mee eensquote:
Zodra ze videoanalyse als input kunnen gebruiken krijg je AI commentatoren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
is er nou echt geen nieuw talent in media land die wedstrijden kan becommentateren
dit is toch gewoon toch shit de komende 10 jaar nog
wowquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ik begin nu gek te worden van Sierd en z'n grapjes over die naam
Hou gewoon je bek dikke dwaas
KOEKOEKquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:07 schreef GGMM het volgende:
We krijgen hier ook AI mods.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zodra ze videoanalyse als input kunnen gebruiken krijg je AI commentatoren.
sowquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:07 schreef GGMM het volgende:
Je kan ook iets van Kasteelbier rouge kopen. Dat is meer een vrouwenbier.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:08 schreef Paul het volgende:
Ik had die skuumkoppe voor Wilma gekocht (.)
DOE NORMAALquote:
Zag laatst bij Jong PSV tegen Jong Ajax een leuke buitenspeler rondt lopen bij jong ajax, fabinski of zo iets.. die is een paar klasse beter dan die forbsquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Godts is een prima aanvaller, eindelijk wat diepgang en acties.
Schreeuw niet zo.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
DOE NORMAAL
niet iedereen gaat 5 keer per week naar de sportschool net als jij
Om niet dik te zijn hoef je niet per se 5 keer per week naar de sportschool. Dat is gewoon een kwestie van wat wilskracht qua eten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
DOE NORMAAL
niet iedereen gaat 5 keer per week naar de sportschool als jij
ga wegquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zag laatst bij Jong PSV tegen Jong Ajax een leuke buitenspeler rondt lopen bij jong ajax, fabinski of zo iets.. die is een paar klasse beter dan die forbs
Gewoon een typische pass van een aanvaller daar. Niks bijzondersquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Godts heeft het denkvermogen van Dave Roelvink.
Tja, tis een Belg hèquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Godts heeft het denkvermogen van Dave Roelvink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |