SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Speciaal voor 4ebebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
nou ben anders nu mijn aubergines aan het bewateren. gaat primaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo kun je toch niet gamen
alle knoppen zijn onbeplakt. waarom zou je dan niet kunnen gamen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huehuehuequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ben anders nu mijn aubergines aan het bewateren. gaat prima
Eh, meeste zit aan de achterkant, zie je toch niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier is in Thailand een markt voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ben anders nu mijn aubergines aan het bewateren. gaat prima
meer stapjes zetten, dan kun je meer hapjes kopenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke m'n eten is nu al bijna op
Hoe ga ik mijn dag doorkomen op kantoor?![]()
Help.
* Ama stuurt een postduif met eten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke m'n eten is nu al bijna op
Hoe ga ik mijn dag doorkomen op kantoor?![]()
Help.
Nee, nee, juist andersom.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
meer stapjes zetten, dan kun je meer hapjes kopen
ook optie maar lijkt me minder wenselijkquote:
Minder stapjes, dus minder noodzaak voor hapjes.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meer hapjes zetten zodat je meer stapjes kan kopen?
Je zou verwachten dat de VS beter zou scoren bij dit onderdeel. Daar schieten ze op de basisschool al.quote:
Hallo collega van 4Equote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor net een van mijn collega's zeggen: "meer stapjes, zijn ook meer hapjes", Mijn indoctrinatieplan is gelukt. Totale team-overheersing en daarna de wereld
*evil laugh
@:LTVDK
Maar dit gebeurd niet in een schoolgebouw dus dat is weer even wennen voor ze.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de VS beter zou scoren bij dit onderdeel. Daar schieten ze op de basisschool al.
Dat is ook wel weer zo. Zou ook helpen als de targets zwart zouden zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dit gebeurd niet in een schoolgebouw dus dat is weer even wennen voor ze.
Daar hebben ze 50 clips nodig voor ieder raak schot.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de VS beter zou scoren bij dit onderdeel. Daar schieten ze op de basisschool al.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:21 schreef datismijnmening het volgende:
Arm doet auw![]()
Boekje verder lezen
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:21 schreef datismijnmening het volgende:
Arm doet auw![]()
Boekje verder lezen
Meen je nie!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het roeien. Fantastisch. Weer vierde, weer niks.
Dus die eerste is alweer verkloot?quote:Bij de mannen Dubbel-twee roeien Broenink en Twellaar voor een gouden medaille om 11.30.
Om 11.50 roeien de vier zonder stuurvrouw voor een voorspelde zilveren plak.
Om 15.40 is de medal race voor Duetz en van Aanholt in de 49er klasse voor de vrouwen, voor hun is goud voorspeld.
In de avond moet Tes Schouten een goede dag voor de Nederlandse equipe weer afsluiten met een bronzen plak op de 200m schoolslag voor vrouwen.
Ook weer niet. Nou ja zilver, ook leukquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij de mannen Dubbel-twee roeien Broenink en Twellaar voor een gouden medaille om 11.30.
Jaquote:
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook weer niet. Nou ja zilver, ook leuk
Fijnquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jahet is even wennen maar alles is nu klaar.
Ik ga straks proberen om met m'n telefoon te betalendat kon niet met de oude.
Oké, Steve Irwin.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag een enorme pijlstaartrog onder me met snorkelen.
quote:Maar voor volgend jaar is dat geld er niet, dus gaan de tarieven in 2025 alsnog 8,7 procent omhoog, zegt de NS. Bovenop die 8,7 procent komt ook nog een inflatiecorrectie. Hoeveel dat wordt, wordt pas later dit jaar duidelijk.
Ja die weten het ook niet meer. Net als in Duitsland. Daar is enorm veel achterstallig onderhoud maar ze gaan vrolijk even 30.000 banen schrappen want geld. Nja.quote:
belachelijke verhoging welquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Ama het volgende:
NS schrapt 500 banen, reizen met de trein wordt fors duurder - https://nos.nl/l/2531235
Was het erg? Het duurt wel lang hč?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Wortelkanaalbehandeling deel 1 gehad. Even huilen op de bank zo.
Dat kan niet met fantasiegeld toch.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:10 schreef Recce het volgende:
Dan gaat US de hele dag in de trein zitten, heeft de NS weer geld en kan het plebs voor normale tarieven met de trein.
Toch mooi achter de rug.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:04 schreef CherryLips het volgende:
en wat chocolade eten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Met half verdoofde bakkes.quote:
Ik snap het ook niet hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:15 schreef Elvi het volgende:
Nou het lukte niet met m'n telefoon![]()
Hij piepte over een pas aanmaken? Ik heb toch gewoon m'n betaalpasik snap echt niet hoe dit werkt.
En dan zullen er minder mensen met de trein gaan, dus komt er weer minder geld binnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Ama het volgende:
NS schrapt 500 banen, reizen met de trein wordt fors duurder - https://nos.nl/l/2531235
Meestal wijst zoiets zichzelf toch wel redelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:15 schreef Elvi het volgende:
Nou het lukte niet met m'n telefoon![]()
Hij piepte over een pas aanmaken? Ik heb toch gewoon m'n betaalpasik snap echt niet hoe dit werkt.
Nog een reden om in 2026 nog meer bovenop de prijs te doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan zullen er minder mensen met de trein gaan, dus kont er weer minder geld binnen.
Rinse
Repeat
Samsung A55.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Meestal wijst zoiets zichzelf toch wel redelijk
maar, welke telefoon?
Samsung. Ik had a opgezocht of ik nog iets moet ik stellen maar volgens de handleiding kon ik m'n telefoon gewoon voor het apparaat houden. En toen gooide de app allemaal meldingen naar me dat ik een pas moest aanmaken? Maar die heb ik al?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Meestal wijst zoiets zichzelf toch wel redelijk
maar, welke telefoon?
Oh ik gebruik wallet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:17 schreef Puala het volgende:
[..]
https://www.samsung.com/n(...)talleren-smartphone/
helpt je niet?
Je fysieke pas is wat anders dan een digitale pas.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Samsung. Ik had a opgezocht of ik nog iets moet ik stellen maar volgens de handleiding kon ik m'n telefoon gewoon voor het apparaat houden. En toen gooide de app allemaal meldingen naar me dat ik een pas moest aanmaken? Maar die heb ik al?
Neequote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:18 schreef Elvi het volgende:
Oh wacht moet je Google Pay hebben hiervoor?kan dat niet gewoon met je bankapp?
Neequote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:18 schreef Elvi het volgende:
Nee, volgens mij zijn er zeer recent een aantal banken overgestapt naar Google Pay. Van ING weet ik het iig.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:18 schreef Elvi het volgende:
Ja maar ik bedoel dat ik m'n pas al heb toegevoegd aan m'n app.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Je fysieke pas is wat anders dan een digitale pas.
Extra smaak.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keihard op je wang bijten.
Ah. Ik heb ING. Fijn dat ik dat ook ergens kon terugvinden in de appquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zijn er zeer recent een aantal banken overgestapt naar Google Pay. Van ING weet ik het iig.
Is de handleiding van net niet duidelijk genoeg om te zien waar t mis gaat?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dat ik m'n pas al heb toegevoegd aan m'n app.
Nee omdat ik niet wist dat ik Google Pay nodig hadquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Is de handleiding van net niet duidelijk genoeg om te zien waar t mis gaat?
Maar dan was t toch wel nuttig?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee omdat ik niet wist dat ik Google Pay nodig had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Hmm, nooit gehoord. Maar spreekt ook niet echt lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens moeten jullie nog even een nieuw woord leren![]()
[ afbeelding ]
Wat ik begreep van @Ama net is dat idd google walletquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee want ik kan Google Pay niet vinden of is dat nu Google wallet geworden?
Jammer dat het allemaal zo veel tijd, moeite, ergernis en energie heeft moeten kosten, maar goed. Je kunt weer verderquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeee, jaaaaagewoon klaar *blijhuilie
Klopt. Play store stuurde mij naar de wallet app.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat ik begreep van @:ama net is dat idd google wallet
Suuuuperfijnquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeee, jaaaaagewoon klaar *blijhuilie
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb al mn geld terug van Appie![]()
![]()
![]()
![]()
GeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Was het me wel waard thoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammer dat het allemaal zo veel tijd, moeite, ergernis en energie heeft moeten kosten, maar goed. Je kunt weer verder
Klinkt als PIETSA maar dan smerigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:28 schreef Crack_ het volgende:
En ahhhh, qotsa heeft afgezegd voor pukkelpop. Was de afsluiter, das nou jammer he.
Crackkkkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:28 schreef Crack_ het volgende:
En ahhhh, qotsa heeft afgezegd voor pukkelpop. Was de afsluiter, das nou jammer he.
hahaha, PIETSAAAAAAAquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als PIETSA maar dan smerig
hee hallo!quote:
Ik heb er niks van gevoeld maar ik weet niet hoe ik me voel als de verdoving zo is uitgewerkt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het erg? Het duurt wel lang hč?
Potver. Da's bijna gratisquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:36 schreef Crack_ het volgende:
hahaha, PIETSAAAAAAA
dat is er nog wel, hoop ik. Tien euro voor een slice
Misschien even voor de zekerheid twee paracetamols nemen? Bij mij stelde de napijn weinig voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gevoeld maar ik weet niet hoe ik me voel als de verdoving zo is uitgewerkt.
Oef, rijk persoon gespotquote:
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb al mn geld terug van Appie![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een prutser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel goed dat je vol hebt gehouden.
![]()
Ja had ik al genomen voor de zekerheidquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien even voor de zekerheid twee paracetamols nemen? Bij mij stelde de napijn weinig voor.
Vakantie tijd dus weinig aanvoer kwa werk en geen sleutel van mijn vriend zijn appartement want stomme huurbaas.quote:
Dit keer geen Amerikaan zo te lezen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:40 schreef isax het volgende:
[..]
Vakantie tijd dus weinig aanvoer kwa werk en geen sleutel van mijn vriend zijn appartement want stomme huurbaas.
Moet iets om de tijd te doden.
Heerlijk is dat toch? Dat gevoel van verdoofdheid is het enige positieve aan de tandarts.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja had ik al genomen voor de zekerheidGodsamme wat een paardenmiddel die verdoving.
…. Ik heb overduidelijk een type.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit keer geen Amerikaan zo te lezen?
Nu zit er een tijdelijke vulling in. Heb er echt niks nada noppes van gevoeld. Even wat gefrot met dat rubberen kapje. Maar ik heb ook een superlieve tandarts, had ook specifiek om haar gevraagdquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oef, rijk persoon gespot
[..]wat gaan ze dan doen
fijn dat behandeling goed ging, hopelijk is het ok als de verdoving is uitgewerkt
.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een prutser.Heel goed dat je vol hebt gehouden.
quote:
dat ie je tanden fixt is ook wel fijnquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk is dat toch? Dat gevoel van verdoofdheid is het enige positieve aan de tandarts.
Kom je ook naar de meet?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
crack is back, back in black
met zn allen!!!!!!!!!
In my defense ik wist dit niet meteen en hij heeft de afgelopen 18 jaar daar maar een paar jaar gespendeerd.quote:
Dat is zķķ fijnquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu zit er een tijdelijke vulling in. Heb er echt niks nada noppes van gevoeld. Even wat gefrot met dat rubberen kapje. Maar ik heb ook een superlieve tandarts, had ook specifiek om haar gevraagdZe legde precies uit wat ze ging doen en ze telde ook steeds af. Ga volgende week een bos bloemen brengen denk ik
Echt een heldin.
Ze heeft een hele geruststellende auraquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is zķķ fijn![]()
Ook al zou je iemand anders hebben die in je mond precies hetzelfde doet maar een andere benadering heeft, dat is echt zo'n verschil.
Haha, lief
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:44 schreef Crack_ het volgende:
Ook al zou je iemand anders hebben die in je mond precies hetzelfde doet maar een andere benadering heeft, dat is echt zo'n verschil.
Ben je aan het kwijlen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja had ik al genomen voor de zekerheidGodsamme wat een paardenmiddel die verdoving.
Ja ach, als je je toch blauw moet betalen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.winners
[..]
[..]
dat ie je tanden fixt is ook wel fijn![]()
Soms klikt het gewoon beter met een anderquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft een hele geruststellende auraHaar zus werkte eerst ook in die kliniek en die was net zo. Vorig jaar was deze met zwangerschapsverlof en had ik een ander, en die is ook heel aardig en zorgzaam enzo, maar het was toch anders. Dus ik voelde me al schuldig dat ik om deze tandarts had gevraagd.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Loop volgens mij wel een beetje op de zijkant van m'n wang te kauwen.
Volgens mij hoeven ze bij de tweede keer niet zo te verdoven omdat de zenuwen al weg zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat valt echt mee. Kon ook gewoon drinken.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:52 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keihard op je wang bijten.
Zeiden we al.quote:
Nee dat zei ze al. Jammer is dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij hoeven ze bij de tweede keer niet zo te verdoven omdat de zenuwen al weg zijn.
Dit ja, dan doen ze meer zo ongeveer wat ze voor een klein gaatje vullen doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij hoeven ze bij de tweede keer niet zo te verdoven omdat de zenuwen al weg zijn.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, dan doen ze meer zo ongeveer wat ze voor een klein gaatje vullen doen.
Tenminste, bij mij de laatste keer. Qua pijn had het ook wel zonder gemogen, maar verdoving helpt ook voor bloedbadvermindering schijnt.
Neem je een pijnstiller voordat je verdoving is uitgewerkt? Helpt bij mij altijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook verder geen horrorverhalen over de tweede keer vertellen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat zei ze al. Jammer is dat.
Zelf merkte ik er weinig van hoor, was meer dat de vulling niet bleef plakken zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Je moeders gebit weer compleet nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Bij mij ging de tandarts ook nog even een flinke vulling in een andere kies vervangen bij de tweede sessie van de wortelkanaalbehandeling. "Doe ik wel even zonder verdoving, het kan gevoelig zijn." Eeuhm, oké, lekker overleggen als je zo'n rubber ding in je mond hebt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, dan doen ze meer zo ongeveer wat ze voor een klein gaatje vullen doen.
Tenminste, bij mij de laatste keer. Qua pijn had het ook wel zonder gemogen, maar verdoving helpt ook voor bloedbadvermindering schijnt.
Dat had ik vorig jaar met die vulling. Ik stoer van 'nee hoef geen verdoving, vorige keer ging het ook prima zonder en ik haat naalden hahaha' en toen bleef dat spul niet plakken en zat het gaatje dieper dan verwacht en ik bloedde als een rund, dus heeft ze het drie keer geprobeerd. Dus drie keer schoon schrapen en alles, en ze had in m'n tandvlees gesneden ofzo omdat het zo diep zat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelf merkte ik er weinig van hoor, was meer dat de vulling niet bleef plakken zo.
Ja, ze kan weer lachen voor de foto.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij ging de tandarts ook nog even een flinke vulling in een andere kies vervangen bij de tweede sessie van de wortelkanaalbehandeling. "Doe ik wel even zonder verdoving, het kan gevoelig zijn." Eeuhm, oké, lekker overleggen als je zo'n rubber ding in je mond hebt.
Oh die like was toen ik alleen het eerste las. Tweede zou wel kut zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ze kan weer lachen voor de foto.
Maar nu heeft ze last van haar been dus misschien is het hetzelfde als wat jij en Bal hebben
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:01 schreef Puala het volgende:
7-8-9,5 binnen voor studie opdrachtenDat gemiddelde van een 8 blijft zo wel staan
Oh tofquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Nog ff en ik mag mezelf tuinarchitect noemen
1 keer gedaan, en zo goed als de stoel van de tandarts geslooptquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Wat stoer dat jullie zonder verdoving durven zeg. Ik durf dat niet![]()
dan lig ik de hele tijd verkrampt en hyper alert in die stoel 'want misschien voel je toch wel iets en ohgod'
Oh wauuuuwwquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Nog ff en ik mag mezelf tuinarchitect noemen
Ja ik heb dat één keer gedaan. Daarvan heb ik geleerd dat als ze vragen of je verdoving wilt, ze dat doen met een reden. En dat het antwoord dus per definitie ja is.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Wat stoer dat jullie zonder verdoving durven zeg. Ik durf dat niet![]()
dan lig ik de hele tijd verkrampt en hyper alert in die stoel 'want misschien voel je toch wel iets en ohgod'
Pffquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 keer gedaan, en zo goed als de stoel van de tandarts gesloopt
Nee, sindsdien altijd keurig als een mietje met 3 verdovingen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
Ik vind al kut genoeg dat je piercings zetten voelt.
Ja jammer dat ze dan niet zo verdoven.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
Ik vind al kut genoeg dat je piercings zetten voelt.
Herkenbaar. Nog nooit zo veel spijt gehad van een neequote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb dat één keer gedaan. Daarvan heb ik geleerd dat als ze vragen of je verdoving wilt, ze dat doen met een reden. En dat het antwoord dus per definitie ja is.
Oh nu is het gestopt? Dat is wel fijn!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:06 schreef Crack_ het volgende:
die vind ik wel oke, denk ik. Of dat komt omdat je daarna een piercing hebt dus blij
![]()
Mijn bridge was aan het uitgroeien maar ik had een curved barbell en hij trok daardoor (?) naar voren. Heb die beetje omgebogen naar iets minder curved en nu een rechte in gedaan. Alles is weer goed![]()
Zit jij in Leiden bij de tandarts?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Herkenbaar. Nog nooit zo veel spijt gehad van een nee
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb dat één keer gedaan. Daarvan heb ik geleerd dat als ze vragen of je verdoving wilt, ze dat doen met een reden. En dat het antwoord dus per definitie ja is.
Dit kan wel, met een smeerseltje. Maar een artiest zei ooit 'ja dat werkt eigenlijk maar kort en daarna voel je de pijn veel heftiger omdat het is uitgewerkt en je er niet aan gewend bent geraakt'. Pijn lijden it isquote:
Ja zou leuk zijn als ik mijn voet/enkel niet hoef te voelen, anders had ik allang mijn tattoo weer wat donkerder laten maken.quote:
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit jij in Leiden bij de tandarts?
Moet dat dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
22 van mijn 25GB over
Hoe maak ik dit op dan
Jaaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nu is het gestopt? Dat is wel fijn!
Ik zat (zit nog officieel, maar ga niet meer) daar net over de brug bij 5 mei plein.quote:
Napijn vind ik niet zo'n probleem, maar het is net als bij de tandarts: combinatie van spanningen, die naald en de pijn en dat vind ik gewoon heel vervelend.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]lekker relaxen
[..]
Dit kan wel, met een smeerseltje. Maar een artiest zei ooit 'ja dat werkt eigenlijk maar kort en daarna voel je de pijn veel heftiger omdat het is uitgewerkt en je er niet aan gewend bent geraakt'. Pijn lijden it is
Ja hij bedoelde nog tijdens het zetten zelf. Als is dat natuurlijk niet het geval als het zetten niet lang duurtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Napijn vind ik niet zo'n probleem, maar het is net als bij de tandarts: combinatie van spanningen, die naald en de pijn en dat vind ik gewoon heel vervelend.
de horror.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
ziet er toch eigenlijk komisch uit
Ik zit al heel m'n leven zeer tevreden bij dezelfde aan de Breestraatquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat (zit nog officieel, maar ga niet meer) daar net over de brug bij 5 mei plein.
Gozer zou zijn gespecialiseerd in mensen moeite hebben met de tandarts. Heeft de eerste keer dat hij me behandelde gelijk de boel gesloopt en moet ik Sensodyne gebruiken
Vragen of iemand volgende week een foto kan maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vragen of iemand volgende week een foto kan maken.
ik moet bij de abn mobiel betalen aanzetten in de appquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Samsung. Ik had a opgezocht of ik nog iets moet ik stellen maar volgens de handleiding kon ik m'n telefoon gewoon voor het apparaat houden. En toen gooide de app allemaal meldingen naar me dat ik een pas moest aanmaken? Maar die heb ik al?
Of wanneer je neus een beetje verstopt zitquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als dat lapje los flubbert in je mond ja
Live streamen op je OF.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vragen of iemand volgende week een foto kan maken.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Of wanneer je neus een beetje verstopt zit
quote:Dronken dokter UMCG op staande voet ontslagen. Arts gaf willekeurige patiënten onjuist medisch advies.
In het UMCG heeft een anesthesioloog jarenlang op de operatiekamer gewerkt terwijl hij een ernstig alcoholprobleem had. Het ziekenhuis wist dit, maar kon naar eigen zeggen weinig doen.
kloptquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:43 schreef Modus het volgende:
Dit klinkt wel een beetje als @:bitterbal als de sushi niet helemaal lekker is gevallen
koelquote:
Dit doen ze ook in thailandquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
smakelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst ook zo'n wind toen ik aan de AB zatMet een paar puntkomma's halverwege en een vraagteken aan het eind. Poeh wat fijn dat die eruit was.
nee die zitten op de treinen zelfquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, even over die NS, hč. Hebben ze niet net 1000 mensen aangenomen vanwege personeelstekort? Dus die hebben nu hun opleiding gevolgd en mogen weer wieberen?
ah een doordeweekse dag tussen 9 en 17, dan mocht het toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, iemand zijn powertools hier staan nu eindelijk uit.
Dacht al dat ik tinnitus had.
Bal uiteraard.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Wie van jullie heeft dit benauwde weer besteld?
ikquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
godverquote:We're sorry. We're unable to verify your location.
You must be in your country/region to purchase eBooks for others.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, iemand zijn powertools hier staan nu eindelijk uit.
Dacht al dat ik tinnitus had.
Sorry, klus viel tegen. Kost me 2x zoveel tijd als geplandquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh nee wacht, laat maar.
Is al weer begonnen.
Tis buiten fris en grijs.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Pak em beet 1-5 uur.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer werkt zo'n verdoving uit eigenlijk.
NizNo aangenaamquote:
gewoon omdraaien, dan is het onziNquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sorry. lees elke keer over die n heen
oh zo onthoud i khet welquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon omdraaien, dan is het onziN
omdat ik hier airco hebquote:
Dus zadel je iedereen zonder maar op met plakweer?quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-aantocht~afb28488/quote:Het is volop zomer in Nederland. De zon schijnt deze week veelvuldig en de temperaturen zijn zelfs tropisch te noemen. Ook na het weekend blijft het aangenaam: de temperatuur levert iets in, maar het blijft vrij warm voor de tijd van het jaar. ,,Daarna kan het zomaar weer eens tropisch warm worden met 30 graden”, voorspelt meteoroloog Berend van Straaten.
ja, daarom snapte ik ook niet de opmerking over wallet enzo...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:37 schreef Ama het volgende:
Ik dacht ik ga eens in de Rabo app kijken omdat iemand hier iets zei over ABN-AMRO. Pasje toevoegen aan Google wallet is best makkelijk en moet via daar dus.! Dat was echt 2 keer klikken en klaar.
Ik deed gewoon moeilijk ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, daarom snapte ik ook niet de opmerking over wallet enzo...
was bij ABN 1 klik activeren van betaalpas via nfc en hop het werkte.
ftfyquote:
ja ik ben het nu toch nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:35 schreef Recce het volgende:
[..]Ik dacht dat we weer normaal weer zouden krijgen als jij naar Thailand bent.
hmzquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:40 schreef Nizno het volgende:
@:bitterbal
wel voorzichtig doen daar he?!
Nederlandse Tim (18) omgekomen in Thailand na wandeltocht door jungle met ouders
In Spanje ook alweer 1 op een bergquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:40 schreef Nizno het volgende:
Nederlandse Tim (18) omgekomen in Thailand na wandeltocht door jungle met ouders
Ik weet ook niet meer hoe ik het bij ABN heb gedaan maar het werkte meteen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, daarom snapte ik ook niet de opmerking over wallet enzo...
was bij ABN 1 klik activeren van betaalpas via nfc en hop het werkte.
Bal gaat toch niet de jungle in.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:40 schreef Nizno het volgende:
correctquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bal gaat toch niet de jungle in.
Ze heeft wel Duitse genen dus kan altijd nog in een zelfgegraven gat vallen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Van een strand kun je niet hoog vallen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft wel Duitse genen dus kan altijd nog in een zelfgegraven gat vallen.
Jij gaat nog steeds ieder jaar met je familie op vakantiequote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
18 jaar en dan nog met je ouders op vakantie, dit was een diklip.
Ik ben vanaf 12 augustus vrij dus dan mogen e best met die tropische temperaturen komenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-aantocht~afb28488/
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 12 augustus vrij dus dan mogen e best met die tropische temperaturen komen
Ik ookquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij gaat nog steeds ieder jaar met je familie op vakantie
maar jij oordeelt niet over die knul in thailandquote:
Over strand gesproken. Met hoeveel gaan we naar het strand?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Van een strand kun je niet hoog vallen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-aantocht~afb28488/
Toen ik 18 was toch nietsels.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij gaat nog steeds ieder jaar met je familie op vakantie
Elf vooralsnog.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Over strand gesproken. Met hoeveel gaan we naar het strand?
Ja ik haal toch even die USB-ventilator denk ik, m'n vorige hield er ineens mee op.quote:
Mooi. Stil.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst ook zo'n wind toen ik aan de AB zatMet een paar puntkomma's halverwege en een vraagteken aan het eind. Poeh wat fijn dat die eruit was.
Oh dat is wel handig.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik haal toch even die USB-ventilator denk ik, m'n vorige hield er ineens mee op.
4ebe is de ideale KIEPerquote:
zeikwijfquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij hield ik wat vocht vast, ik blijf zeiken.
Viel ons ook al op.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij hield ik wat vocht vast, ik blijf zeiken.
Zou een caaf met ADD zich ook zo voelen?quote:
met z'n denkbeeldige vriendje?quote:
heb jij nog een analoge klok?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
De klok in m'n woonkamer is aan het beslaan nu de airco in de slaapkamer staat
misschien moet ze het dan uit makenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das die vrouw. zij heeft vaak ruzie aan de telefoon met haar vriend denk ik
wat ouderwetsquote:
Ik heb zo'n medelijden met Muis.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou een caaf met ADD zich ook zo voelen?
oke hoor opaquote:
ja maar jij bent net als ik al bejaardquote:
met wat er op?quote:
hier hangt een friese staartklok aan de muur die elk uur het aantal uren pingelt en op het half uur 1 keer pingeltquote:
Gewoon droog, roombotercroissants.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke hoor opa
[..]
ja maar jij bent net als ik al bejaard
[..]
met wat er op?
Ik heb een klokkie dat een lieve Fokker voor me heeft gemaakt naar aanleiding van een foto op Pinterestquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier hangt een friese staartklok aan de muur die elk uur het aantal uren pingelt en op het half uur 1 keer pingelt
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon droog, roombotercroissants.
dat heb ik heul niet gemaaktquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een klokkie dat een lieve Fokker voor me heeft gemaakt naar aanleiding van een foto op Pinterest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |