abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 augustus 2024 @ 19:03:34 #226
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_214615205
Schilder maakt ook nog wel een goede kans
pi_214615356
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 19:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Iedereen vergeet breakdance. Daar maken we veel kans op goud GENOT
Volgens de bookmakers zijn we daar zwaar kansloos en bij een 'jurysport' lijkt me dat dan ook echt kansloos.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 19:02 schreef Martino11 het volgende:

[..]
Idd lastig voor te stellen, maar het is ook nu echt nog wel mogelijk hoor. Als ik moet inschatten waar we een redelijke kans maken kom ik hier op uit:
6) Synchroonzwemmen duet
Synchroonzwemmen laat je je teveel leiden door extreem gedevalueerde toernooien de laatste tijd, daar zijn we geen kanshebbers op een plak laat staan op goud.
pi_214615522
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 19:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Volgens de bookmakers zijn we daar zwaar kansloos en bij een 'jurysport' lijkt me dat dan ook echt kansloos.
[..]
Synchroonzwemmen laat je je teveel leiden door extreem gedevalueerde toernooien de laatste tijd, daar zijn we geen kanshebbers op een plak laat staan op goud.
En bij breakdancen laat jij je op je beurt weer te veel leiden door de bookmakers. India Sardjoe had zich al vroeg gekwalificeerd en daardoor hoefde ze geen toernooien mee te doen de laatste tijd waardoor haar ranking laag is, maar ze is recentelijk Europees én wereldkampioen geweest.

Bij de mannen wordt het lastiger, maar B-Boy Lee won 2 kwalificatietoernooien op rij, waar zeker 10/16 mannelijke deelnemers aan meededen. Alles minder dan top 5 zou teleurstellend zijn voor hem IMO.
pi_214615615
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 19:23 schreef Martino11 het volgende:

[..]
En bij breakdancen laat jij je op je beurt weer te veel leiden door de bookmakers. India Sardjoe had zich al vroeg gekwalificeerd en daardoor hoefde ze geen toernooien mee te doen de laatste tijd waardoor haar ranking laag is, maar ze is recentelijk Europees én wereldkampioen geweest.

Bij de mannen wordt het lastiger, maar B-Boy Lee won 2 kwalificatietoernooien op rij, waar zeker 10/16 mannelijke deelnemers aan meededen. Alles minder dan top 5 zou teleurstellend zijn voor hem IMO.
Wereldkampioen mag wel tussen extreme haakjes. Zelf zegt ze het ook graag, maar ze won niet het WK breakdancen, ze won EEN WK breakdancen, dat breakdancewereldje is gefragmenteerder dan de professionele bokswereld.
pi_214615688
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Wereldkampioen mag wel tussen extreme haakjes. Zelf zegt ze het ook graag, maar ze won niet het WK breakdancen, ze won EEN WK breakdancen, dat breakdancewereldje is gefragmenteerder dan de professionele bokswereld.
Desalniettemin maakt dat haar een serieuze kanshebber, aangezien het deelnemersveld van dat WK veel overlap heeft met het huidige deelnemersveld
pi_214615726
Wow, mensen die breaking volgen? Bestaan ze? Of is het een kwestie van wikipedia statistiekjes opzoeken
pi_214615822
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 19:36 schreef kilon het volgende:
Wow, mensen die breaking volgen? Bestaan ze? Of is het een kwestie van wikipedia statistiekjes opzoeken
Oprecht wel hahaha, is een prima kijksport en alhoewel het soms lastig in te schatten is wie er nou beter is, vind ik dat de haat die breakdancen van veel mensen krijgt een beetje overdreven is
  woensdag 7 augustus 2024 @ 21:20:43 #233
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214617717
Atletiek | Klaver in tranen
Lieke Klaver is in tranen na de halve finale van de 400 meter. Ze wil liever ook geen interview geven, ze is nog te emotioneel na het missen van de finale.

Mentaal zwak.
pi_214617975
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
Atletiek | Klaver in tranen
Lieke Klaver is in tranen na de halve finale van de 400 meter. Ze wil liever ook geen interview geven, ze is nog te emotioneel na het missen van de finale.

Mentaal zwak.
De vraag is waarom het zo slecht ging, daar zat al haar verbazing in. Ze zal wel het gevoel hebben gehad dat ze beter dan ooit is. Dan is deze slakkentijd erg pijnlijk.
pi_214618220
Het enige WATER onderdeel in de atletiek, en 3x raden welk faalland daar afwezig is....
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_214622880
Tien keer goud en elf keer zilver+brons. Geen enkel serieus topland heeft zo'n extreme verhouding. Echt een winnaarsland, i.t.t. de VS met meer zilver en brons dan goud :')
  donderdag 8 augustus 2024 @ 10:39:16 #237
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_214623036
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 10:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tien keer goud en elf keer zilver+brons. Geen enkel serieus topland heeft zo'n extreme verhouding. Echt een winnaarsland, i.t.t. de VS met meer zilver en brons dan goud :')
ja maar tellen ze elke medaille als 1 -zolang er een ander land is met meer goud- _O-
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 8 augustus 2024 @ 10:40:18 #238
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_214623046

[ Bericht 100% gewijzigd door Van_Poppel op 08-08-2024 10:40:33 ]
pi_214623763
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 10:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Australië, Duitsland, zuid Korea.
En nogal een momentopname ook zeker als we vandaag nog 2x zilver en 1x brons pakken.
No bitch to me
pi_214623851
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 21:32 schreef kilon het volgende:

[..]
De vraag is waarom het zo slecht ging, daar zat al haar verbazing in. Ze zal wel het gevoel hebben gehad dat ze beter dan ooit is. Dan is deze slakkentijd erg pijnlijk.
Misschien overschatting omdat de estafette gemengd zo goed ging? Maar dat kwam natuurlijk ook door de inhaalrace van Bol, die is in vorm
pi_214624522
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 11:36 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Australië, Duitsland, zuid Korea.
En nogal een momentopname ook zeker als we vandaag nog 2x zilver en 1x brons pakken.
Die hebben het allemaal niet zo extreem als Nederland inderdaad. Maar ook winnaarslanden, dat geef ik ze.
pi_214625017
12
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Die hebben het allemaal niet zo extreem als Nederland inderdaad. Maar ook winnaarslanden, dat geef ik ze.
12 om 15
8 om 10
10 om 11
Niet zo gek veel verschil hoor.

Plus vanavond staat Nederland ook op 10 om 13/14 mocht het na vanond 12 om 12 zijn dan kom ik hier uiteraard mijn ongelijk geven :D
No bitch to me
  donderdag 8 augustus 2024 @ 16:03:29 #243
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214626917
Ook dit verliezen we weer, water zat hier maar we verliezen van één of ander b-land dat amper medailjes heeft. En natuurlijk weer met pingels, typisch Nederlands. Weer een trauma erbij.

twitter
pi_214627060
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ook dit verliezen we weer, water zat hier maar we verliezen van één of ander b-land dat amper medailjes heeft. En natuurlijk weer met pingels, typisch Nederlands. Weer een trauma erbij.

[ x ]
niet alleen verliezen, maar zwaar achter komen, heel goed terugkomen en vervolgens op penals eruit

hoe bedoel je choke
hardcoholic
pi_214627144
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 16:12 schreef Ferdii het volgende:

[..]
niet alleen verliezen, maar zwaar achter komen, heel goed terugkomen en vervolgens op penals eruit

hoe bedoel je choke
Ik overweeg sterk om nooit meer naar waterpolo te gaan kijken.
pi_214627193
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 16:12 schreef Ferdii het volgende:

[..]

hoe bedoel je choke
Nee
pi_214627272
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 16:03 schreef maxi-mus het volgende:

[ x ]
quote:
Bondscoach Evangelis Doudesis denkt dat hij de teleurstelling kan wegpoetsen bij de meiden. Het vizier gaat na het verlies tegen Spanje meteen op brons: "C'est la vie, life goes on, wij moeten door'."
Geweldige instelling, Grad
pi_214630886
Kan iemand mij vertellen wat de reden is waarom Nederlandse sporters in medailles bijten? Waar komt die gewoonte vandaan en wat voor doel heeft het?
pi_214631061
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 20:06 schreef Vincent_student het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de reden is waarom Nederlandse sporters in medailles bijten? Waar komt die gewoonte vandaan en wat voor doel heeft het?
Traditie. Deed men vroeger ook altijd. Komt nog uit de tijd van de goudzoekers, die beten op het goud om te kijken of het echt was, of slechts een laagje goud.

Detail: het -is- een flinterdun laagje goud op de medailles. 6 gram goud maar. Niet te hard bijten dus.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_214632599
Weer iets gewonnen zonder water.
Sluit dit topic maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')