wat heb jij dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik 'mag' van de huisarts misschien
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb wel een optie voor je,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar of die nou heel handig is
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Volgende keer beter.quote:
Springen zonder een elastiekje is geen optie deze keerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel een optie voor je,
maar of die nou heel handig is
Iets met zwaartekrachtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Springen zonder een elastiekje is geen optie deze keer
Er groeit wat op mijn duim wat zo nu en dan lekt (de vorige keer bijna 4 uur).quote:
Nu raak ik in paniek hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met zwaartekracht
En meer, hoe denk je omhoog te komen weer?
dat heb je toch al eerder gehad ook?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er groeit wat op mijn duim wat zo nu en dan lekt (de vorige keer bijna 4 uur).
Aangezien ik het niet zelf dichtkrijg moet de huisarts het dan dichtbranden.
Nu aan het wachten op het consult in het ziekenhuis.
Sorry, dat was dan weer niet de bedoelingquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nu raak ik in paniek hoor
Is nog steeds dezelfde, duurt alleen langgggg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat heb je toch al eerder gehad ook?
wat een raar ding dan, slik je bloedverdunners?
door het raamquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, dat was dan weer niet de bedoeling
Brandweer bellen? Die willen je vast met een paar van die kalendermannen omhoog tillen?
goed dicht drukken dan, anders loop je leeg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is nog steeds dezelfde, duurt alleen langgggg.
En ja.
Das de bedoeling toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
goed dicht drukken dan, anders loop je leeg.
sterkte.
Ik denk dat je dood gaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das de bedoeling toch?
T was echt een straaltje dat er liep als ik het niet dicht drukte
Kan je vertellen, jij ookquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik denk dat je dood gaat.
Awwww dat snuitje.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Ze gaat ook nog een beetje verontwaardigd kijken als ik zeg dat ze niet op mijn kussen mag liggen omdat ik die nodig heb voor mijn been
[ link | afbeelding ]
MORSDOOd!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je vertellen, jij ook
We gaan allemaal dood
Whut?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |