Nee hoor,dat gezonde spul toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat je er een verkeerd beeld van hebt
Done.quote:
ja dezequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,dat gezonde spul toch?
Staat er ook bij.quote:
Eerst wat fietsen doorsmeren?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:54 schreef pullup het volgende:
Vandaag en van het weekeinde ga ik nog lekker heel veel sport kijken en dan volgende week weer eens voorzichtig wat aan de slag qua voorbereidingen voor volgend jaar
Oa jaquote:
De race of het interview?quote:
Beide.quote:
Ah ja Dionne die heb ik gisteren idd gezienquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ja Dionne die heb ik gisteren idd gezien
Goedemorgen Saar.quote:
Alles nog heel?quote:
Ja das idd wildwater varen in extremisquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dat kanovaren was wel spectaculair.
Deed me denken aan de afvaart van de Lesse maar veel wilder denk ik.
Ik had het denk ik niet gedaan met die nekquote:
Misschien heeft ie een andere dagindelingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:29 schreef Shii het volgende:
Zo er zit nu al iemand met een dranklucht om zich heen in de trein.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:29 schreef Shii het volgende:
Had ik ook eens. Zat innerlijk te jeweetwellen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:29 schreef Shii het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:29 schreef Shii het volgende:
Helaas, luister eigenlijk nooit naar podcastsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
heeft iemand tips voor leuke podcasts, wel een beetje leuke, positieve, dus geen misdaad ofzo.
Heb ik wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
heeft iemand tips voor leuke podcasts, wel een beetje leuke, positieve, dus geen misdaad ofzo.
Ja dat is leukquote:
Ik heb deze nog op mijn ‘to do” lijstje staanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
C.?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat mijn zusje ook meedoet?
Deze gaat gewoon winnenquote:
Leek idd nergens opquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waar hebben we naar gekeken?
wie is dat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:38 schreef pullup het volgende:
En Jelle Snippe kan ook beter een andere hobby zoeken
Die judogast die vrolijk heen en weer gesmeten werd netquote:
Ik vind dat echt leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:42 schreef chufi het volgende:
3x3 basketbal is wel aardig ... doet me denken aan vroeger achter in de tuin met ons basketbalbasket en een half veldje.. 1x1 , 2x2
ze komen wel weer langszij edit toch nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:48 schreef pullup het volgende:
Met die lullige lichtblauwe broekies van ze
Nee ze hadden nog meer lopen knoeienquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ze komen wel weer langszij edit toch niet
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ruben Tijl Ruben,
Aaf en Lies lossen het wel weer op,
Marc Marie en isa vinden iets,
thanks, ik ga even kijken of dat me iets lijktquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb deze nog op mijn ‘to do” lijstje staan
https://robstenders.nl/podcast/11/index
nee dat laat ik even los, ik heb momenteel behoefte aan ontbijt.quote:
hoi, je. bent dus nog niet leeg.quote:
pics van je zusjequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat mijn zusje ook meedoet?
dank u, ga ik ook even kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:01 schreef StevenHyde het volgende:
Luister zelf alleen misdaad,voetbal en wielren podcast. Maar mijn vrouw luistert de Stijn, tobi, jeppe podcast die wekelijks uitkomt. Misschien is dat wat. Klinkt iig wel vrolijk :als ik een stukje meeluister
Ja!!quote:
Maar dat was pas nadat ie ook nog 40 km heeft gefietst en 10km heeft hardgelopen.. ik zag het iddquote:
Ja dat zal er meer mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was pas nadat ie ook nog 40 km heeft gefietst en 10km heeft hardgelopen.. ik zag het idd
Ja dat zie je wel vaker ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat zal er meer mee te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |