SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
70 vermoed ik niet en 101 sowieso niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:03 schreef crv het volgende:
Vandaag volgens mijn inschatting volgende antwoorden:
65 [ Atletiek ] Hoeveel gouden medailles wint Spanje bij het snelwandelen? (Inclusief gemengde estafette)
70 [ Zeilen ] Wint iemand tijdens dit zeiltoernooi goud die in de medal race 9e of 10e wordt?
101 [ Worstelen ] Wordt er een worstelfinale in het Grieks-Romeins worstelen gewonnen met minimaal 6 punten verschil?
107 [ Waterpolo ] Halen alle groepswinnaars bij de dames en heren de halve finale?
115 [ Skateboarden ] Haalt de winnaar bij het onderdeel Park minimaal een score van 91?
116 [ Sportklimmen ] Is het goud bij het dames speedklimmen voor Indonesië, Polen of een ander land?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
101 is inderdaad morgenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
70 vermoed ik niet en 101 sowieso niet.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:48 schreef crv het volgende:
[..]
ik tel voor mezelf 28 punten
Reken je bij de gecancelde vragen voor iedereen een punt og geen punt
Score naar mijn inschattingBij Bastiefcg heb je een hoofdletterissueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vragen waar bij hem een puntenverschil is weggehaald en dan kom ik op de volgende vragen die fout zijn in 1 vd 2 sheets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Bastiefcg heb je een hoofdletterissue
Ik heb vragen waar bij hem een puntenverschil is weggehaald en dan kom ik op de volgende vragen die fout zijn in 1 vd 2 sheets:thxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is het antwoord op vraag 20? die heb ik gemist. dacht dat het boksen nog niet afgelopen wasThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:33 schreef crv het volgende:
[..]
thx
wat is het antwoord op vraag 20? die heb ik gemist. dacht dat het boksen nog niet afgelopen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit 121 Gouden> Ja
[ Bericht 5% gewijzigd door amsoor op 07-08-2024 16:48:53 ]geen goud zonder schuim
121 is Ja/Nee --> Ja dus in jouw gevalquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:11 schreef amsoor het volgende:
118 Nee
119 Nee
120 Nee
121 Gouden
122 Nee
123 1
124 Ja
125 Nee
Ah, ik las het als kiezen tussen een gouden of zilveren medaillequote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:18 schreef crv het volgende:
[..]
121 is Ja/Nee --> Ja dus in jouw geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
[ Bericht 2% gewijzigd door DeLuna op 07-08-2024 22:08:22 ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ik ben een beetje het India van dit forum, heel veel potentie maar het komt er niet uitquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:wimderon 46
heywoodu 43
SnertMetChoco 42
@:Pino112 42
Timmeehh 41
@:Riofan83 40
Sherlock_holmes 38
Mexicanobakker 38
@:TimH 37
@:Starflyer 37
Bastiefcg 36
Snakehead85 35