Zal wel een flink zat geld hebben gekregen om direct over te stappen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 00:39 schreef H.Vviv het volgende:
[ x ]
Deze transfer had ik niet direct zien aankomen.
Toch wel de vraag hoeveel renners όberhaupt bereid zijn om tijdens een seizoen over te stappen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:25 schreef wimderon het volgende:
Dan heb je een zak geld, dan heb je punten nodig. En wie ga je dan halen? Het draait vaak niet Bettilol.
Hou je geld dan op zak, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch wel de vraag hoeveel renners όberhaupt bereid zijn om tijdens een seizoen over te stappen?
Je vergeet de factor Acquadro.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hou je geld dan op zak, zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:19 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, had het hier gelezen maar verder nergens iets over terug gevonden
Ik ben helemaal gerustgesteldquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
Hopelijk kan deze bron op je goedkeuring rekenen.
Kilian Frankiny, Matteo Badilatti, Steve Morabito, Fabian Lienhard. Madiot heeft een boon voor Zwitserse middelmaat.quote:
De Luts bij Israel en niet bij Astana, als een ijsbeer in de woestijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit voelt volledig verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |