Juichen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Feyenoorders die zich niet kunnen gedragen in de thuisvakken bedoel je. Wie immer.
Waar lees je dat?quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Familie/vrienden van de spelers lees ik?
Je hoort daar niet. Je hoort in het uitvak.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Juichen.
Wat een schande in een stadion
Wat voor systeem😅quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:36 schreef Buitendam het volgende:
Hopelijk blijft door deze pot Priske aan zijn systeem vasthouden.
Gezapig sfeertjequote:Op zondag 4 augustus 2024 18:36 schreef ISVV het volgende:
Overigens wat een dooie sfeer zeg, van beide kanten
Ja rond die vakken dus zal wel idd. Veel in de business ruimte dus plausibelquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Familie/vrienden van de spelers lees ik?
Klappen voor doelpunt, wat een schandalig gedrag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je hoort daar niet. Je hoort in het uitvak.
Prima dat je er toch zit, doe ik ook wel eens. Maar gedraag je dan.
Het zou moeten kunnen. Maar het kan niet en dat weet je. Gedraag je daar naar. Zoek de problemen niet opquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Klappen voor doelpunt, wat een schandalig gedrag.
ik denk dat dit zijn visie is en daar sowieso aan blijft vasthoudenquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:36 schreef Buitendam het volgende:
Hopelijk blijft door deze pot Priske aan zijn systeem vasthouden.
Heetgebakerde capuchonnetjes hebben al veel te veel macht in de stadions. Zeker in zo’n gare wedstrijd als deze, zou het prima moeten kunnen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het zou moeten kunnen. Maar het kan niet en dat weet je. Gedraag je daar naar. Zoek de problemen niet op
Het zou moeten kunnen. Maar het kan niet en dat weet je. Gedraag je daar naar. Zoek de problemen niet op.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Heetgebakerde capuchonnetjes hebben al veel te veel macht in de stadions. Zeker in zo’n gare wedstrijd als deze, zou het prima moeten kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |