abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214524909
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah ja, daar heb je gelijk in hoor, er zijn hier een heleboel mensen die helaas niet zo bezig zijn met de islam, hier niet lezen of posten. Die mensen hebben nog een beetje het beeld dat door oa de NOS in stand gehouden wordt met propaganda over meedoen met de Ramadan etc.

Maar de PVV is toch behoorlijk gegroeid en dat is ten dele echt te danken aan mensen als jij, mensen die buiten FOK! doen wat jij hier doet, de ware islam tonen, de intenties en de gedachten die je normaal alleen in de moskeeën kan horen.

Nogmaals dank ervoor, wat jij en je collega's bereikt hebben, het PR team van Wilders had het nooit beter kunnen doen O+.
Ik weet niet in hoeverre de uitspraak van opperzionist Herzl waar is, toen ie zei dat antisemieten onze beste bondgenoten waren, maar ik wil ook eenzelfde soort uitspraak doen, islamofoben zijn mijn beste bondgenoten, ik gebruik jullie als stok om andere moslims mee te slaan.

Ik ben fier. :{
pi_214524926
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:38:08 #96
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214524937
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:36 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ik weet niet in hoeverre de uitspraak van opperzionist Herzl waar is, toen ie zei dat antisemieten onze beste bondgenoten waren, maar ik wil ook eenzelfde soort uitspraak doen, islamofoben zijn mijn beste bondgenoten, ik gebruik jullie als stok om andere moslims mee te slaan.

Hoi Bansheeboy.

Ben je gebanned?
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:38:10 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214524938
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat de oorlog in Gaza nu zo snel mogelijk moet worden gestopt. En daarbij ligt toch de bal bij Israël, want alle topstukken van Hamas zijn uitgeschakeld en alles ligt in puin daar, mensen lijden extreem en alle doden dagelijks erbij zijn zinloos.
Maar Israël hoeft echt niet ophouden te bestaan en dat gaat ook niet gebeuren. Dat zou een groot deel van de rest van de wereld niet willen ook.
Lees je dan ook de argumenten van Trigger? Dat het gewoon nooit op zal houden vanuit de Hamashoek omdat ze busladingen moslims kunnen en zullen blijven aanvoeren tot Israël daadwerkelijk in de as ligt?

Waarom ligt de bal dan alsnog bij Israël?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214524948
quote:

[..]

Ben je een Belg?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_214524956
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:36 schreef Ali_boo het volgende:
Iedereen neemt alvast posities is

[ x ]
Ja want er ligt niks in de buurt van Iran en Libanon. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:40:20 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214524975
quote:

[..]

En wat vertel je ze dan?

Die vuige westerlingen zijn het oneens met onze liefde voor terrorisme, kijk hier maar zo'n gore witte kafir tegen bomaanslagen en het vermoorden van babies zijn! Verenig je en blaas ze op?

Zoiets?
Get woke, go broke!
pi_214524977
Tldr: de VK steunt Israel

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214524981
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hoi Bansheeboy.

Ben je gebanned?
Hij is voor een maand ofzo geband, ik verwijs soms naar hem om zijn herinnering levend te houden.

Jason :{
pi_214524994
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ben je een Belg?
@crystal_meth is de Belg hier.
pi_214525023
Ze komen best wel pissed over eerlijk gezegd

twitter
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:43:05 #105
438527 MissButterflyy
pi_214525026
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:40 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Hij is voor een maand ofzo geband, ik verwijs soms naar hem om zijn herinnering levend te houden.

Ja dus.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:44:39 #106
438527 MissButterflyy
pi_214525045
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Lees je dan ook de argumenten van Trigger? Dat het gewoon nooit op zal houden vanuit de Hamashoek omdat ze busladingen moslims kunnen en zullen blijven aanvoeren tot Israël daadwerkelijk in de as ligt?

Waarom ligt de bal dan alsnog bij Israël?
Ik geloof in de piramide van maslow en niet in de posts van Triggershott.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:45:00 #107
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_214525050
De aanklager van het iCC wilde aanhoudingsbevelen tegen 2 Israelis en 3 Hamas leiders. Twee van die Hamas leiders zijn inmiddels gedood.
Nu nog Yahya Sinwar doden, en dan klagen dat het ICC enkel Israelis vervolgt?
are we infinite or am I alone
pi_214525053
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:43 schreef Ali_boo het volgende:
Ze komen best wel pissed over eerlijk gezegd

[ x ]
Die zijn altijd pissed, niks bijzonders.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_214525061
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En wat vertel je ze dan?

Die vuige westerlingen zijn het oneens met onze liefde voor terrorisme, kijk hier maar zo'n gore witte kafir tegen bomaanslagen en het vermoorden van babies zijn! Verenig je en blaas ze op?

Zoiets?
Nou, ik toon ze de haat van islamofoben aan zodra ze de verrader uithangen. Dan is het handig wanneer jij hen achterna gaat zitten en uitmaakt voor leugenaars, taqiyya-monsters, een beetje de islam gaat beledigen, etc.

Dan zeg ik tegen hen dat hoeveel billen ze ook gaan likken, ze er nooit bij zullen horen volgens HeatWave, dus kom terug in onze armen.

Zo zal Herzl ook wel gedacht hebben. Ik begrijp hem volledig. En zal gebruik maken van islamofoben, net zoals hoe zij weer gebruik maken van mijn soort (Wilders PR team).
pi_214525131
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:45 schreef crystal_meth het volgende:
De aanklager van het iCC wilde aanhoudingsbevelen tegen 2 Israelis en 3 Hamas leiders. Twee van die Hamas leiders zijn inmiddels gedood.
Nu nog Yahya Sinwar doden, en dan klagen dat het ICC enkel Israelis vervolgt?
Het ICC :')

Wat een farce is dat gebleken.
pi_214525136
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:44 schreef MissButterflyy het volgende:

Ik geloof in de piramide van maslow en niet in de posts van Triggershott.
Zelfs als jihadisten de Twin Towers neerhalen zullen bepaalde westerlingen zeggen: naaah, jullie hebben dat niet gedaan, het was een inside job, kamelenherders kunnen niet zoiets uitvoeren, cave dwellers. Het waren de yahood. w/
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:52:14 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214525151
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:45 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Nou, ik toon ze de haat van islamofoben aan zodra ze de verrader uithangen. Dan is het handig wanneer jij hen achterna gaat zitten en uitmaakt voor leugenaars, taqiyya-monsters, een beetje de islam gaat beledigen, etc.

Dan zeg ik tegen hen dat hoeveel billen ze ook gaan likken, ze er nooit bij zullen horen volgens HeatWave, dus kom terug in onze armen.

Zo zal Herzl ook wel gedacht hebben. Ik begrijp hem volledig. En zal gebruik maken van islamofoben, net zoals hoe zij weer gebruik maken van mijn soort (Wilders PR team).
Ah, je spreekt over verraders? Dus om hun verraad, een kleine poging tot aanpassing, tot daadwerkelijk samenleven noem jij ze billenlikkers en moeten ze maar weer terug naar de OG haatbaard life style?

En dan blijft het toch de schuld van de witman als ze moslims slecht vinden passen hier, terwijl hier willen passen billenlikken is.

Dank weer, het is allemaal weer een beetje helderder waarom de islam hier niet hoort :).
Get woke, go broke!
pi_214525187
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:52 schreef HeatWave het volgende:

Dank weer, het is allemaal weer een beetje helderder waarom de islam hier niet hoort :).
Ga door bondgenoot.

vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:54:38 #114
438527 MissButterflyy
pi_214525188
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:51 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Zelfs als jihadisten de Twin Towers neerhalen zullen bepaalde westerlingen zeggen: naaah, jullie hebben dat niet gedaan, het was een inside job, kamelenherders kunnen niet zoiets uitvoeren, cave dwellers. Het waren de yahood. w/
Tsja, zo zijn overal complottheorieën over te vinden. Wat is je punt?
pi_214525211
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Tsja, zo zijn overal complottheorieën over te vinden. Wat is je punt?
Punt is, ik kan nog zo open zijn over onze doelen, lieden zoals jij zullen het wegwuiven. En dat moet frustrerend zijn voor HeatWave.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:57:53 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214525222
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:54 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ga door bondgenoot.

[ afbeelding ]
Beetje jammer dat je nu 1 op 1 mijn tactiek overneemt en dan denkt te winnen. Wel typisch, jatwerk van iemand die sowieso al zijn meningen uit heeft besteed aan een religie.

Zal de obvious grap over jatten verder niet maken B-).
Get woke, go broke!
pi_214525258
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat de oorlog in Gaza nu zo snel mogelijk moet worden gestopt. En daarbij ligt toch de bal bij Israël, want alle topstukken van Hamas zijn uitgeschakeld en alles ligt in puin daar, mensen lijden extreem en alle doden dagelijks erbij zijn zinloos.
Maar Israël hoeft echt niet ophouden te bestaan en dat gaat ook niet gebeuren. Dat zou een groot deel van de rest van de wereld niet willen ook.
Target no 1 Sinwar zit er nog. Vrees dat de hoop dat die nog gepakt wordt minimaal is. Militair doet IDF nog maar weinig, alles in het teken om het gebied in tweeën te delen en 16% van het totale oppervlak als bufferzone in te richten
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 16:16:31 #118
3542 Gia
User under construction
pi_214525427
quote:

[..]

Wat aardig!! O+
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 16:18:53 #119
3542 Gia
User under construction
pi_214525464
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die zijn altijd pissed, niks bijzonders.
Die zijn al pissed vanaf het moment dat het velletje eraf gehakt werd.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 16:36:56 #120
438527 MissButterflyy
pi_214525676
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 16:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Target no 1 Sinwar zit er nog. Vrees dat de hoop dat die nog gepakt wordt minimaal is. Militair doet IDF nog maar weinig, alles in het teken om het gebied in tweeën te delen en 16% van het totale oppervlak als bufferzone in te richten
Lees nog bijna dagelijks over bombardementen in Gaza waarbij doden vallen.
pi_214525816
Onbevestigd nog.

twitter

twitter
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 17:14:20 #122
3542 Gia
User under construction
pi_214526192
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 16:45 schreef L_auteur het volgende:
Onbevestigd nog.

[ x ]

[ x ]
Hoeveel kwartetten hebben ze al compleet?
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 17:28:30 #123
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214526416
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 16:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Lees nog bijna dagelijks over bombardementen in Gaza waarbij doden vallen.
Wind zaaien, storm oogsten.
Het is een strategie, je provoceert Israel, zet je raketinstallaties en wapens caches in woonwijken, net als je commandocentra. Die gooien er een bom op omdat het een bedreiging is. Vervolgens janken dat je bevolking wordt gebombardeerd. Je eigen mensen gebruiken om je achter te verstoppen om de vijand de schuld te geven.
En, zie, het werkt, want Полезен идиот in Europa en Amerika gaan de straat op. Net als jij
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 17:29:31 #124
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214526433
quote:

[..]
Hij is voor een maand ofzo geband,
_O- _O- _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: