Niks aan de hand.quote:
Fratbikes?quote:
Avond.quote:
Heer Domni.quote:
Daar heb ik een jeugdtrauma van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn kinderfietsjes zijn allang geleden tot schroot vermalen
op je kloten gegleden ? De mijne kan ik niet meer vindenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb ik een jeugdtrauma van.
Nee,ik kreeg een wrak van een fiets toen ik naar de MAVO ging.Moest mijn oma bellen om een goede te krijgen.Zag mijn vader niet aankomen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
op je kloten gegleden ? De mijne kan ik niet meer vinden
Dat lange stuk langs het water richting Snits ... ja dan moet je wel op iets degelijks de weg opquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ik kreeg een wrak van een fiets toen ik naar de MAVO ging.Moest mijn oma bellen om een goede te krijgen.Zag mijn vader niet aankomen.
Mooi weggetje is dat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lange stuk langs het water richting Snits ... ja dan moet je wel op iets degelijks de weg op
Vandaag begint Skûtsjesilen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van heden via streetview .... en dat is echt slechts 1 moment opname ..
Ik zal me inhouden dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ik er niet meer bijhebben hoor
Heb je gezien hoe leuk het Holland house is?quote:
Ken je het?quote:
You take me in the mailingquote:
In Belgie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nope. Normaal gezien zou ik op kamp met zo'n Skûtsje gaan varen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nope. Normaal gezien zou ik op kamp met zo'n Skûtsje gaan varen.
Is wat anders dan de Prinsentuin.quote:
Toen was pinnenmutske nog niet eens geborenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wat anders dan de Prinsentuin.
Ken ik niet. Ik ben van 1979.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen was pinnenmutske nog niet eens geboren
Ik niet.quote:
Strenge winter toen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik ben van 1979.
ah dat was net de zomer dat dat bootje in Leeuwarden, Prinsentuin lagquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik ben van 1979.
Zekers, één vd strengste volgens mij.quote:
Ik ben van aprilquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, één vd strengste volgens mij.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
ah dat was net de zomer dat dat bootje in Leeuwarden, Prinsentuin lag
Ik kan hem nog wel vaagjes herinneren. Ik kon in de tuin en op de stoep schaatsen.quote:
Mooie buurt Domni.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ergens aan de overkant heeft mijn vader gewoond.
Gaan we over K3 praten toch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil meepraten maar toen was ik nog niet geboren
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil meepraten maar toen was ik nog niet geboren
Ja. Everest is een toeristische attractie geworden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Minder druk dan de Mount Everest vermoed ik
Daarom kiest Prish nu ook voor de Ventoux ... die wordt inmiddels een beetje vergeten .. want Alpe Du Huezquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Everest is een toeristische attractie geworden.
Ik kies voor de Botrange.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom kiest Prish nu ook voor de Ventoux ... die wordt inmiddels een beetje vergeten .. want Alpe Du Huez
Hey Engine ?quote:
Hoi Dot?quote:
Heer GG.quote:
O moest een kopje koffie zijn.quote:
quote:
Morgenquote:
Hey pinnenmutskequote:
Ze doet het heel leuk,dochter van Linda toch?quote:
Weer een mol?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze doet het heel leuk,dochter van Linda toch?
Ja Noah is leukquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens, heb de een na de andere de lucht door zien vliegenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:50 schreef chufi het volgende:
Zo HBO reporter kraakt het Nederlandse judo ff af als oa. zijnde een wanprestatie...
Delftse gans?quote:
Goedemorgen.quote:
Toch knap dat ze met zoveel aanwezig warenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens, heb de een na de andere de lucht door zien vliegen
En echte Morus bassanusquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:57 schreef Domnivoor het volgende:
Zo pullup kraakt het Nederlandse judo ff af als oa. zijnde een wanprestatie...
Roeienquote:
Werden ze de halve dag helemaal gehypet en dan binnen een minuut weer foetsiequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:04 schreef pullup het volgende:
[..]Ja kan er niets anders van maken. Het was echt heel slecht
Die ene gozer zeker,zou zeker gaan winnen volgens die kale.Werd hem dus niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Werden ze de halve dag helemaal gehypet en dan binnen een minuut weer foetsie
Jij moet prikken Saar.quote:
Zag net een korte compilatie van die Fransmanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ene gozer zeker,zou zeker gaan winnen volgens die kale.Werd hem dus niet.
Ja dat kwam doordat er geen druk op hem lag volgens die kale.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag net een korte compilatie van die FransmanDie was pas goed zeg
Die kale was wel ongeveer de grootste faal. Hoop dat ze die ook ditchen de volgende keerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja dat kwam doordat er geen druk op hem lag volgens die kale.
Frankrijk heeft wel een paar onverwachte pareltjes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kale was wel ongeveer de grootste faal. Hoop dat ze die ook ditchen de volgende keer
Yep, heeft wel een klein kruiwagentje gehad maar doet het leukquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat staat ze dan te doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, heeft wel een klein kruiwagentje gehad maar doet het leuk![]()
Het is echt altijd op de spelen matiger dan ze van te voren lopen beweren maar dit is toch wel een overtreffende trap van faal allemaalquote:
Het valt pas op tijdens de Spelen omdat we ze dan zien ... andere wedstrijden zijn bijna nooit live te zien voor het grote publiek...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is echt altijd op de spelen matiger dan ze van te voren lopen beweren maar dit is toch wel een overtreffende trap van faal allemaal
Dit jaar is het echt wel erg."We"zouden het wel even gaan maken.Niet dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is echt altijd op de spelen matiger dan ze van te voren lopen beweren maar dit is toch wel een overtreffende trap van faal allemaal
Ja maar dan worden ze wel wereldkampioen en zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Het valt pas op tijdens de Spelen omdat we ze dan zien ... andere wedstrijden zijn bijna nooit live te zien voor het grote publiek...
Dus het is een faal.Duidelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar dan worden ze wel wereldkampioen en zo
Meerveld kijkt al verder vooruit na de teleurstellende Spelen van Parijs. "We willen doorontwikkelen en bij de Spelen van Los Angeles over vier jaar gaan oogsten."
Gelukkig is er al een plan
Even kijken, ze is al heel lang favoriet maar ik vond die Nieuw Zeelandse echt goed eerderquote:
Ja nog 1800 mquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Even kijken, ze is al heel lang favoriet maar ik vond die Nieuw Zeelandse echt goed eerder
quote:
quote:
Kijk ze blij zijn.quote:
En de ramen zaten dicht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:35 schreef pullup het volgende:
Due to athlete transport disruption from the Olympic Village, the World Rowing Executive Committee and Paris 2024 have decided to reschedule and move the start of M1x Final A (Race 128) to 11:30 hours.
Other events are not affected by this change.
De bus had vertraging
De roeiploeg heeft het werkelijk uitstekend gedaan deze spelenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:38 schreef pullup het volgende:
From one Olympic Champ, to the next...
[ afbeelding ]
Kijk hem shinen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
De roeiploeg heeft het werkelijk uitstekend gedaan deze spelen![]()
![]()
Heb je dan vast wel een trots gevoel als je dat zo ziet?
Ja best welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
De roeiploeg heeft het werkelijk uitstekend gedaan deze spelen![]()
![]()
Heb je dan vast wel een trots gevoel als je dat zo ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |