Winnen van de VS en niet meer dan 7 punten in het doelsaldo verliezen tov Servie. Dat zou genoeg moeten zijn, tenzij onderling resultaat eerst telt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Met een beetje geluk eindig je nog top 2 ook, dat zou helemaal mooi zijn.
En het onderling resultaat telt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:37 schreef kilon het volgende:
[..]
Winnen van de VS en niet meer dan 7 punten in het doelsaldo verliezen tov Servie. Dat zou genoeg moeten zijn, tenzij onderling resultaat eerst telt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En het onderling resultaat telt.
Hopen dat Lee Towers wint van Servie dus. Zal wel niet.quote:
Mja of nu de Polen maar daar geloof ik helemaal geen kut vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Hopen dat Lee Towers wint van Servie dus. Zal wel niet.
Nee precies, die gaan dat niet doen, maar Lee staat nog wel hoog.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja of nu de Polen maar daar geloof ik helemaal geen kut van
Rust kan op 12 augustus wel weerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:25 schreef kilon het volgende:
Ik denk dat ik het wel geloof met VS-China. Ik merk dat ik wel even iets minder schermtijd kan gebruiken en morgen is daar weer weinig tijd voor.
Immens zwart gat, bijna blij dat ik weer aan het werk moet dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rust kan op 12 augustus wel weer
Ik ga wel die hele avond op maandag dood vogeltje spelen gok ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Immens zwart gat, bijna blij dat ik weer aan het werk moet dan.
Dan ben ik op vakantie genotquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rust kan op 12 augustus wel weer
Nou ja, als Servië wint, eindigt Nederland sowieso als 3e, ongeacht de uitslag tegen de VS.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, de VS had het moeilijk op het begin maar komt er nu toch wel aardig in. UIteraard moeten wij daar als laatst tegen, atlijd tegen ons
Die waren alleen de eerste dag sterk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Alleen als ze er 21 in duwen denk ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:07 schreef kilon het volgende:
Wacht, kan VS ze niet nog voorbij als ze (ruim) winnen van China?
Weet de regels niet helemaal maar Spanje en VS hebben in de onderlinge vierstrijd er 2 gewonnen en daarna ga het op aantal gescoord, mocht dat gelijk zijn dan zal er wel gekeken worden naar onderling resultaat VS - Spanjequote:
Dat waren wel de 2 waar WE van verloren (naast Duitsland), laten we hopen dat het nu beter gaat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:33 schreef kilon het volgende:
Ja, Spanje tweede. Tegen USA of China in de halve finale.
Weer veegpotje tegen de Ozziesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:50 schreef kilon het volgende:
Toch weer Canada. En met een inmaakpartij.
Die vinden USA ook erg leukquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:12 schreef kilon het volgende:
Ik heb nu pas door dat er geen Nederlands commentaar is en dus Engels. De typische Amerikaanse manier van becommentariëren vind ik wel een beetje jammer.
Was vanavond iig wel zoquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:16 schreef Redefine het volgende:
Nederland moet als laatste hun wedstrijd spelen. Neem dan toch wel aan dat ze dan ook de laatste playoff mogen spelen, anders is het andere land wel erg in het voordeel qua tijd die er tussenzit.
Ja bij de NOS werken louter mensen zonder verstand van zakenquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:51 schreef kilon het volgende:
NOS is aan het beweren dat winst tegen de VS genoeg is voor de halve finale. Daarmee negeren ze voor het gemak even dat Servië bij hun overwinning boven Nederland eindigt.
Kans is vrij behoorlijk dat ze straks twee keer tegen de VS moeten. Tenzij het niet 3 - 6 en 4 - 5 is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:47 schreef kilon het volgende:
En Frankrijk wint. Het is nog veel te vroeg om te zeggen of we ze tegen gaan komen in de kwartfinale, maar die moeten we kunnen hebben.
Akkoord. Geloof ik. Beiden 4 wins.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:52 schreef 3rr0r het volgende:
Servie moet verliezen zodat NL profiteert of niet?
USA met hun beste partij van het toernooi?quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:55 schreef kilon het volgende:
ok ok
Als we nu van de VS winnen zijn we tweede en dus meteen in de halve finale.
We weten dus al hoe dat gaat eindigen.
We missen al onze 2 punters.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:55 schreef kilon het volgende:
ok ok
Als we nu van de VS winnen zijn we tweede en dus meteen in de halve finale.
We weten dus al hoe dat gaat eindigen.
Het gelijk van de NOS!quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:51 schreef kilon het volgende:
NOS is aan het beweren dat winst tegen de VS genoeg is voor de halve finale. Daarmee negeren ze voor het gemak even dat Servië bij hun overwinning boven Nederland eindigt.
oh mag je dit met 3 doen?!quote:
Volgens mij wel ja, we kunnen de doelpunten voor niet meer inhalenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Litouwen wordt 2e bij verlies NL als ik het goed heb
Ja en onderling resultaat is ook in hun voordeel meen ik. Nouja bij verlies ontloop je wel alsnog Servièquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:05 schreef kilon het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, we kunnen de doelpunten voor niet meer inhalen
Voorlopig klopt dit.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We missen al onze 2 punters.
ES1 zei iemand netquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
NOS verlaat het Amerikaans korfballen
Jammer dat die dit toernooi niet goed lopen.quote:
ikke!!quote:
Of ES2, die zappen nooit wegquote:
Laatst wel tegen Polen of die andere partij dezelfde dagquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:12 schreef Arth_NL het volgende:
Als De Jong nu eens die 2-punters gaat scoren
Slagter vindt dit leuk.quote:
"so what it is not basketball"quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Amerikanen verslaan in hun eigen spelletje.
Litouwen of Polen neem ik aan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:20 schreef kilon het volgende:
Dus sowieso spelen ze om een medaille. We gaan vanavond zien tegen wie het moet gebeuren.
Nee sorryquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde hier al checken of ik live aan het kijken was. Niet dus
Geweldigquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:20 schreef Redefine het volgende:
Een zelden gezien vernedering van de VS
Als ze zo spelen maakt het niet uit tegen wiequote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk in de halve finale niet tegen Servië (die uiteraard eerst de playoff nog moet winnen).
Ja, maar de Serven zijn wel altijd een lastige tegenstander. En de VS kan er heel weinig van.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ze zo spelen maakt het niet uit tegen wie
Wordt Litouwen of Polen als ik het schema op wikipedia moet geloven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk in de halve finale niet tegen Servië (die uiteraard eerst de playoff nog moet winnen).
Litouwen dus, want Polen die dat wint, kan ik mij echt nier voorstellen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:23 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Wordt Litouwen of Polen als ik het schema op wikipedia moet geloven.
Ja de tegenstander helpt je wel in die flow komen, maar goed dat ze die tweetjes er wat beter in knallen, dat zijn vaak open shotsquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar de Serven zijn wel altijd een lastige tegenstander. En de VS kan er heel weinig van.
Ja.quote:
Omdat ze ze aan het eind nog lieten terugkomen, was een vrij comfortabele potquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Litouwen was een 19-18 in de pouleDat gaat een nagelbijtertje worden.
En Servië bovendien. Dit is echt heel gunstig.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja en dus ook sowieso een wedstrijd voor een medaille
En je ontloopt Letland
Dit zou het moeten zijn:quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Servië bovendien. Dit is echt heel gunstig.
Wat zijn de QF nu?
Als het 3-6, 4-5 is qua schemaquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn de QF nu?
Dus als je een medaille wilt zal je de halve finale moeten winnen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit zou het moeten zijn:
Litouwen - Polen (Nederland in de semi)
Servië - Frankrijk (Letland in de semi)
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dus als je een medaille wilt zal je de halve finale moeten winnen.
Daar lijkt het op jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of de strijd om 3/4 plaatsquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geen dagje extra rust, de kwartfinales zijn vanavond. Maar wel een wedstrijd minder in de benen natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, dit had ik niet verwacht. Ronde verder, dagje extra rust. En als ze ook nog in vorm komen, kan het echt wat worden. .
De kwartfinales slaat Nederland nu over. Morgen de halve finale.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:11 schreef kilon het volgende:
[..]
Geen dagje extra rust, de kwartfinales zijn vanavond. Maar wel een wedstrijd minder in de benen natuurlijk.
Dat is een avond extra rust.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De kwartfinales slaat Nederland nu over. Morgen de halve finale.
Oh, Servië zelfs nog naar 4 in de poule ja, die had ik gemistquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn de QF nu?
Nederland net ook maar die stonden 16-6 voorquote:
Vergis ik mij nou of zijn we hier al bijna zeker van zilver?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland net ook maar die stonden 16-6 voor
Als we Polen tegen krijgen zou het wel matig zijn als je verliest, voor Leen Huijzer wel altijd uitkijken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vergis ik mij nou of zijn we hier al bijna zeker van zilver?
Finale de Letten? Dat wordt een moeilijk verhaal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we Polen tegen krijgen zou het wel matig zijn als je verliest, voor Leen Huijzer wel altijd uitkijken.
Ja, ik hoop wel vaker, maar Litouwen wint echt niet zomaar van Servië en is gewoon een van de betere landen hier.quote:
Pakken we.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik hoop wel vaker, maar Litouwen wint echt niet zomaar van Servië en is gewoon een van de betere landen hier.
Nog niets.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoeveel heb je van Litouwen gezien dit toernooi?
Hoe kun je dan zeggen dat zilver al zo goed als binnen is joh pipoquote:
Het begint er wel aardig op te lijken, niet dat dat erg is. Vind het een vrij onsympathieke ploegquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:15 schreef kilon het volgende:
Gaat Servie het hier nou in twee wedstrijden helemaal weggooien?
Ik hoop wel dat Frankrijk dan flink wordt ingemaakt door de Lettenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een ach Servië zou erg vermakelijk zijn.
Tenzij Nederland van Litouwen wint.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Frankrijk dan flink wordt ingemaakt door de Letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |