quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij nader inzien is dit toch weer een grijze dag met de hele dag regen..
Is gemiddeld normaalquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Vies kut weer..alweer..voor de zoveelste keer..
Hoort erbij ja.quote:
Hier was het gisteren al erg benauwd, had jij nog goed weer?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoor, de benauwde tyfusbende en bijbehorende strontregen zijn weer teruggekeerd.
Het waren 3 mooie dagen.
En daar zit 2023 ook nog bijquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aan gemiddelde hebben we niks, het is gewoon slecht weer tov voorgaande zomers.
De uren die de zon konquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hoort erbij ja.
En niemand ontkent toch dat het erg nat is of stelt dat het een topzomer is?
Dusja, erg goede comment. Zo maar wat roepen over warme nachten die de gem. temperatuur doet stijgen, weinig zon etc terwijl dat gewoon feitelijk niet het geval is, zijn natuurlijk wel erg sterke argumenten.
Je woont in Nederland, goh wat verwacht je. Je verwachtingen van ons klimaat zijn echt buiten alle realiteit lijkt het soms.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De uren die de zon konmaken zijn er toch veel, Patrick?! En dat deed ie vaak niet. G'dumme.
Nee, goed lezen. Voor de zoveelste keer en weer een grijze dag. Hoort erbij, maar alleen de afgelopen maanden dus tering vaakquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hoort erbij ja.
En niemand ontkent toch dat het erg nat is of stelt dat het een topzomer is?
Dusja, erg goede comment. Zo maar wat roepen over warme nachten die de gem. temperatuur doet stijgen, weinig zon etc terwijl dat gewoon feitelijk niet het geval is, zijn natuurlijk wel erg sterke argumenten.
Nee, de afgelopen maanden waren feitelijk gewoon echt vaak sneu en triest.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je woont in Nederland, goh wat verwacht je. Je verwachtingen van ons klimaat zijn echt buiten alle realiteit lijkt het soms.
Niemand ontkent dat er minder zon is over het hele jaar, niemand ontkent dat het grijzer dan normaal is. Niemand ontkent dat het buitengewoon nat is.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, goed lezen. Voor de zoveelste keer en weer een grijze dag. Hoort erbij, maar alleen de afgelopen maanden dus tering vaak. Dat is gewoon gemiddeld k*t
Maar vandaag is wel ok
Ja, oneindige discussie dit. Normaal of gemiddeld interesseert niemand. Het was tot half juli gewoon amper tot geen zomer te noemen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat er minder zon is over het hele jaar, niemand ontkent dat het grijzer dan normaal is. Niemand ontkent dat het buitengewoon nat is.
Je reactie met "Is gemiddeld normaal![]()
" slaat op mijn reactie eerder van de dag die stelt dat juli (en ook juni als je het breder trekt) gewoon binnen de band van normaal vallen van wat je in Nederland kunt verwachten, op de - voor de 1000e keer - neerslag na.
Dus ja, goed lezen.
Ik kom er bijna aan jongens. Ik neem die Spaanse zwoele hitte mee, beloofdquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, oneindige discussie dit. Normaal of gemiddeld interesseert niemand. Het was tot half juli gewoon amper tot geen zomer te noemen.
Ook daar zat zelfs een periode met warmte in. De eerste 13 dagen hier 8 dagen 20+ gemeten, 3 dagen 25+, waarvan 1 zelfs tropisch. Ja er zaten ook flink koude dagen wat ervoor en erna. Dat kan, maar zelfs in het eerste deel van juli heb je zomer gezien.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, oneindige discussie dit. Normaal of gemiddeld interesseert niemand. Het was tot half juli gewoon amper tot geen zomer te noemen.
Over de regen is dan ook iedereen het eens.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou. Ik snap dat echt niet. Het is gewoon vanaf 10 oktober bijna elke dag aan het regenen. Als het niet regent is het vaak grijs. Steeds denk je dat het beter wordt en dan gebeurt dat niet, of maximaal voor 2 of 3 dagen. Bijna iedereen klaagt er over. Niet alleen hier op Fok! maar overal waar je komt.
Als je in het bos loopt zie je plassen staan die er al waren in oktober en sindsdien nooit weg zijn geweest. Het is godverdomme juli.
En dan continu aan komen zeiken met gemiddelden en dat het allemaal mee valt. Schei toch uit.
Ja, en als het regent is het dus geen mooi weer. En als het bijna elke dag regent is het dus geen mooi voorjaar. En geen mooie zomer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Over de regen is dan ook iedereen het eens.
Plassen water zien op straat of in bossen. Wow. Al een jaar niet gezien. Bezienswaardigheid voor op vakantiequote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou. Ik snap dat echt niet. Het is gewoon vanaf 10 oktober bijna elke dag aan het regenen. Als het niet regent is het vaak grijs. Steeds denk je dat het beter wordt en dan gebeurt dat niet, of maximaal voor 2 of 3 dagen. Bijna iedereen klaagt er over. Niet alleen hier op Fok! maar overal waar je komt.
Als je in het bos loopt zie je plassen staan die er al waren in oktober en sindsdien nooit weg zijn geweest. Het is godverdomme juli.
En dan continu aan komen zeiken met gemiddelden en dat het allemaal mee valt. Schei toch uit.
Er wordt/werd gesteld dat we in (juni en) juli weinig zon hebben gehad, het alleen maar gemiddeld was qua temperatuur door de warme nachten. Dat is gewoon pertinent onwaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, en als het regent is het dus geen mooi weer. En als het bijna elke dag regent is het dus geen mooi voorjaar. En geen mooie zomer.
Grenzen zijn dicht.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik kom er bijna aan jongens. Ik neem die Spaanse zwoele hitte mee, beloofd
Neeee, komt ie weer aan met zijn gemiddeld. Word je nooit moe van jezelf? Ik woon al veel langer in dit land dan jij en geloof me. Dit is wel een van de minste jaren ooit qua zonneschijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En de zon is gewoon gemiddeld wat je ongeveer kunt verwachten in ons land.
Het ging over de afgelopen maand.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Neeee, komt ie weer aan met zijn gemiddeld. Word je nooit moe van jezelf? Ik woon al veel langer in dit land dan jij en geloof me. Dit is wel een van de minste jaren ooit qua zonneschijn.
Je hoeft er niet ver voor te gaan. Vermaak je zelf!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Plassen water zien op straat of in bossen. Wow. Al een jaar niet gezien. Bezienswaardigheid voor op vakantie
Niet, ik heb het over de periode vanaf oktober.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het ging over de afgelopen maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |