Ik kijk zonder geluid... wat was de vraag?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:36 schreef wdn het volgende:
en DAT is een vraag die hoor je niet te stellen
"Jullie zijn heel close hè"quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik kijk zonder geluid... wat was de vraag?
Jullie zijn heel close hèquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik kijk zonder geluid... wat was de vraag?
Lambriex is haar vriend, dat is geen geheimquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jullie zijn heel close hè
Licht vermoeden van seks daarna.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jullie zijn heel close hè
Licht vermoeden van seks daarna.
Dan een sterk vermoeden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lambriex is haar vriend, dat is geen geheim
Doet Ayolt wel vaker, maar normaal gesproken enkel over Bouwmeester.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:38 schreef alpeko het volgende:
[..]verslaggever heeft zitten fantaseren
Je kan er oprecht wel een leuke documentaire van 10 minuutjes van makenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:38 schreef Coelho het volgende:
Andere Tijden Sport 2040, de gouden race die bijna geen goud werd
Dan is het toch niet "heel close", dat is gewoon een relatie of hoe je het noemen wil. Bij "heel close' denk ik aan hele goede vrienden daar waar je het normaal niet per se verwacht. Maar misschien zoek ik teveel achter bepaalde termen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lambriex is haar vriend, dat is geen geheim
Help ons!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doet Ayolt wel vaker, maar normaal gesproken enkel over Bouwmeester.
Aflevering over de net-wel-goudjes, kan het roeien ook bij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:39 schreef kilon het volgende:
[..]
Je kan er oprecht wel een leuke documentaire van 10 minuutjes van maken
Bij heel close denk ik ook aan heel goede vrienden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan is het toch niet "heel close", dat is gewoon een relatie of hoe je het noemen wil. Bij "heel close' denk ik aan hele goede vrienden daar waar je het normaal niet per se verwacht. Maar misschien zoek ik teveel achter bepaalde termen.
Ik wil een 24 uurs aflevering met Henk Grol en het judo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aflevering over de net-wel-goudjes, kan het roeien ook bij.
Ja, vrouwenrace is al uitgesteld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:44 schreef kilon het volgende:
Worden trouwens alle kwart- halve en hele finales in het foilen vandaag afgerond (als de wind meezit?)
Zij zijn daarna pas door de boeien gegaan toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:46 schreef -0- het volgende:
Zit nu terug te kijken, maar die Amerikanen gingen gewoon tussen de boeien door, dus dat is niet de reden dat zij keerden. Lijkt er meer op dat die ook dachten gefinisht te zijn, want stopten op hetzelfde moment als Nederland.
Dit is wat Pieter van den Hoogenband bedoeldequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als het alsnog goud oplevert, heb je goud + een goed verhaal!
https://imgur.com/a/O7WVaXD7quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zij zijn daarna pas door de boeien gegaan toch?
Bijnaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:50 schreef -0- het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/O7WVaXD7[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |