Die had je aan AH mee kunnen gevenquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Heb je meegekregen dat sch.zus na nachten hoesten, slijm en benauwd wordt verdacht van kinkhoest?
MnX heeft ruim 100 lege bierflesjes in een shopper vol.
Zou het nu rustig zijn bij de automaat in de vakantie? Dat vind ik wel onder fitness vallen.
Ja en meteen de symptomen opgezocht maar daar voldoe ik lang niet aan. Ik denk echt dat afgelopen nacht een hoogtepunt ellende was. Nog geen antihoest pilletje nodig vandaag, af en toe een kuchjequote:Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Heb je meegekregen dat sch.zus na nachten hoesten, slijm en benauwd wordt verdacht van kinkhoest?
MnX heeft ruim 100 lege bierflesjes in een shopper vol.
Zou het nu rustig zijn bij de automaat in de vakantie? Dat vind ik wel onder fitness vallen.
Sorry, niet op gelet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Had iemand even kunnen melden dat het vandaag ging regenen? Ik dacht dat we een week zon en zweten hadden. Dus nu zit ik op kantoor en hangt mijn was buiten.
In de regen![]()
Dadelijk maar eens huiswaarts. Ook om hopelijk kater uit zijn gevangenis te bevrijden, als hij gepiest heeft op zijn speciale korrels. Want in de nachtelijke opsluiting lukt dat blijkbaar niet en ik wil toch echt graag weten of er eiwitten in zijn urine zitten of niet.
Wat klinkt dat gaaf, een droom vakantiequote:Op woensdag 31 juli 2024 12:17 schreef Blues het volgende:
Beterschap Kaatje
Net met zoonF gebeld en de verhalen gehoord van het weekje varen in de bommelerwaard met zo'n blok hut boot.
Vonden het helemaal geweldig, heel stil, overal, ook in het wild,aanleggen. Boodschappen doen met de kano.
Beverburcht met bevers gezien, herten, ijsvogels, zwijnen gehoord, schotse hooglanders, wilde paarden, om 6 uur wakker worden door een vogelconcertwekker.
Ze zijn helemaal in love
Tja…mnX had geen puf om uit te zoeken gisteravond.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die had je aan AH mee kunnen geven![]()
Ik ben al jaren niet meer bij een flessenautomaat geweest. AH komt een keer of 4 per jaar en die nemen het altijd mee.
Sch.zus zegt, dat stomen met ( verse ) tijm enkele malen per dag verlichting geeft op de hoestprikkel.😇quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja en meteen de symptomen opgezocht maar daar voldoe ik lang niet aan. Ik denk echt dat afgelopen nacht een hoogtepunt ellende was. Nog geen antihoest pilletje nodig vandaag, af en toe een kuchje
Vrijdag heb ik sowieso een afspraak staan want we gaan over op injecties tegen de arthrose ivm zijn nieren ( met dank aan @Candaasje want zowel ik als de DA hadden dat gemist). Mag ik laten zien dat ik ook nog steeds in beesten kan prikken en daarna zelluf maandelijks doen. Scheelt mij tijd en vooral voor hem een hoop stress.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sorry, niet op gelet.
Het is een heel onaardige methode maar bij een van mijn katten is ooit eens urine uit de blaas gedrukt, op geen enkele manier lukte het
Ja, heel mooi. Wel beetje zuur voor de dames, zolang voorquote:
Het is ook warm he!quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik sowieso een afspraak staan want we gaan over op injecties tegen de arthrose ivm zijn nieren ( met dank aan @:candaasje want zowel ik als de DA hadden dat gemist). Mag ik laten zien dat ik ook nog steeds in beesten kan prikken en daarna zelluf maandelijks doen. Scheelt mij tijd en vooral voor hem een hoop stress.
Net thuis, nog steeds geen pies(wat ook te denken geeft over de nieren.. hij zit nu 15 uur in hok met bak
) Ik heb de tonijn in water (vooral water) geserveerd en hopelijk doet dat de komende uren wat. En anders had ik idd al bedacht dat ze vrijdag maar moeten gaan drukken.
Naast geen pies ook geen pakket. Iets van het werk, ik haal het op voor vakantievierende collega… pakket kwijt.
Was is natgeregend, iedereen die ik bel is er niet en als ze mij bellen ben ik er niet.
Topdag![]()
Werkt dit?quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:16 schreef AnneX het volgende:
Dus iemand vroeg of ik spaarzegels had voor handdoeken. Tuurlijk en 7 stuks weg.
Was ik vanmorgen in de ah winkel en het zijn wel hele mooie![]()
Inmiddels heb ik er weer 7 met de bestelling vanmorgen. Nog een weekje broodjes voor mnX zet geen zoden aan de dijk.
Dus: wie wil mij 2 spaarkaarten schenken? Dat gaat magisch via een linkje 😇
Alsjeblieft…dankjewel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:38 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk![]()
Blijkbaar werkt dit?Heb je ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat per zegel, niet per kaart.
Als het goed is heb je nu genoeg voor 2 kaarten.The love you take is equal to the love you make.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |