En van Team USA, niet het slechtste rijtje om bij te zitten dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:27 schreef trein2000 het volgende:
Maar dit is natuurlijk weer een gigantische blooper van teamNL.
Als het alsnog goud oplevert, heb je goud + een goed verhaal!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:27 schreef trein2000 het volgende:
Maar dit is natuurlijk weer een gigantische blooper van teamNL.
Inderdaad maar die hadden al lang weg kunnen varenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de startboot denk ik
Tja, hoe groot wil je de letters op het water hebben staanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:26 schreef Em31 het volgende:
Zo zag het er de rest van de week uit
[ afbeelding ]
Zij keken dus ook naar die boot en stopten toen met zeilen. Blijft vreemd.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als het alsnog goud oplevert, heb je goud + een goed verhaal!
Haha, ik win, met eigen research ipv Japanse Twitterquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
Mijn Japans is niet zo goed, maar hier staat ook de 'course' bij. Laatste boei is dan 4p ronden, dus dan lijkt het mij inderdaad niet uit te maken dat je er niet doorheen bent gegaan.
X heeft een translate functie, staat niets in de tweet over de regels.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
Mijn Japans is niet zo goed, maar hier staat ook de 'course' bij. Laatste boei is dan 4p ronden, dus dan lijkt het mij inderdaad niet uit te maken dat je er niet doorheen bent gegaan.
quote:[Paris 2024 Olympics] In the 49erFX class medal race, the Dutch team, who were leading the race, made a mistake at the finish line ❗ . They finished third after a rerun and won the gold medal by two points. This is what happens in the Olympics. Today's race course is here.
Stukje Latifiquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:31 schreef Em31 het volgende:
Nou, thank god voor domme Amerikanen dus.
Die startboot had daar natuurlijk allang weg moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:26 schreef Em31 het volgende:
Zo zag het er de rest van de week uit
[ afbeelding ]
Zij keken dus ook naar die boot en stopten toen met zeilen. Blijft vreemd.
Ja weet ik, maar ging toch enkel om het plaatje omdat er inderdaad geen info verder in stond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
X heeft een translate functie, staat niets in de tweet over de regels.
[..]
Maar je moet toch een bepaalde afstand aanhouden voor dat ronden? Want de vrouwen hebben in feite 4s gerond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wat gevonden! Voor de finish moet 4p gerond worden, 4s is niet belangrijk, dus Amerikanen waren sowieso dom. Dubbel dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |