgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:24 schreef DjVero het volgende:
Onderwijs
Gruwelijk veel vakantie
Uitbetaald krijgen
De boefjes in m'n klas
Slap ouwehoeren met voornamelijk oudere mannelijke collega's
Koffie leuten bij de bedrijven
Beetje eigen uren bepalen als je geen lessen draait.
Welnee, de meeste mocro's komen toch niet opdagen en die zoeken het sws maar uit. En die wel op komen dagen, zijn prima te nassen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar wel het risico om neergeschoten dan wel een mes over je keel te krijgen.
Nee, ik denk dat onderwijs in het westen ook niet echt meer veilig of leuk is.
Gelukkig maar. Ik weet het inderdaad niet. Maar goed van jou dat je toch elke dag voor de klas staat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:44 schreef DjVero het volgende:
[..]
Welnee, de meeste mocro's komen toch niet opdagen en die zoeken het sws maar uit. En die wel op komen dagen, zijn prima te nassen.
Bovendien overdrijf je. Vette bekken wel, maar gewoon negeren en ik kan prima m'n ding doen.
Self-made worden is echt verschrikkelijk moeilijk, maar moet het toch maar eens proberen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit. Dit is toch gewoon zielig. Elke dag met tegenzin gaan werken vanwege het salaris.
Ik ben niet zo'n debiel om te beweren dat geld niet belangrijk is, maar om elke dag van je leven en dat dan ook nog 30 of 40 jaar lang te verdragen vanwege de poen, ja dan ben je in mijn ogen een echte loser.
Ja, wat dan? Uitkering trekken, of zo? Vaste lasten moeten immers gewoon betaald worden, dus werken is een noodzakelijk kwaad. Ik ben ook het liefst 365 dagen per jaar vrij, maarja, da gaot nie....hoewel ik persoonlijk niet te klagen heb met m'n 70/80 dagen per jaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit. Dit is toch gewoon zielig. Elke dag met tegenzin gaan werken vanwege het salaris.
Ik ben niet zo'n debiel om te beweren dat geld niet belangrijk is, maar om elke dag van je leven en dat dan ook nog 30 of 40 jaar lang te verdragen vanwege de poen, ja dan ben je in mijn ogen een echte loser.
Nou ja, ik heb absoluut geen hekel aan m'n werk. Verdien vrij aardig, hele leuke collega's, niet al te veel werkdruk, zeer flexibel met thuiswerken/op gekke tijden werken/vrije dagen opnemen en ga zo maar door. Toch heb ik nog nooit gehad dat ik blij was dat m'n vakantie weer voorbij was, vrij zijn en geen verplichtingen hebben is wat mij betreft ten alle tijden leuker dan de allerleukste baan ter wereld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hardop gelachen. 4 dagen thuiswerken bij een klein familiebedrijfquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit ook ja. Kan alleen maar bij kleine familiebedrijven denk ik.
Mijn ervaring is dat je bij familiebedrijven altijd de Sjaak bent omdat er geen vervanging is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:44 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Hardop gelachen. 4 dagen thuiswerken bij een klein familiebedrijf
Het blijft werk, dat moet je wel liggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
De STEG-installatie waar ik aan/in kan werken,quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:28 schreef halfway het volgende:
Voor degene die werkennoem eens 10 positieve dingen deze week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |