Goed dat dat allemaal al van tevoren bekend wordt gemaaktquote:
al die moslim zelfmoord gekken moeten hun gang gaan, dan komt er weer rustquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:59 schreef Triggershott het volgende:
Er moeten minstens tientallen doden gaan vallen bij de Iraanse aanval, anders lijkt er meer sprake te zijn van:
[ x ]
Dat is ook puur alleen omdat het westen Israël de hand boven het hoofd houdt. Zonder het westen zou het een heel ander verhaal zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:59 schreef Triggershott het volgende:
Er moeten minstens tientallen doden gaan vallen bij de Iraanse aanval, anders lijkt er meer sprake te zijn van:
[ x ]
Jammer hequote:Op zondag 4 augustus 2024 03:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is ook puur alleen omdat het westen Israël de hand boven het hoofd houdt. Zonder het westen zou het een heel ander verhaal zijn.
De Russen sturen ze nog wat achtergebleven T-34's?quote:
Wat ze precies sturen staat er helaas niet bijquote:Op zondag 4 augustus 2024 09:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Russen sturen ze nog wat achtergebleven T-34's?
Geen idee wie hij is tbh, kwam zomaar op mijn twitter time lime. Als jij van mening bent dat die onbetrouwbaar is zal ik de tweet verwijderenquote:Op zondag 4 augustus 2024 09:55 schreef Hathor het volgende:
Die Douglas McGregor is trouwens die voormalige kolonel uit de VS die al twee jaar loopt te roepen dat Oekraine niets meer heeft om mee te vechten, en zit datzelfde riedeltje steeds te verkondigen bij allerlei rechtse wappie praatprogramma's, Youtube staat vol met materiaal van die idioot.
Zoals vóór 1974 zeg maar, toen Israël in vier oorlogen alle Arabische aanvallers van zich afsloeg?quote:Op zondag 4 augustus 2024 03:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is ook puur alleen omdat het westen Israël de hand boven het hoofd houdt. Zonder het westen zou het een heel ander verhaal zijn.
Ook weer berichten gelezen dat het 12-13 oktober gaat worden omdat het een feestdag is dan voor Israëliërs?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:02 schreef Ali_boo het volgende:
Maandag dus( als ik de berichten moet geloven)
[ x ]
12 augustus is de dag van rouw, waar ze oa de val van de tempel herdenken. Het was sky arabia, die met het nieuws kwam dat het rond die feestdag zou beginnen. Buiten sky arabia was er niemand die het nieuws kon bevestigen. Maw ik zou het met een korrel zout nemenquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ook weer berichten gelezen dat het 12-13 oktober gaat worden omdat het een feestdag is dan voor Israëliërs?
Iran zal wel goed in de gaten worden gehouden op activiteiten ter voorbereiding. Maandag is best snel. We zullen het zien.
De raketaanval van gisteren stelde dus niet veel voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |