Volgens de bookmakers zijn we daar zwaar kansloos en bij een 'jurysport' lijkt me dat dan ook echt kansloos.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iedereen vergeet breakdance. Daar maken we veel kans op goud GENOT
Synchroonzwemmen laat je je teveel leiden door extreem gedevalueerde toernooien de laatste tijd, daar zijn we geen kanshebbers op een plak laat staan op goud.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:02 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Idd lastig voor te stellen, maar het is ook nu echt nog wel mogelijk hoor. Als ik moet inschatten waar we een redelijke kans maken kom ik hier op uit:
6) Synchroonzwemmen duet
En bij breakdancen laat jij je op je beurt weer te veel leiden door de bookmakers. India Sardjoe had zich al vroeg gekwalificeerd en daardoor hoefde ze geen toernooien mee te doen de laatste tijd waardoor haar ranking laag is, maar ze is recentelijk Europees én wereldkampioen geweest.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens de bookmakers zijn we daar zwaar kansloos en bij een 'jurysport' lijkt me dat dan ook echt kansloos.
[..]
Synchroonzwemmen laat je je teveel leiden door extreem gedevalueerde toernooien de laatste tijd, daar zijn we geen kanshebbers op een plak laat staan op goud.
Wereldkampioen mag wel tussen extreme haakjes. Zelf zegt ze het ook graag, maar ze won niet het WK breakdancen, ze won EEN WK breakdancen, dat breakdancewereldje is gefragmenteerder dan de professionele bokswereld.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:23 schreef Martino11 het volgende:
[..]
En bij breakdancen laat jij je op je beurt weer te veel leiden door de bookmakers. India Sardjoe had zich al vroeg gekwalificeerd en daardoor hoefde ze geen toernooien mee te doen de laatste tijd waardoor haar ranking laag is, maar ze is recentelijk Europees én wereldkampioen geweest.
Bij de mannen wordt het lastiger, maar B-Boy Lee won 2 kwalificatietoernooien op rij, waar zeker 10/16 mannelijke deelnemers aan meededen. Alles minder dan top 5 zou teleurstellend zijn voor hem IMO.
Desalniettemin maakt dat haar een serieuze kanshebber, aangezien het deelnemersveld van dat WK veel overlap heeft met het huidige deelnemersveldquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wereldkampioen mag wel tussen extreme haakjes. Zelf zegt ze het ook graag, maar ze won niet het WK breakdancen, ze won EEN WK breakdancen, dat breakdancewereldje is gefragmenteerder dan de professionele bokswereld.
Oprecht wel hahaha, is een prima kijksport en alhoewel het soms lastig in te schatten is wie er nou beter is, vind ik dat de haat die breakdancen van veel mensen krijgt een beetje overdreven isquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:36 schreef kilon het volgende:
Wow, mensen die breaking volgen? Bestaan ze? Of is het een kwestie van wikipedia statistiekjes opzoeken
De vraag is waarom het zo slecht ging, daar zat al haar verbazing in. Ze zal wel het gevoel hebben gehad dat ze beter dan ooit is. Dan is deze slakkentijd erg pijnlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
Atletiek | Klaver in tranen
Lieke Klaver is in tranen na de halve finale van de 400 meter. Ze wil liever ook geen interview geven, ze is nog te emotioneel na het missen van de finale.
Mentaal zwak.
ja maar tellen ze elke medaille als 1 -zolang er een ander land is met meer goud-quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tien keer goud en elf keer zilver+brons. Geen enkel serieus topland heeft zo'n extreme verhouding. Echt een winnaarsland, i.t.t. de VS met meer zilver en brons dan goud
Australië, Duitsland, zuid Korea.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tien keer goud en elf keer zilver+brons. Geen enkel serieus topland heeft zo'n extreme verhouding. Echt een winnaarsland, i.t.t. de VS met meer zilver en brons dan goud
Misschien overschatting omdat de estafette gemengd zo goed ging? Maar dat kwam natuurlijk ook door de inhaalrace van Bol, die is in vormquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:32 schreef kilon het volgende:
[..]
De vraag is waarom het zo slecht ging, daar zat al haar verbazing in. Ze zal wel het gevoel hebben gehad dat ze beter dan ooit is. Dan is deze slakkentijd erg pijnlijk.
Die hebben het allemaal niet zo extreem als Nederland inderdaad. Maar ook winnaarslanden, dat geef ik ze.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:36 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Australië, Duitsland, zuid Korea.
En nogal een momentopname ook zeker als we vandaag nog 2x zilver en 1x brons pakken.
12 om 15quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die hebben het allemaal niet zo extreem als Nederland inderdaad. Maar ook winnaarslanden, dat geef ik ze.
niet alleen verliezen, maar zwaar achter komen, heel goed terugkomen en vervolgens op penals eruitquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ook dit verliezen we weer, water zat hier maar we verliezen van één of ander b-land dat amper medailjes heeft. En natuurlijk weer met pingels, typisch Nederlands. Weer een trauma erbij.
[ x ]
Ik overweeg sterk om nooit meer naar waterpolo te gaan kijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
niet alleen verliezen, maar zwaar achter komen, heel goed terugkomen en vervolgens op penals eruit
hoe bedoel je choke
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
niet alleen verliezen, maar zwaar achter komen, heel goed terugkomen en vervolgens op penals eruit
hoe bedoel je choke
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ook dit verliezen we weer, water zat hier maar we verliezen van één of ander b-land dat amper medailjes heeft. En natuurlijk weer met pingels, typisch Nederlands. Weer een trauma erbij.
[ x ]
Geweldige instelling, Gradquote:Bondscoach Evangelis Doudesis denkt dat hij de teleurstelling kan wegpoetsen bij de meiden. Het vizier gaat na het verlies tegen Spanje meteen op brons: "C'est la vie, life goes on, wij moeten door'."
Traditie. Deed men vroeger ook altijd. Komt nog uit de tijd van de goudzoekers, die beten op het goud om te kijken of het echt was, of slechts een laagje goud.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:06 schreef Vincent_student het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de reden is waarom Nederlandse sporters in medailles bijten? Waar komt die gewoonte vandaan en wat voor doel heeft het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |