Niks aan de hand.quote:
Fratbikes?quote:
Avond.quote:
Heer Domni.quote:
Daar heb ik een jeugdtrauma van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn kinderfietsjes zijn allang geleden tot schroot vermalen
op je kloten gegleden ? De mijne kan ik niet meer vindenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb ik een jeugdtrauma van.
Nee,ik kreeg een wrak van een fiets toen ik naar de MAVO ging.Moest mijn oma bellen om een goede te krijgen.Zag mijn vader niet aankomen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
op je kloten gegleden ? De mijne kan ik niet meer vinden
Dat lange stuk langs het water richting Snits ... ja dan moet je wel op iets degelijks de weg opquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ik kreeg een wrak van een fiets toen ik naar de MAVO ging.Moest mijn oma bellen om een goede te krijgen.Zag mijn vader niet aankomen.
Mooi weggetje is dat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lange stuk langs het water richting Snits ... ja dan moet je wel op iets degelijks de weg op
Vandaag begint Skûtsjesilen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van heden via streetview .... en dat is echt slechts 1 moment opname ..
Ik zal me inhouden dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ik er niet meer bijhebben hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |