SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Speciaal voor 4ebebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je bent zelf een ttquote:
Ik ben er zelf ook blij meequote:
\o/quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zouden we zonder Modie moeten
quote:
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ben vervelend
Ik hou al op
Ik nietquote:
Al mijn collegaequote:
Nee, maar wel bijna.quote:
Dus nu hou jij de toko draaiende ?quote:
Is hier een Excel van ?quote:
Ja, laatste paar dagen is het echt belachelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus nu hou jij de toko draaiende ?
Rhodosquote:
Het bos is op?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Rhodos
Gelukkig maar 40 graden daar.
Cremeren moet weer leuk worden!
Oh jezus wat warm.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Rhodos
Gelukkig maar 40 graden daar.
Cremeren moet weer leuk worden!
Fight the urgequote:
minimaal 8.7quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
NS wil trein 8.7% duurder. Het wordt echt elitevervoer
Lolquote:
Oh ik zie nu dat 32 de max is komende week. Maar volgens mij klopt dat werkelijk nooit en kan je er zo nog wat graden bij optellen.quote:
veel te koudquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:54 schreef bitterbal het volgende:
In het uiterste oosten valt vanavond soms nog wat regen. Elders is het droog en komen opklaringen voor. Komende nacht wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af. Bij weinig wind kan zich met name in het zuiden mist en nevel vormen. Regionaal is er kans op dichte mist. De minima liggen tussen 12 en 17 graden. Morgen is het zonnig en droog. Gedurende de dag ontstaan enkele stapelwolken. Het kwik loopt op naar 24 tot 26 graden.
Oh ja, ik heb ergens nog een abonnementquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
Ik had dat gisteren gedaan en toen had ik de hele weg naar werk, honger.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
Morgen met een flesje wiwij naar het VoPaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:54 schreef bitterbal het volgende:
In het uiterste oosten valt vanavond soms nog wat regen. Elders is het droog en komen opklaringen voor. Komende nacht wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af. Bij weinig wind kan zich met name in het zuiden mist en nevel vormen. Regionaal is er kans op dichte mist. De minima liggen tussen 12 en 17 graden. Morgen is het zonnig en droog. Gedurende de dag ontstaan enkele stapelwolken. Het kwik loopt op naar 24 tot 26 graden.
Man man man.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ik ga een pantosti maken
als ze het maar laten. ik ben juist zo blij met mijn vakanties in mei september en decemberquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:55 schreef Haags het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat wij gaan meemaken dat de vakanties gaan verschuiven vanwege de hitte in de zomers. Geef het een paar jaar en scholen gaan zich ook aanpassen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Man man man.
Koop toch een tosti ijzer
Ja snap ik, lang leve het op vakantie gaan buiten het hoogseizoen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze het maar laten. ik ben juist zo blij met mijn vakanties in mei september en december
Grill tosties zijn veel beter dan pan tostiesquote:
niet te veel kleine kinderen, weer is niet te warm maar net te doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja snap ik, lang leve het op vakantie gaan buiten het hoogseizoen.
Ga je in december ook op vakantie?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze het maar laten. ik ben juist zo blij met mijn vakanties in mei september en december
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet te veel kleine kinderen, weer is niet te warm maar net te doen.
en goedkoper
Ik twijfel nog tussen november en decemberquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga je in december ook op vakantie?
heb ik tot 2011 wel gedaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga je in december ook op vakantie?
Daar hebben ze ook wel heerlijke zomers hoor qua temperaturen. Alhoewel je ook van 30+ ineens naar 12 graden kan daar uit het niets.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Aantal Nederlanders in Noorwegen is best groot, Na Noren zo ongeveer kenteken nummer 2,veel meer Nederlanders dan bv Duitsers
Gezonder, niet lekkerderquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Grill tosties zijn veel beter dan pan tosties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |