abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214487913
Zag niet dat ik ‘m sloot. Geen plaatje want mobiel
We have far more in common than that which devides us..
pi_214488448
@Kaatje1 Heb je meegekregen dat sch.zus na nachten hoesten, slijm en benauwd wordt verdacht van kinkhoest?

MnX heeft ruim 100 lege bierflesjes in een shopper vol.
Zou het nu rustig zijn bij de automaat in de vakantie? Dat vind ik wel onder fitness vallen. :W
pi_214488528
Had iemand even kunnen melden dat het vandaag ging regenen? Ik dacht dat we een week zon en zweten hadden. Dus nu zit ik op kantoor en hangt mijn was buiten.

In de regen }:|

Dadelijk maar eens huiswaarts. Ook om hopelijk kater uit zijn gevangenis te bevrijden, als hij gepiest heeft op zijn speciale korrels. Want in de nachtelijke opsluiting lukt dat blijkbaar niet en ik wil toch echt graag weten of er eiwitten in zijn urine zitten of niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214488607
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Heb je meegekregen dat sch.zus na nachten hoesten, slijm en benauwd wordt verdacht van kinkhoest?

Zou het nu rustig zijn bij de automaat in de vakantie? Dat vind ik wel onder fitness vallen. :W
Die had je aan AH mee kunnen geven :D

Ik ben al jaren niet meer bij een flessenautomaat geweest. AH komt een keer of 4 per jaar en die nemen het altijd mee.
Spoilers!
pi_214488839
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Heb je meegekregen dat sch.zus na nachten hoesten, slijm en benauwd wordt verdacht van kinkhoest?

Ja en meteen de symptomen opgezocht maar daar voldoe ik lang niet aan. Ik denk echt dat afgelopen nacht een hoogtepunt ellende was. Nog geen antihoest pilletje nodig vandaag, af en toe een kuchje
pi_214488915
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Had iemand even kunnen melden dat het vandaag ging regenen? Ik dacht dat we een week zon en zweten hadden. Dus nu zit ik op kantoor en hangt mijn was buiten.

In de regen }:|

Dadelijk maar eens huiswaarts. Ook om hopelijk kater uit zijn gevangenis te bevrijden, als hij gepiest heeft op zijn speciale korrels. Want in de nachtelijke opsluiting lukt dat blijkbaar niet en ik wil toch echt graag weten of er eiwitten in zijn urine zitten of niet.
Sorry, niet op gelet.

Het is een heel onaardige methode maar bij een van mijn katten is ooit eens urine uit de blaas gedrukt, op geen enkele manier lukte het
pi_214489261
Beterschap Kaatje :*

Net met zoonF gebeld en de verhalen gehoord van het weekje varen in de bommelerwaard met zo'n blok hut boot.
Vonden het helemaal geweldig, heel stil, overal, ook in het wild,aanleggen. Boodschappen doen met de kano.
Beverburcht met bevers gezien, herten, ijsvogels O+ , zwijnen gehoord, schotse hooglanders, wilde paarden, om 6 uur wakker worden door een vogelconcertwekker.
Ze zijn helemaal in love O+
pi_214489491
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:17 schreef Blues het volgende:
Beterschap Kaatje :*

Net met zoonF gebeld en de verhalen gehoord van het weekje varen in de bommelerwaard met zo'n blok hut boot.
Vonden het helemaal geweldig, heel stil, overal, ook in het wild,aanleggen. Boodschappen doen met de kano.
Beverburcht met bevers gezien, herten, ijsvogels O+ , zwijnen gehoord, schotse hooglanders, wilde paarden, om 6 uur wakker worden door een vogelconcertwekker.
Ze zijn helemaal in love O+
Wat klinkt dat gaaf, een droom vakantie
pi_214490362
blok hut boot droom vakantie
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214490452
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die had je aan AH mee kunnen geven :D

Ik ben al jaren niet meer bij een flessenautomaat geweest. AH komt een keer of 4 per jaar en die nemen het altijd mee.
Tja…mnX had geen puf om uit te zoeken gisteravond.
Toen heb ik het maar gedaan, want ik moest alsnog het dorp uit.
Het waren 42 flesjes. Dus. Overdrijven is een vak.
Het bonnetje heb ik net geapp’t naar de Schipper.😎
pi_214490519
Wauw als ik zo lang mn flessen ed laat staan word mn huis echt overgenomen door fruitvliegjes en ander gespuis :o

Gelukkig woon ik bovenop een supermarkt waarvan de inleverautomaat het zeker 1 dag in de week doet *O* :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214490559
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja en meteen de symptomen opgezocht maar daar voldoe ik lang niet aan. Ik denk echt dat afgelopen nacht een hoogtepunt ellende was. Nog geen antihoest pilletje nodig vandaag, af en toe een kuchje
Sch.zus zegt, dat stomen met ( verse ) tijm enkele malen per dag verlichting geeft op de hoestprikkel.😇
pi_214490714
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:52 schreef sigme het volgende:
blok hut boot droom vakantie
Nu willen ze er gaan wonen :D
pi_214490909
Ook vooralsnog geen fruitvliegjes hier.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_214491004
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Sorry, niet op gelet.

Het is een heel onaardige methode maar bij een van mijn katten is ooit eens urine uit de blaas gedrukt, op geen enkele manier lukte het
Vrijdag heb ik sowieso een afspraak staan want we gaan over op injecties tegen de arthrose ivm zijn nieren ( met dank aan @Candaasje want zowel ik als de DA hadden dat gemist). Mag ik laten zien dat ik ook nog steeds in beesten kan prikken en daarna zelluf maandelijks doen. Scheelt mij tijd en vooral voor hem een hoop stress.
Net thuis, nog steeds geen pies }:| (wat ook te denken geeft over de nieren.. hij zit nu 15 uur in hok met bak :o ) Ik heb de tonijn in water (vooral water) geserveerd en hopelijk doet dat de komende uren wat. En anders had ik idd al bedacht dat ze vrijdag maar moeten gaan drukken.

Naast geen pies ook geen pakket. Iets van het werk, ik haal het op voor vakantievierende collega… pakket kwijt.

Was is natgeregend, iedereen die ik bel is er niet en als ze mij bellen ben ik er niet.

Topdag *O* :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214491040
Wel medailles *O*
pi_214491184
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wel medailles *O*
Ja, heel mooi. Wel beetje zuur voor de dames, zolang voor
pi_214491214
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 13:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vrijdag heb ik sowieso een afspraak staan want we gaan over op injecties tegen de arthrose ivm zijn nieren ( met dank aan @:candaasje want zowel ik als de DA hadden dat gemist). Mag ik laten zien dat ik ook nog steeds in beesten kan prikken en daarna zelluf maandelijks doen. Scheelt mij tijd en vooral voor hem een hoop stress.
Net thuis, nog steeds geen pies }:| (wat ook te denken geeft over de nieren.. hij zit nu 15 uur in hok met bak :o ) Ik heb de tonijn in water (vooral water) geserveerd en hopelijk doet dat de komende uren wat. En anders had ik idd al bedacht dat ze vrijdag maar moeten gaan drukken.

Naast geen pies ook geen pakket. Iets van het werk, ik haal het op voor vakantievierende collega… pakket kwijt.

Was is natgeregend, iedereen die ik bel is er niet en als ze mij bellen ben ik er niet.

Topdag *O* :')
Het is ook warm he!
Mijnese plassen ook wel eens maar 1x per dag. Ook als het niet warm is. En al helemaal als er rare korrels in de bak liggen :+

En niet teveel water bijgeven, dat kan uitkomsten vertekenen. Al denk ik dat ik dat al had gezegd, bedenk ik al typende. Hopelijk doet 'ie snel gewoon wat de bedoeling is :)

@Blues wat klinkt dat heerlijk zeg, die vakantie van zoon!

Ik stond op, bracht afkortzaag terug naar vriendin en had PT. Nu met broodjes zalm op de bank sport kijken inhalen :s) wel klein beetje iets meegekregen, tv daar stond aan, maar niet echt gekeken natuurlijk.
pi_214491227
Oh, en @Kaatje1 beterschap! Hopelijk ben je idd over het hoogtepunt nu.
pi_214491617
Dus iemand vroeg of ik spaarzegels had voor handdoeken. Tuurlijk en 7 stuks weg.
Was ik vanmorgen in de ah winkel en het zijn wel hele mooie O+
Inmiddels heb ik er weer 7 met de bestelling vanmorgen. Nog een weekje broodjes voor mnX zet geen zoden aan de dijk.

Dus: wie wil mij 2 spaarkaarten schenken? Dat gaat magisch via een linkje 😇
Alsjeblieft…dankjewel *;
pi_214491625
Snel gekeken bij het weer. Hier blijft het droog. Pffft.
pi_214491747
De hagedisjes die in de scheuren van ons huis wonen hebben baby's O+

Er rennen heel veel minihagedisjes rond nu.
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 31 juli 2024 @ 14:33:40 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214491764
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:16 schreef AnneX het volgende:
Dus iemand vroeg of ik spaarzegels had voor handdoeken. Tuurlijk en 7 stuks weg.
Was ik vanmorgen in de ah winkel en het zijn wel hele mooie O+
Inmiddels heb ik er weer 7 met de bestelling vanmorgen. Nog een weekje broodjes voor mnX zet geen zoden aan de dijk.

Dus: wie wil mij 2 spaarkaarten schenken? Dat gaat magisch via een linkje 😇
Alsjeblieft…dankjewel *;
Werkt dit?

Knip

[ Bericht 11% gewijzigd door Lienekien op 31-07-2024 14:41:09 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_214491812
Wat leuk _O_
Blijkbaar werkt dit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 31 juli 2024 @ 14:40:04 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214491826
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:38 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk _O_
Blijkbaar werkt dit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ze?

Het gaat per zegel, niet per kaart.

Als het goed is heb je nu genoeg voor 2 kaarten.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')