SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Speciaal voor 4ebebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je bent zelf een ttquote:
Ik ben er zelf ook blij meequote:
\o/quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zouden we zonder Modie moeten
quote:
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ben vervelend
Ik hou al op
Ik nietquote:
Al mijn collegaequote:
Nee, maar wel bijna.quote:
Dus nu hou jij de toko draaiende ?quote:
Is hier een Excel van ?quote:
Ja, laatste paar dagen is het echt belachelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus nu hou jij de toko draaiende ?
Rhodosquote:
Het bos is op?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Rhodos
Gelukkig maar 40 graden daar.
Cremeren moet weer leuk worden!
Oh jezus wat warm.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Rhodos
Gelukkig maar 40 graden daar.
Cremeren moet weer leuk worden!
Fight the urgequote:
minimaal 8.7quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
NS wil trein 8.7% duurder. Het wordt echt elitevervoer
Lolquote:
Oh ik zie nu dat 32 de max is komende week. Maar volgens mij klopt dat werkelijk nooit en kan je er zo nog wat graden bij optellen.quote:
veel te koudquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:54 schreef bitterbal het volgende:
In het uiterste oosten valt vanavond soms nog wat regen. Elders is het droog en komen opklaringen voor. Komende nacht wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af. Bij weinig wind kan zich met name in het zuiden mist en nevel vormen. Regionaal is er kans op dichte mist. De minima liggen tussen 12 en 17 graden. Morgen is het zonnig en droog. Gedurende de dag ontstaan enkele stapelwolken. Het kwik loopt op naar 24 tot 26 graden.
Oh ja, ik heb ergens nog een abonnementquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
Ik had dat gisteren gedaan en toen had ik de hele weg naar werk, honger.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
Morgen met een flesje wiwij naar het VoPaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:54 schreef bitterbal het volgende:
In het uiterste oosten valt vanavond soms nog wat regen. Elders is het droog en komen opklaringen voor. Komende nacht wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af. Bij weinig wind kan zich met name in het zuiden mist en nevel vormen. Regionaal is er kans op dichte mist. De minima liggen tussen 12 en 17 graden. Morgen is het zonnig en droog. Gedurende de dag ontstaan enkele stapelwolken. Het kwik loopt op naar 24 tot 26 graden.
Man man man.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ik ga een pantosti maken
als ze het maar laten. ik ben juist zo blij met mijn vakanties in mei september en decemberquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:55 schreef Haags het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat wij gaan meemaken dat de vakanties gaan verschuiven vanwege de hitte in de zomers. Geef het een paar jaar en scholen gaan zich ook aanpassen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Man man man.
Koop toch een tosti ijzer
Ja snap ik, lang leve het op vakantie gaan buiten het hoogseizoen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze het maar laten. ik ben juist zo blij met mijn vakanties in mei september en december
Grill tosties zijn veel beter dan pan tostiesquote:
niet te veel kleine kinderen, weer is niet te warm maar net te doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja snap ik, lang leve het op vakantie gaan buiten het hoogseizoen.
Ga je in december ook op vakantie?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze het maar laten. ik ben juist zo blij met mijn vakanties in mei september en december
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet te veel kleine kinderen, weer is niet te warm maar net te doen.
en goedkoper
Ik twijfel nog tussen november en decemberquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga je in december ook op vakantie?
heb ik tot 2011 wel gedaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga je in december ook op vakantie?
Daar hebben ze ook wel heerlijke zomers hoor qua temperaturen. Alhoewel je ook van 30+ ineens naar 12 graden kan daar uit het niets.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Aantal Nederlanders in Noorwegen is best groot, Na Noren zo ongeveer kenteken nummer 2,veel meer Nederlanders dan bv Duitsers
Gezonder, niet lekkerderquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Grill tosties zijn veel beter dan pan tosties
Ieder zn smaak. Maar op dit punt gaan we het niet eens wordenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gezonder, niet lekkerder
Afkloppen, 2.5 week heerlijk weer gehadquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook wel heerlijke zomers hoor qua temperaturen. Alhoewel je ook van 30+ ineens naar 12 graden kan daar uit het niets.
Lekker man. Waar zat je?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Afkloppen, 2.5 week heerlijk weer gehad
Ik zou beginnen op je slaapkamer, daar houden ze zich meestal schuilquote:
doesnie gapen, nu gaap ik ookquote:
5 verschillende locaties, huisjes, campings, hotels, begonnen in Oslo. Vanochtend weer met de ferry aangekomen in Kiel en naar Sweet Lake teruggeredenquote:
Ik heb hier geen slaapkamerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou beginnen op je slaapkamer, daar houden ze zich meestal schuil
ik heb keusquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou beginnen op je slaapkamer, daar houden ze zich meestal schuil
Waar ben je?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier geen slaapkamer
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier geen slaapkamer
Niet thuis blijkbaarquote:
Gewoon thuis, maar ik heb maar 1 kamer (los van de badkamer). Dus woon en slaapkamer is 1..quote:
Lijkt me vreselijk:@quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:12 schreef Nizno het volgende:
1kamer appartement?
woonkamer keuken en slaapkamer in dezelfde ruimte?
Dan heb je toch alsnog een slaapkamerdeel, hoop ikquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:12 schreef Nizno het volgende:
1kamer appartement?
woonkamer keuken en slaapkamer in dezelfde ruimte?
als ik uit moet gaan van mn hotels die zoiets hadden: nopequote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan heb je toch alsnog een slaapkamerdeel, hoop ik
hadden in deventer de slaapkamer los, maar ook alles gelijkvloers. slaapkamer, badkamer met toilet er bij, en dan woonkamer en keuken in 1 ruimte.quote:
Voor een paar dagen vakantie vind ik het prima, maar koken en slapen in dezelfde ruimte vind ik toch niet ideaalquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk best prima wonen.
heb je een opklapbed in de woonkamer of is het wel een soort van gescheiden?quote:
Gelijkvloers zou ik niks op tegen hebbenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hadden in deventer de slaapkamer los, maar ook alles gelijkvloers. slaapkamer, badkamer met toilet er bij, en dan woonkamer en keuken in 1 ruimte.
dat vond ik al niet ideaal
De 95 was hier 1,92 ofzo?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:15 schreef Koen66 het volgende:
Ik lette ff niet op en tankte in Duitsland bij de Shell aan de snelweg voor Eur 2.27 per liter. Sinds wanneer zijn die prijzen zo hoog
Nee, geen scheiding. Ik heb het wel zo ingedeeld, dat ik weinig afleiding heb vanuit bed. Ik kan vandaar uit iig geen TV kijkenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je een opklapbed in de woonkamer of is het wel een soort van gescheiden?
Ideaal is anders, maar ik woonde altijd erg fijn in m'n studiootje. Zat wel een dun wandje tussen bed en de woonkamer, dat was wel fijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor een paar dagen vakantie vind ik het prima, maar koken en slapen in dezelfde ruimte vind ik toch niet ideaal
op zich niet, maar dan wil ik eigenlijk wel de keuken af kunnen sluiten van de woonkamerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelijkvloers zou ik niks op tegen hebben
je hebt zelf een soort scheiding gemaakt dus. das nog wel een voordeel... als je overdag op de bank zit wat in de nacht de plek van je bed is zou ik helemaal drama vindenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, geen scheiding. Ik heb het wel zo ingedeeld, dat ik weinig afleiding heb vanuit bed. Ik kan vandaar uit iig geen TV kijken
Dat was in mn eerste huisje ook 1 ruimte, dat vond ik op zich prima.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
op zich niet, maar dan wil ik eigenlijk wel de keuken af kunnen sluiten van de woonkamer
Oh nee dat niet, ja het is wel een paar meter na de afslag van de snelweg maar niet direct aan de snelwegquote:
ik vind het prettig om de deur dicht te kunnen doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat was in mn eerste huisje ook 1 ruimte, dat vond ik op zich prima.
Slaapkamer was wel een andere etage
Nee, ik heb hier niet eens ruimte voor een extra bank. Wel een fijne faitteul van waaruit ik TV kijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt zelf een soort scheiding gemaakt dus. das nog wel een voordeel... als je overdag op de bank zit wat in de nacht de plek van je bed is zou ik helemaal drama vinden
Ik doe de deur dichtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het prettig om de deur dicht te kunnen doen.
Ze is zelf zeker een halve vent?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Die Italiaanse vrouwelijke bokser "ik laat me niet kapot slaan door een kerel"
zij heeft zelf geen uitspraak gedaan over het geslacht van de tegenstandsterquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Die Italiaanse vrouwelijke bokser "ik laat me niet kapot slaan door een kerel"
quote:Dit had de wedstrijd van mijn leven moeten zijn, maar ik moest mijn leven zien te redden. Ik ben niet bang om klappen te incasseren, maar deze keer moest ik een einde aan de wedstrijd maken", zei Carini, die zelf tegenover La Gazzetta dello Sport niet wilde oordelen over de deelname van Khelif. ,,Ik heb niets tegen mijn tegenstander en wil niet oordelen.”
Het IOC heeft inmiddels op de kwestie gereageerd en neemt het op voor Khelif en Lin. ‘Ieder persoon heeft het recht om sport uit te oefenen zonder gediscrimineerd te worden’, schrijft de organisatie in een online statement. ‘We hebben misleidende informatie gezien over twee vrouwelijke atleten die jaren aan internationale bokscompetities deelnamen in de vrouwencategorie, ook op de Olympische Spelen van Tokio 2020.’
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe de deur dicht
Straten lijken te huilen
Wolken lijken te vluchten
Ik stap de bus in
Mensen lijken te kijken
nee,maar tussen de zinnen door oordeelt ze welquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij heeft zelf geen uitspraak gedaan over het geslacht van de tegenstandster
[..]
maar de uitspraak van US is dus geen letterlijke quotequote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
nee,maar tussen de zinnen door oordeelt ze wel
quote:
Klopt maar is gewoon een kerel tegen een vrouw en die vrouw durft verder niets te zeggen dus zeg ik het maar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar de uitspraak van US is dus geen letterlijke quote
ik wou dat ik een airco had draaienquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
ik ga ook een verdieping hoger... daar heeft de airco lekker verkoeld dus kan lekker diep onder de dekens
Deadpool?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik morgen weer eens naar de film gaan
Gewoon op een christelijk tijdstip gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil wel maar heb geen zin in tuig in de zaal. Al is hij wel 16+ hč?
Zo laat draait ie nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon op een christelijk tijdstip gaan
BEDENK GOED, WAT JE MET JE LAATSTE ETTO DOET!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
boe boe
bla bla
dimmydimmyvla
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
BEDENK GOED, WAT JE MET JE LAATSTE ETTO DOET!
Oplichterijquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
Pitloze druiven nom nom nom
*neemt druif*
Pitje
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
*neemt druif*
Pitje
Zelden zo’n bullshit gelezen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij heeft zelf geen uitspraak gedaan over het geslacht van de tegenstandster
[..]
Wat is uw mening in deze?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelden zo’n bullshit gelezen.
Jack van Gelder ook:quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:04 schreef Koen66 het volgende:
Ah ook JK vindt er iets van
https://www.ad.nl/olympis(...)informatie~a20ae665/
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
*neemt druif*
Pitje
Gaat het regenen dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:05 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het tijd is om de bloemetjes buiten te zetten?
Het is best wel een goedemorgen.quote:
Vast wel ergens.quote:
Omdat je ons mistequote:
Hey mscholquote:
Morguhquote:
De buitenbloemen staan daar al en de binnenbloemen blijven gewoon binnen hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:05 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het tijd is om de bloemetjes buiten te zetten?
Morguhquote:
Je bent in ieder geval goed wakker, gezien dit antwoordquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De buitenbloemen staan daar al en de binnenbloemen blijven gewoon binnen hoor.
Toch gewoon buiten zetten, je weet nooit wat er dan gebeurdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De buitenbloemen staan daar al en de binnenbloemen blijven gewoon binnen hoor.
Code geel.quote:
Het is weer voorbij die mooie zomer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:35 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n app is vandaag de laatste zonnige dag voorlopig. Verder alleen bewolkt.
Sneeuw in je UI.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:35 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n app is vandaag de laatste zonnige dag voorlopig. Verder alleen bewolkt.
Ik zat nog te wachten tot hij begon.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is weer voorbij die mooie zomer.
Herfstquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij was bezig toen ik op vakantie was. Maar nu ik weer terug ben, is ie voorbij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat nog te wachten tot hij begon.
quote:
Gaan we allemaal aan de schijterij?quote:
Heb je in de Seine gezwommen?quote:
O zijn de berichten weer aangepast, je kan het pas op de dag zelf bekijken en dan klopt het niet nog niet altijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:35 schreef CherryLips het volgende:
hier was het de hele dag droog gisteren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zijn de berichten weer aangepast, je kan het pas op de dag zelf bekijken en dan klopt het niet nog niet altijd
Gisteren zou hier droogblijven Het heeft de hele middag geregend
js maar bedoel of het een artificial intelligence foto is. Denk van welquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,Shoesi op Reddit.
[ afbeelding ]
Hoe verschillende het soms ook is he in het landquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier was het de hele dag droog gisteren.
Geen druppel gezien gisterquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zijn de berichten weer aangepast, je kan het pas op de dag zelf bekijken en dan klopt het niet nog niet altijd
Gisteren zou hier droogblijven Het heeft de hele middag geregend
#teamzomerquote:
Jij ook al niet. Las elders op Fok! In Limburg ook regen, of was dat eergisteren weet het al niet eens meerquote:
Gister was je nog #teamherfstquote:
het heeft gisteren zowat de hele dag geregendquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook al niet. Las elders op Fok! In Limburg ook regen, of was dat eergisteren weet het al niet eens meer
nee ik ben #teamwinterquote:
Is ook bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik ben #teamwinter
maar over gisteren ben ik #teamzomer want geen regen gehad
Ik heb nog de plantjes buiten water gegeven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:18 schreef CherryLips het volgende:
Het was hier heerlijk weer gister. Niet te warm en wat bewolkt.
quote:Vietnamese doctors removed a live 2-foot-long eel from a man’s abdomen — that had chewed through his intestines after he shoved it up his anus.
The nauseating discovery was made when a 31-year-old Indian national was admitted to Viet Duc Hospital in Hanoi on July 27 with excruciating abdominal pain, according to Vietnam News.
Doctors learned that the adventurous patient had slipped the phallic fish up his backside earlier in the day — and it tried to escape.
“The eel had bitten through the patient’s rectum and colon to escape into the abdominal cavity,” said Le Nhat Huy, vice director of the Department of Colorectal and Perineal Surgery.
lolquote:Doctors attempted to remove the foreign object through the man’s anus — but they discovered a large lime that he had also inserted blocking the way.
gelukkig #teamwinterquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking Indiers man
Gewoon daar blijven dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:18 schreef Ama het volgende:
Zin in de BBQ vandaag. Jammer dat ik twee keer op en neer moet fietsen naar de branderij vandaag.
meer stapjes meer hapjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon daar blijven dan.
@:4everblackeyed is het eens met deze oplossing
quote:De vader van Barbara Matic, een Kroatische judoka die goud veroverde op de Olympische Spelen, is gearresteerd op verdenking van grensoverschrijdend gedrag. Dat meldt de Franse krant Le Parisien. Hij zou na een van haar gewonnen duels een vrijwilligster ‘in volle euforie’ op de mond gekust hebben.
Een jonge vrouw die alles zag gebeuren, bevestigde bij de politie het verhaal van de vrijwilligster. ,,Ze probeerde hem nog weg te duwen, maar toch wist hij haar te kussen. Het slachtoffer trok bleek weg en bleef verbijsterd achter”, luidde haar verklaring.
De vader van Matic werd donderdagochtend uitgenodigd voor een verhoor. Daarbij werd hij meteen gearresteerd. ,,Seksueel en gendergerelateerd geweld nemen we zeer ernstig tijdens deze Spelen”, aldus de openbaar aanklager. ,,Als het om leden van delegaties gaat, wordt er snel actie ondernomen. Anders bestaat het risico dat ze plots naar huis terugkeren.”
Dan hadden we hier geluk hier pas vanaf een uurtje of 14 uurquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het heeft gisteren zowat de hele dag geregend
Ben je op vakantie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb nog de plantjes buiten water gegeven.
Ook even naar eigen huis gefietst om de aardbeien plantjes van water te voorzien
Die laatste zin...quote:
ja, bij mijn ouders...quote:
terecht toch? er is geen reden dat ze blijven nadat de deelnemer is uitgeschakeldquote:
A gezellig. Lekker verwend wordenquote:
zij zijn op vakantiequote:
Compleet logisch.quote:
Nee want verveel ik mij want er is niet zoveel te doen op de vrijdag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon daar blijven dan.
@:4everblackeyed is het eens met deze oplossing
Wat heeft deze gast met de rest van de spelen te maken? Toch alleen maar goed dat ze hun vrijwilligers beschermen?quote:
quote:
Jawel maar gewoon alles in het algemeen bedoel ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat heeft deze gast met de rest van de spelen te maken? Toch alleen maar goed dat ze hun vrijwilligers beschermen?
Dan nog vind ik dit een rare om eruit te pikken, er zijn een shitload aan mensen bij elkaar gepropt, dus dát er over wat grenzen gegaan wordt, is alleen maar logisch. En dus goed dat ze er snel op reageren en het niet wegstoppen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel maar gewoon alles in het algemeen bedoel ik.
Dat is ook wel waar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dit een rare om eruit te pikken, er zijn een shitload aan mensen bij elkaar gepropt, dus dát er over wat grenzen gegaan wordt, is alleen maar logisch. En dus goed dat ze er snel op reageren en het niet wegstoppen.
zoals ze op het laatst inzoomen op de keel vermoed ik dat ze een adamsappel zoeken...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af.
Ik zag geen adamsappel, dus het is een vrouw.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoals ze op het laatst inzoomen op de keel vermoed ik dat ze een adamsappel zoeken...
kortom spijkers en laag water net als die tweet van Los
Bizarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:57 schreef Nizno het volgende:
zoals ze op het laatst inzoomen op de keel vermoed ik dat ze een adamsappel zoeken...
Oh, ja, gecombineerd met het inzoomen op het kruis is dat wel aannemelijk ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
kortom spijkers en laag water net als die tweet van Los
Ze zoomen in op adamsappel en haar kruis.Knettergek.quote:
Dat is ook het punt van die tweet. Eerste reactie is een filmpje met uitleg dat hij niks kon vinden bla bla. Dus aandacht zoeken met headlines voor reclame.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag geen adamsappel, dus het is een vrouw.
Of eigenlijk toen je nog iets van vaardigheden nodig had om het internet te gebruiken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:01 schreef Nizno het volgende:
eigenlijk waren we beter af zonder internet. hadden die wappies alleen de mogelijkheid om op het dorpsplein te gaan roeptoeteren
Neeeeeh,ik ben gek op wappies.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:01 schreef Nizno het volgende:
eigenlijk waren we beter af zonder internet. hadden die wappies alleen de mogelijkheid om op het dorpsplein te gaan roeptoeteren
Maar hou dat alsjeblieft elders.quote:
hoe hadden wij dan met elkaar moeten pratenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:01 schreef Nizno het volgende:
Snap het,zal me inhouden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hou dat alsjeblieft elders.
Duivenpostquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe hadden wij dan met elkaar moeten praten
Rooksignalen.quote:
Vrouwen zijn van nature underdogknuffelaars, meer criteria zijn er vaak niet voor een standpunt, dit is niet best voor ons als diersoort.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Vo
[..]
Vind jij het goed dat een man wint in het vrouwenboksen dan als feminist?
En dat heeft stemrechtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn van nature underdogknuffelaars, meer criteria zijn er vaak niet voor een standpunt, dit is niet best voor ons als diersoort.
Mooi, hoog tijd dat we uitsterven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn van nature underdogknuffelaars, meer criteria zijn er vaak niet voor een standpunt, dit is niet best voor ons als diersoort.
Ik ga er van uit dat lui die hier al jaren mee bezig zijn, wel een beetje een idee hebben wat ze roepen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Vo
[..]
Vind jij het goed dat een man wint in het vrouwenboksen dan als feminist?
In de meeste competities mogen mannen niet meedoen bij de vrouwen (goh) het IOS heeft dit heel laat nog toegestaan. Met risico van dien bij de echte vrouwen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat lui die hier al jaren mee bezig zijn, wel een beetje een idee hebben wat ze roepen.
https://olympics.com/ioc/(...)g-unit-ioc-statement
En dit is niet nieuw he, er ligt nu alleen een vergrootglas op.
Lol, en wat valt er dan nog binnen "natuurlijk" voordeel en wat niet? Of moeten we de basketballers van 2.20m ook maar gaan uitsluiten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de meeste competities mogen mannen niet meedoen bij de vrouwen (goh) het IOS heeft dit heel laat nog toegestaan. Met risico van dien bij de echte vrouwen.
een man zijn ipv een vrouw zijn lijkt me een makkelijke statement.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, en wat valt er dan nog binnen "natuurlijk" voordeel en wat niet? Of moeten we de basketballers van 2.20m ook maar gaan uitsluiten?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Een
[..]
een man zijn ipv een vrouw zijn lijkt me een makkelijke statement.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze zijn getest en binnen bepaalde marges gebleken. Iedereen die meedoet, gaat daarmee akkoord.
Dat is niet waar, alleen dezelfde gewichtscategorie telt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze zijn getest en binnen bepaalde marges gebleken. Iedereen die meedoet, gaat daarmee akkoord.
De Aarde is ongeveer 4,5 miljard jaar oud en vrouwen hebben pas 100 jaar stemrecht, dat heeft een reden uiteraard.quote:
Wat bazel je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is niet waar, alleen dezelfde gewichtscategorie telt.
Wij laatst een keer een vleermuisquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
die hadden we gisteren op de zaak..
letterlijk een duif in het pand
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Evidence
https://www.skysports.com(...)lowed%20to%20compete.
quote:According to the IBA minutes available on their website, this decision was initially taken solely by the IBA Secretary General and CEO. The IBA Board only ratified it afterwards and only subsequently requested that a procedure to follow in similar cases in the future be established and reflected in the IBA Regulations. The minutes also say that the IBA should “establish a clear procedure on gender testing”.
Awwquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij laatst een keer een vleermuis
Nah, is de moeite niet.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
feest..quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
feest..
onze duif is letterlijk door de voordeur naar buiten gewandeld via kantoor
(was ook geringt en was best tam)
Het is duidelijk een man in vrouwen boksen.quote:
afgezien van erg komisch ook erg prettig dat je niet een vogel in een klein kantoor hebt dat zich ongeveer doodvliegt tegen de ramen ofzoquote:
O lekker, van alle gemakken voorzienquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij zijn op vakantie
ik pas op hun huis
en airco
en bubbelbad
Och, moeten wij arme, zwakke vrouwtjes beschermd worden?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is duidelijk een man in vrouwen boksen.
Dat jij dat toejuicht is een klap in het gezicht van vrouwensporten. Maar dat tij draait nog wel voordat vrouwen dat doorhebben.
quote:The IBA was stripped of its status as the global governing body for boxing by the IOC in June last year because it failed to complete reforms on governance, finance and ethical issues.
Krijg je van die malle vetvlekken van, zo'n panische vogel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
afgezien van erg komisch ook erg prettig dat je niet een vogel in een klein kantoor hebt dat zich ongeveer doodvliegt tegen de ramen ofzo
Zet een kikker een blonde pruik op en het beestje mag meedoen aan vrouwengevechtjes op de Olympische Spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is duidelijk een man in vrouwen boksen.
Dat jij dat toejuicht is een klap in het gezicht van vrouwensporten. Maar dat tij draait nog wel voordat vrouwen dat doorhebben.
Jullie vrouwen kunnen weer eens niet goed voor jezelf opkomen. Mannen winnen schoonheidscompetities, vrouwen zwemmen en boksen en het blijft stil.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, moeten wij arme, zwakke vrouwtjes beschermd worden?
Over die IBA die die twee uitsloot, uit je eigen linkje:
[..]
Hehehe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weleens dat er bijen of strontvliegen naar binnen vliegen, een rondje doen en dan weer naar buiten vliegen
[ afbeelding ]
niet naar binnenvliegen zou gewoon nog beter zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijg je van die malle vetvlekken van, zo'n panische vogel.![]()
Nee, alleen maar beter als zo'n beestje een beetje relaxed weer naar buiten komt.
Zoeken ze poep, maar kunnen het niet vinden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weleens dat er bijen of strontvliegen naar binnen vliegen, een rondje doen en dan weer naar buiten vliegen
[ afbeelding ]
Dan heb je het wel erg bont gemaakt, als strontvliegen eruit naaien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst wel een hommel die onder m'n bank vloog (waarom) en die kwam er niet meer onderuit voor zover ik heb gezienquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe.
Wel beter dan dat ze daarna tegen het raam NAAST de opening blijven vliegen, dat je de hele tijd *pok pok* hoort. En zo schoon zijn m'n ramen meestal niet.
Och, idiootje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst wel een hommel die onder m'n bank vloog (waarom) en die kwam er niet meer onderuit voor zover ik heb gezien
Wij mannen winnen alles, we zijn zelfs veel betere vrouwen dan de vrouwtjes zelf, dat lijkt me inmiddels wel bewezen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie vrouwen kunnen weer eens niet goed voor jezelf opkomen. Mannen winnen schoonheidscompetities, vrouwen zwemmen en boksen en het blijft stil.
Het woord 'vrouw' wordt uitgeroeidquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij mannen winnen alles, we zijn zelfs veel betere vrouwen dan de vrouwtjes zelf, dat lijkt me inmiddels wel bewezen.
Hier blijven ze meestal plakken tot ik erop ga meppen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
O en dan loop ik hem te quotenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Je kan stoppen hoor, US, je staat geblokkeerd.
Liever niet, ze zijn zo grootquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hier blijven ze meestal plakken tot ik erop ga meppen.
Pehehehe.quote:
Dat ben ik al voor ze naar binnen komenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ze vliegen buzzend rond tot ik geīrriteerd ben.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit inssectje ving ik gisteren op de pokertafel.
Wat is het een minikrabje ofzo?
[ afbeelding ]
Die smaken nog best wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit inssectje ving ik gisteren op de pokertafel.
Wat is het een minikrabje ofzo?
[ afbeelding ]
Ze sneaken zomaar binnen langs elk spleetje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ben ik al voor ze naar binnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |