Nee hoor,dat gezonde spul toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat je er een verkeerd beeld van hebt
Done.quote:
ja dezequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,dat gezonde spul toch?
Staat er ook bij.quote:
Eerst wat fietsen doorsmeren?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:54 schreef pullup het volgende:
Vandaag en van het weekeinde ga ik nog lekker heel veel sport kijken en dan volgende week weer eens voorzichtig wat aan de slag qua voorbereidingen voor volgend jaar
Oa jaquote:
De race of het interview?quote:
Beide.quote:
Ah ja Dionne die heb ik gisteren idd gezienquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ja Dionne die heb ik gisteren idd gezien
Goedemorgen Saar.quote:
Alles nog heel?quote:
Ja das idd wildwater varen in extremisquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dat kanovaren was wel spectaculair.
Deed me denken aan de afvaart van de Lesse maar veel wilder denk ik.
Ik had het denk ik niet gedaan met die nekquote:
Misschien heeft ie een andere dagindelingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:29 schreef Shii het volgende:
Zo er zit nu al iemand met een dranklucht om zich heen in de trein.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:29 schreef Shii het volgende:
Had ik ook eens. Zat innerlijk te jeweetwellen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:29 schreef Shii het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:29 schreef Shii het volgende:
Helaas, luister eigenlijk nooit naar podcastsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
heeft iemand tips voor leuke podcasts, wel een beetje leuke, positieve, dus geen misdaad ofzo.
Heb ik wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
heeft iemand tips voor leuke podcasts, wel een beetje leuke, positieve, dus geen misdaad ofzo.
Ja dat is leukquote:
Ik heb deze nog op mijn ‘to do” lijstje staanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
C.?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat mijn zusje ook meedoet?
Deze gaat gewoon winnenquote:
Leek idd nergens opquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waar hebben we naar gekeken?
wie is dat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:38 schreef pullup het volgende:
En Jelle Snippe kan ook beter een andere hobby zoeken
Die judogast die vrolijk heen en weer gesmeten werd netquote:
Ik vind dat echt leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:42 schreef chufi het volgende:
3x3 basketbal is wel aardig ... doet me denken aan vroeger achter in de tuin met ons basketbalbasket en een half veldje.. 1x1 , 2x2
ze komen wel weer langszij edit toch nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:48 schreef pullup het volgende:
Met die lullige lichtblauwe broekies van ze
Nee ze hadden nog meer lopen knoeienquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ze komen wel weer langszij edit toch niet
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ruben Tijl Ruben,
Aaf en Lies lossen het wel weer op,
Marc Marie en isa vinden iets,
thanks, ik ga even kijken of dat me iets lijktquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb deze nog op mijn ‘to do” lijstje staan
https://robstenders.nl/podcast/11/index
nee dat laat ik even los, ik heb momenteel behoefte aan ontbijt.quote:
hoi, je. bent dus nog niet leeg.quote:
pics van je zusjequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat mijn zusje ook meedoet?
dank u, ga ik ook even kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:01 schreef StevenHyde het volgende:
Luister zelf alleen misdaad,voetbal en wielren podcast. Maar mijn vrouw luistert de Stijn, tobi, jeppe podcast die wekelijks uitkomt. Misschien is dat wat. Klinkt iig wel vrolijk :als ik een stukje meeluister
Ja!!quote:
Maar dat was pas nadat ie ook nog 40 km heeft gefietst en 10km heeft hardgelopen.. ik zag het iddquote:
Ja dat zal er meer mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was pas nadat ie ook nog 40 km heeft gefietst en 10km heeft hardgelopen.. ik zag het idd
Ja dat zie je wel vaker ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat zal er meer mee te maken hebben
Het is de vrouwen tegen 🇧🇪quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:29 schreef pullup het volgende:
Nou dan moeten die roeisters het maar doen
Opzouten met dat hockey
zal wel komen zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:29 schreef pullup het volgende:
Nou dan moeten die roeisters het maar doen
Opzouten met dat hockey
mensen zijn zo domquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:26 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)oord-en-zuid-holland
man3
Stuurde ze mij, dus is een pic van mijn zusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was weer heftig spannend bij de mannen netquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:35 schreef D. het volgende:
[..]
Stuurde ze mij, dus is een pic van mijn zusjewat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
welk ras is het, een spaniel?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Duurt langquote:
Kruising tussen een Labrad en een oodlequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wat een schatje![]()
welk ras is het, een spaniel?
Labradoodles zijn schattigquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:47 schreef D. het volgende:
[..]
Kruising tussen een Labrad en een oodle
Ook weer iemand van jou ploeg, zo ja gefeliciteerd?quote:
Deze heb ik nooit begeleid maar alsnog goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook weer iemand van jou ploeg, zo ja gefeliciteerd?
Evengoed gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze heb ik nooit begeleid maar alsnog goed
die zijn zo leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:47 schreef D. het volgende:
[..]
Kruising tussen een Labrad en een oodle
ik ga vanmiddag even op kittenkraambezoekquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle puppies wel schattig
Die zijn nog schattiger!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag even op kittenkraambezoek
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Die zijn nog schattiger!
Pics van je zu eh de kittens
beneden wonen, boven slapenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:07 schreef StevenHyde het volgende:
Leuk dat ze een in appartement woont. De kat.
er zit een maincoon in.quote:
Zit nu op balkon een weekje podcasts te luisteren van B&B vol liefde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
ik volg de serie wel, en vind het hilarisch. is die podcast commentaar erop?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit nu op balkon een weekje podcasts te luisteren van B&B vol liefde.
Leuk woord, camperkatjequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
er zit een maincoon in.
ze willen er een camperkatje van maken, dat hij met hun mee kan als ze met de camper weg gaan. hij is afgelopen weekend al een nachtje mee geweest naar duitsland, lekker buiten aan een tuigje vond hij helemaal leuk.
ik zag toevallig laatst een filmpje van een ander camperkatje, die ging dan ook lekker mee wandelen aan een riempje en bij de camper liep hij los rond, achter beestjes aan, of hij lag lekker lui te chillen. zo leuk om te zienquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:24 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk woord, camperkatje
En dat kan vast prima
Los laten lopen zou ik dan wel weer (te) spannend vindenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zag toevallig laatst een filmpje van een ander camperkatje, die ging dan ook lekker mee wandelen aan een riempje en bij de camper liep hij los rond, achter beestjes aan, of hij lag lekker lui te chillen. zo leuk om te zien
Ja best grappig die analyses, ik luister dezequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik volg de serie wel, en vind het hilarisch. is die podcast commentaar erop?
ik ook, denk ook niet dat mijn nichtje dat gaat doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
Los laten lopen zou ik dan wel weer (te) spannend vinden
thanks, dat lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best grappig die analyses, ik luister deze
https://juke.nl/podcasts/reality-check
en van de Telegraaf
Ik zat het even niet te volgen allemaalquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:43 schreef chufi het volgende:
Hebben we nog een gouden plak of ? Ja zeilen en protesten je weet het nooit
Dat is niet zo slimquote:
Dus tochquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:43 schreef chufi het volgende:
Hebben we nog een gouden plak of ? Ja zeilen en protesten je weet het nooit
Was nogal een beetje verwarrend omdat ze als eerste dachten over de "verkeerde" finish lijn gingen maar dus alsnog over de echte lijn als 3e kwamen ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat het even niet te volgen allemaal
Op een gegeven moment helpt zelfs de botox niet meer.quote:
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op een gegeven moment helpt zelfs de botox niet meer.
Geen Olympische atletequote:
Klopt,de moeder van Marco.quote:
Marco wie?quote:
Borsato.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:12 schreef pullup het volgende:
Bakker?
v Basten?
Borsato?
Of nog een andere?
Ik ben altijd serieus.quote:
Het lukte mij vrij aardig te volgen wat ik leuk vind maar nu met werk zie ik alleen nog wat resultaten. Wel jammer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Best wel een hele opgave om alles te kunnen volgen ..
Ik vind veel leuk dus dan wordt het er niet makkelijker opquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:27 schreef engine het volgende:
[..]
Het lukte mij vrij aardig te volgen wat ik leuk vind maar nu met werk zie ik alleen nog wat resultaten. Wel jammer.
Ja toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:23 schreef chufi het volgende:
Nu je het zegt lijkt ie er ergens wel iets op
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind veel leuk dus dan wordt het er niet makkelijker op
Ik ga me na morgen als het roeitoernooi is afgelopen flink beperken hoor. Wat atletiek en dat eventueel wat wielrennen en dat is het dan welquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind veel leuk dus dan wordt het er niet makkelijker op
Je kan in de avond altijd de highlights terugkijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga me na morgen als het roeitoernooi is afgelopen flink beperken hoor. Wat atletiek en dat eventueel wat wielrennen en dat is het dan wel
Fijne vakantie,nog ergens heen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:30 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop geen masterbeer.
Jaja, ff potje tafelvoetbal en dan naar huis voor vakantie.
Hallo.nee wat is dat?quote:
quote:
Kende ik echt niet.Ze waren hun tijd wel vooruit als het echt 1984 is.quote:
Die hebben ook maar één klein hitje gehad die iedereen vergeten is.quote:
Goedemiddag knul.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hebben ook maar één klein hitje gehad die iedereen vergeten is.
Hoi kerel.quote:
5 uur geweest.quote:
ik niet en het lopt bij polse tv top 100 eurodiscoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hebben ook maar één klein hitje gehad die iedereen vergeten is.
Zeg het hem Mario.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik niet en het lopt bij polse tv top 100 eurodisco
Ja verwachte al dat het op de Poolse tv was ... morgen herhalingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik niet en het lopt bij polse tv top 100 eurodisco
VOF de kut staat er vast ook in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja verwachte al dat het op de Poolse tv was ... morgen herhaling
nee morgen niet ,ik geloof morgen is eurodancequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja verwachte al dat het op de Poolse tv was ... morgen herhaling
Ganz toll.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee morgen niet ,ik geloof morgen is eurodance
Veel 2 unlimited.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:13 schreef pullup het volgende:
Klinkt niet heel aantrekkelijk die Poolse TV
Deze Mario?quote:
Daar komen de rookworsten vandaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:15 schreef mario390 het volgende:
weet je dat op 31.juli caroline müller 60er hadde de is in osss geborgen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar komen de rookworsten vandaan.
Boogschieten wel.quote:
Capt.Jack is dood.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:35 schreef mario390 het volgende:
morgen in wien cult.beat,east 17,capt.jack,masterboy,loona,
Logischquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
gaat van de ene kant naar de andere kant van de tafel
Dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Al gaat het wel snel, misschien lag daar het probleem
Ja ik heb het vroeger veel gespeeld bij ons in de garage... was niet echt ruim dus kort en snel spelquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
gaat van de ene kant naar de andere kant van de tafel
Zeg dat dan.quote:
Vanaf mijn 3e was mijn jeugd garageloosquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb het vroeger veel gespeeld bij ons in de garage... was niet echt ruim dus kort en snel spel
Hoeveel heb je er nu in de garage staan ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:15 schreef D. het volgende:
[..]
Vanaf mijn 3e was mijn jeugd garageloos
Tenzij je de schaalmodellen meetelt
Jeden tag das Fahrrad im Zellerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:18 schreef mario390 het volgende:
calippo viezlollie limonekomt nu weer onweer elke dag
In april nog wedstrijd gedaan bij dagbestedingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb het vroeger veel gespeeld bij ons in de garage... was niet echt ruim dus kort en snel spel
Und Salami brot mit kartoffelsalat.quote:
Dorschfish und StuNutten. Diavolo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Und Salami brot mit kartoffelsalat.
Rumkuglen.quote:
quote:
Zeg het haar Mario.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
lach niet maar middag had het dorsch gegeven en kartoffelsalad heb ik ook nog
bleiburg spelt bijna in st veit 1.runde vandaagquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nu in de garage staan ?
ik heb alleen een 1:1 model in de 1:1 garagequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nu in de garage staan ?
om 19 uurquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
bleiburg spelt bijna in st veit 1.runde vandaag
dus die past net ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:41 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb alleen een 1:1 model in de 1:1 garage
Had Chufi moeten weten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar nu was like a yo-yo erder all of me , boys komt erst
Hee yooo is niet echt zingen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
de overledene wat als capt.jack opgetreten is heeft niet in studio gezongen
quote:
Kan je van Queen dan ook zeggen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:08 schreef mario390 het volgende:
ja en deswegen is egal wie als captain jack optret nu
Ich wüsstte es wohlquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
lach niet maar middag had het dorsch gegeven en kartoffelsalad heb ik ook nog
ja de zangers hebben bij konzert wel live gezongen en het zijn nur 2-3 gewezenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je van Queen dan ook zeggen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ich wüsstte es wohl
Hoffentlich hat's dir geschmeckt.
Welcome to the club.quote:
Tijdens begeleid werk niet hihi.quote:
Wat een baas.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind die Turkse schutter wel grappig.
Wat is de opdracht?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Tijdens begeleid werk niet hihi.
Ik heb een opdracht van dagbesteding en ga me daar dit weekend op focussen.
Welke?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind die Turkse schutter wel grappig.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Welke?
Ik ken een schutter met pinnenmuts hihi.
Pistoolschutter van ruim 50 jaar, gebruikt geen hulpmiddelen en met een hand in de broekzak wordt hij tweede.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Welke?
Ik ken een schutter met pinnenmuts hihi.
Ga je trouwen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bloemetjes uitprikken voor een huwelijk.
Ah diequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pistoolschutter van ruim 50 jaar, gebruikt geen hulpmiddelen en met een hand in de broekzak wordt hij tweede.
Uitprinten? Karton, stof?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bloemetjes uitprikken voor een huwelijk.
Olee olee ,daar is HC.quote:
Is ook prima,ik zou er knettergek van worden.quote:
Lekker alles om je heen even vergeten.quote:
Jij kan dat ook met je priegelwerk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker alles om je heen even vergeten.
Tnx! 2 weken drenthe. Beetje fietsen, zwemmen, niks doen 😅quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fijne vakantie,nog ergens heen?
Ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook prima,ik zou er knettergek van worden.
Lecker,Zwembad in Diever is leuk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx! 2 weken drenthe. Beetje fietsen, zwemmen, niks doen 😅
ToT zal ook nog wel leuke dingen weten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lecker,Zwembad in Diever is leuk.
Waar is die ouwe Dibbus?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ToT zal ook nog wel leuke dingen weten.
Daar waar hij meestal zit.quote:
Ga ik daar even checken.quote:
Ga jij lekker ergens anders iemand een ban aansmeren.quote:
quote:
Doe ze de groetjes.quote:
Wat een zeikerd ben jij zeg, en een stalker.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
De ironie. Ik ben niet diegene die medische info naar iemand doorgespeeld heeft. Iemand anders hier wel.
En in tegenstelling tot anderen hier, heb ik nog nooit de waarheid verdraaid.
Verder ga ik niet op je in. Laten we het gezellig houden, het zou jammer zijn (en niet voor mij) als mensen echt weten wat er gebeurd is.
Gezellig met jou niet in dit leven.Je weet niks en loopt met de schapen mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
De ironie. Ik ben niet diegene die medische info naar iemand doorgespeeld heeft. Iemand anders hier wel.
Verder ga ik niet op je in. Laten we het gezellig houden, het zou jammer zijn (en niet voor mij) als mensen echt weten wat er gebeurd is.
Een stalker? Ik kom hier al vaker, en ik ben niet diegene die uitlok nu, hequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een zeikerd ben jij zeg, en een stalker.
Ik moet happen.En dan vakantie,Scoren bij zijn dinnetjes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een zeikerd ben jij zeg, en een stalker.
Tuurlijk, knulletje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gezellig met jou niet in dit leven.Je weet niks en loopt met de schapen mee.
Het is goed met je.quote:
Happen? Wie begon er? Jij probeert mij te laten happen, dat jouw standaard tactiek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet happen.En dan vakantie,Scoren bij zijn dinnetjes.
opbokken, niet ook dit gezeik hier. geen zin in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik begon niet he. Ik kom hier wel vaker, en als iemand daar moeite mee heeft, dan moet diegene bij zichzelf te raden gaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
opbokken, niet ook dit gezeik hier. geen zin in.
negeer elkaar dan als je niet normaal kan doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik begon niet he. Ik kom hier wel vaker, en als iemand daar moeite mee heeft, dan moet diegene bij zichzelf te raden gaan.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
negeer elkaar dan als je niet normaal kan doen.
Ik zei 'fijn' waarna ik ineens van onzin beschuldigd word (en diegene dropte dus een bommetje, niet ik). Ik vind dat ik mezelf daar tegen mag verdedigen, maar ik stop al.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
negeer elkaar dan als je niet normaal kan doen.
jij dropt hier vanuit niets een bommetje, een oud bommetje.
Hiierblijven jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |