Ik denk dat ik dat héél ruim ga doen in het begin idd. Op een gegeven moment zou het een soort van automatisme moeten worden denk ik?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed bezigRuim van tevoren uitklikken voor een stoplicht is wel een goede tip. Dat doe ik ook vaak
Ik heb nooit beseft dat je met een ligfiets ook ingeklikt fietstquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ooit hetzelfde meegemaakt
Mijn voordeel was dat het met de ligfiets was, dus was al dicht bij de grond
Wel aan te raden aangezien je niet op de trappers staat maar ze voor je hebt, en dan glijd je er makkelijk van af. Bovendien kun je vastgeklikt ook met het het been wat niet duwt trekken, dus kun je snellerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nooit beseft dat je met een ligfiets ook ingeklikt fietst
Dat in en uitklikken blijft altijd wel even lastig (technisch gezien). Maar je zult er geen angst meer van hebben op een gegeven moment.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat héél ruim ga doen in het begin idd. Op een gegeven moment zou het een soort van automatisme moeten worden denk ik?
Ik vind het al een stuk minder eng, nu ik weet hoe het voelt en wat ik moet doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat in en uitklikken blijft altijd wel even lastig (technisch gezien). Maar je zult er geen angst meer van hebben op een gegeven moment.
Hoop dat je remmen hebt, dan komt dat wel goedquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vind het al een stuk minder eng, nu ik weet hoe het voelt en wat ik moet doen.
Ik ben veel banger dat ik een ravijn instortLangzaam een berg af....is dat mogelijk?
Misschien is ook dat even wennen en moet je het een keer gedaan hebben.
edit: die berg affietsen dus, niet in een ravijn storten uiteraard
Hydraulische schijfremmenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoop dat je remmen hebt, dan komt dat wel goed
Volgens mij heeft die Mont Ventoux geen steile ravijnen in de afdaling ...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vind het al een stuk minder eng, nu ik weet hoe het voelt en wat ik moet doen.
Ik ben veel banger dat ik een ravijn instortLangzaam een berg af....is dat mogelijk?
Misschien is ook dat even wennen en moet je het een keer gedaan hebben.
edit: die berg affietsen dus, niet in een ravijn storten uiteraard
Ja zag het, best sjiekquote:
Heb hem ooit opgefietst, geen echte ravijnen maar als je vanaf de top richting het westen af daalt is er een lang stuk redelijk rechtdoor waar een paar van mijn vrienden beweerden 90 km te hebben gehaald, ik niet want ben niet zo'n daal held,maar kan me nog wel herinneren dat men al ongeveer 1 km van te voren aangaf dat er een hairpin naar rechts zou komen en dat je maar beter op tijd kon afremmenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die Mont Ventoux geen steile ravijnen in de afdaling ...
oh ja, daar heb ik van gehoord. Goeie!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:27 schreef StevenHyde het volgende:
Ga zelf volgende week op vakantie in Drenthe. Maar eens die vam berg opfietsen. Ookal is dat ding maar 48 meter hoog
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb hem ooit opgefietst, geen echte ravijnen maar als je vanaf de top richting het westen af daalt is er een lang stuk redelijk rechtdoor waar een paar van mijn vrienden beweerden 90 km te hebben gehaald, ik niet want ben niet zo'n daal held,maar kan me nog wel herinneren dat men al ongeveer 1 km van te voren aangaf dat er een hairpin naar rechts zou komen en dat je maar beter op tijd kon afremmen
En een keertje naar de Ardennenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja, daar heb ik van gehoord. Goeie!
Dan komt het wel goedquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die Mont Ventoux geen steile ravijnen in de afdaling ...
Ja, dat is het plan ook inderdaadquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:44 schreef pullup het volgende:
[..]
En een keertje naar de ArdennenSteile stukken genoeg en niet zo lang dus prima om mee te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |