SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh Remco![]()
Die zeiden dat het misschien leuker was als we zouden overschakelen naar de Belgische TV zenderquote:![]()
![]()
Nou nouquote:[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Hij heeft er voor gereden dus waarom nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haller op het podium, nee dankje.![]()
Mooie koers , zilver en brons liggen nog open.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Laat het alsjeblieft Healy worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haller op het podium, nee dankje.![]()
Behalve als je zo extreem veel pech hebt als Puck, maar verder denk ik wel dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is m.i. een blunder geweest om hier alles op de wegrit te zetten. Hoofddoel prima, maar je weet dat dit een loterij is terwijl je een medaille in XCO zo op kunt rapen.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Geef toch eens wat meer beeld van het bronzen groepjeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:22 schreef FvanS het volgende:
[..]
Die zeiden dat het misschien leuker was als we zouden overschakelen naar de Belgische TV zender
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |