Nieuwkoop is duurkoop.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is Nieuwkoop HET probleem voor ons?
UedaGodquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Nieuwkoop is duurkoop.
En je mist een type Ueda
Feyenoord probeert iets in de eerste 5 minuten. Mislukt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:25 schreef tong80 het volgende:
Fietsen was spannend. Hoe is het hier ? Kijk nu 5 minuten en Feijenoord nog niet in balbezit gezien.
Robben-esque viel wel mee toch. Hij trok niet met de bal naar binnenquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Feyenoord probeert iets in de eerste 5 minuten. Mislukt.
Daarna PSV domineert met Robben-esque mooie goal van Noa Lang.
Gelachen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit kan nog wel eens de ommekeer betekenen.
Volgens mij zijn het PSV'ersquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:31 schreef trein2000 het volgende:
Het eerste incident met Feyenoordsupporters is ook al weer een feit
Hansaplast van Breukelen had hem gestopt.quote:
Feyenoorders die zich niet kunnen gedragen in de thuisvakken bedoel je. Wie immer.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het PSV'ers
Waarom niet op neutraal terreinquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:32 schreef RipCity het volgende:
Nee Feyenoord fans in de thuis vakken ellende
En typischquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Caland en fetx konden zich niet inhouden
Familie/vrienden van de spelers lees ik?quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:32 schreef RipCity het volgende:
Nee Feyenoord fans in de thuis vakken ellende
quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit kan nog wel eens de ommekeer betekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |